Mikkelissä keskustassa Osuuspankin takana liikkui äsken (9.4.21 klo 2:00) fillari varas! Ilmoitin asiasta poliisille, toivottavasti saivat varkaan kiinni!
Pyörä varas
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kavin tarkistaa äsken tilanteen niin olihan se saanu läskipyörän rungon sahattua puoleen väliin mukana olleella rautasahallla. :(
Toivon mukaan omistajalla ollu vakuutukset kunnossa! - Anonyymi
Oliko sähköpyärä? Nyt kiinostas sähköpyörä.
- Anonyymi
Sama varas luultavasti rassas n. 1h aijemmin keskusta-satama välisellä kävelysillalla jotain fillaria. Tyyppi oli joku vuos sitten Ekotorilla töissä.
- Anonyymi
Ilmoita tuntomerkit poliisille. Jos tiedät myös nimen niin ei haittaa ollenkaan.
- Anonyymi
Sehän riittää tuntomerkeiksi kun on ollut ekiksellä pihamiehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riittää tuntomerkeiksi kun on ollut ekiksellä pihamiehenä.
Niin no onhan tuolla tiedolla jo helpompi lähteä noutamaan kaveri laitokselle jututettavaksi.
- Anonyymi
Aloin tässä miettii asiaa vielä, että mitenköhän ne poliisit on yleensä ottaen voineet etsiä tätä varasta, jos se on paennut paikalta, kun eivät kysyneet varkaan tuntomerkkejä!? Tosin olihan siitä voinu joku muukin voinu jo ilmottaa kun ei mikään maailman hiljasin varas ollu potkiessaan pyörää ja sahatessaan runkoa poikki...
- Anonyymi
Se on kuule sitä ammattitaitoa. Lisäksi minkälainen idiootti sahaa rungon pyörästä??
- Anonyymi
Mutta kuka hemmetin idiooti pölli viadian jakeluauton, eikö yhtään hävetä varasta jollei sitten ihan ilkeyttään pöllinyt, joillekin kun tuo ruoka-avun jakaminen on jostain syystä vastenmielista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703