Papit käyvät palvelemassa esikoisia omassa rukoushuoneessaan

Anonyymi

Valhepropagandaa ja pyhien asioiden pilkkaamista toistuvasti julkaisevalle jullille (ilmeisesti esikoislestadiolainen henkilö) tiedoksi. Näin meillä. Ja hyvin on toiminut.

Ei pidä kirjoitella valheita seurakunnista, joista ei tiedä mitään. Vihaan kasvatetut esikoislestadiolaiset ovat hyvin ilkeitä esim. evankelisluterilasta kirkkoa ja luteriaista uskoa kohtaan. Samoin muita lestadiolaisryhmiä edustavia kristittyjä kohtaan. He ovat tykkänään vailla ymmärrystä siitä, että hekin pelastuvat vain, jos Jumala heitä armahtaa.

Totta on mitä edesmennyt esikoislestadiolainen saarnaaja aikanaan sanoi:
Omavcanhurskaus tekee ihmisestä armottoman toisia ihmisiä kohtaan. Tämä tuli esiin karmivalla tavalla kun Jellivaarasta käsin koko liike johdettiin syvälle omaan vanhurskauteen. Karmea viha nousi heitä kohtaan, jotka eivät Kristuksesta luopuneet ja lähteneet liikkeen johtoa seuraamaan. Vusi kaupalla julistettiin "lapinluottamusta", ja muita ihmisoppeja, ikäänkuin nämä olisivat olleet kristinuskoon kuuluva asia!!! Huh huh.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinua ja sinun edustamaasi oppia en ainakaan itse halua seurata! Sinusta paistaa selvästi esiin viha kristittyjä ja Jumalaa kohtaan!!

      • Anonyymi

        Ei, vaan kaltaisiasi mänttejä en hyväksy, jotka leikkivät Jumalaa. Ihmisopeillanne te teette suunnattomasti vahinkoa Kristuksen omille, heille joilla on halu omistaa Jeesuksen Kristuksen ilmaiseksi lahjoittama vanhurskaus. Joilla on halu tulla vapaiksi, iloisiksi ja onnelliksi Jumalaa ja lähimmäisiä rakastaviksi ilolla palveleviksi Jumalan lapsiksi. Hävetkää saastat!!

        Vuosikaudet olen julistanut sitä, minkä itse olen Jumalan armosta saanut, Kristuksen lahjoittamaa vanhurskautta, joka vapauttaa ihmisen ihmisoppien ja ihmissääntöjen orjuudesta.
        Mutta ei monille kelpaa. Omanvanhurskauden liiva maistuu näille panettelijopille, kuin herran manna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan kaltaisiasi mänttejä en hyväksy, jotka leikkivät Jumalaa. Ihmisopeillanne te teette suunnattomasti vahinkoa Kristuksen omille, heille joilla on halu omistaa Jeesuksen Kristuksen ilmaiseksi lahjoittama vanhurskaus. Joilla on halu tulla vapaiksi, iloisiksi ja onnelliksi Jumalaa ja lähimmäisiä rakastaviksi ilolla palveleviksi Jumalan lapsiksi. Hävetkää saastat!!

        Vuosikaudet olen julistanut sitä, minkä itse olen Jumalan armosta saanut, Kristuksen lahjoittamaa vanhurskautta, joka vapauttaa ihmisen ihmisoppien ja ihmissääntöjen orjuudesta.
        Mutta ei monille kelpaa. Omanvanhurskauden liiva maistuu näille panettelijopille, kuin herran manna.

        ...ja lähimmäisiä rakastaviksi ilolla palveleviksi Jumalan lapsiksi. Hävetkää saastat!!

        Onko tuollainen teksti lähimmäisen rakkautta?? No ei varmasti ole!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe