Lokkien syöttäminen Linnanpuistossa

Anonyymi

Onko järkevää syöttää lokkeja Linnanpuistossa , kun samaan aikaan palkataan lokkitarkkailija. Linnanpuistossa syötetään jatkuvasti lokkeja ja jopa syöttäjä kuvaa omaa toimintaansa .Onko kaupungin järjestyssäännöt muuttuneet ja se onkin sallittua eli onko se jäänyt erikseen kielletyksi .

28

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä idea iltapäivän tylsyyteen onkin kertynyt leivänkannikoita. Lähdempä kohta syöttelemään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

seuraa limtujen ruokkijaa ja kippaa vanhentuneet leivät sen kotinurkille

• Anonyymi

Luulin lokkitarkastajaa aprillipilaksi - koko kaupunki sellainen.

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Kyllä on parempi syöttää lokkitarkkailijaa kuin lokkeja. Lokit ovatkin valittaneet lokkitarkkailijalle siitä, että Hämeenlinnassa on tarjolla vain kuivia leivänkannikoita samaan aikaan, kun Helsingissä saadaan jäätelötötteröitä.

• Anonyymi

Kostuta kossussa leivänpalat näet taitolentoa?

• Anonyymi

Kostuta kossussa leivänpalat näet taitolentoa? ...

Älkää tehkö tätä, lintu ei kestä yhtään alkoholia, se kuolee heti alkoholimyrkytykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kostuta kossussa leivänpalat näet taitolentoa? ...

Älkää tehkö tätä, lintu ei kestä yhtään alkoholia, se kuolee heti alkoholimyrkytykseen.

Oliskin ihan hyvä!!! Pistetään vinkki muistiin!

• Anonyymi

On surullista katsoa miten lokit karkoitetaan jokaisen talon katolta. Mielestäni tämä on rasismia. Lokit kuuluvat kiljumisineen kaupunkiin. Jos sitä ei kestä muuttakaa maalle.

• Anonyymi

Ruokin lokkeja tänäänkin. hauskaa seurata sitä touhua kun heittelee leivänpaloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokin lokkeja tänäänkin. hauskaa seurata sitä touhua kun heittelee leivänpaloja.

Lokkiongelmaa on suurenneltu. Ei niistä mitään harmia ihmisille ole.

• Anonyymi

On surullista katsoa.....

Olen samaa mieltä. Musta tuntuu ,että tulee runsas sateinen kesä, kyllä katolta lannoitteet hävii äkkiä.

• Anonyymi

Kävin tänään rantareitillä. Istuin penkillä, ei innun lintua järvessä, maassa eikä puussa. Kysyin eräältä seniorin näköiseltä mieheltä, osaako kertoa, miksi ole lintuja. - Minun kävi vähän huonosti. - Onko linnuista kysyminen yleisemminkin vaarallista siellä ja muuallakin.

• Anonyymi

Pidä sekopää huoli omista asioistasi niin ei satu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä vahvistus, että suunniteltu stalkkaus oli.

En huolehtinut mistään. Olen aikani kuluksi kierrellyt eri lammikoilla ja järvillä seuraamassa kevään tuloa. Aina jotakin nähnyt ja kuullut.

• Anonyymi

Niin. seniori kertoi, että kaikki linnut pesivät parhaillaan eivätkä muuttolinnut ole vielä tulleet. Sikäli kuin muutaman sanan pystyin sanomaan, sanoin: olen sitten myöhässä.

• Anonyymi

Älä välitä, tietyllä ihmisryhmällä pitää aina olla jokin kohde, johon voi purkaa agressioitaan. Hyvää ja rauhallista kesän odotusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä sekopää...

No no vähän siistimpää kielenkäyttöä. Hmm omista asioista, kenes asioita sinä hoidat?

• Anonyymi

Älä nyt hyvänen aika yritä SEURUSTELLA Hämeenlinnalaisen kanssa.

• Anonyymi

Syöthän sinä itsekin.

• Anonyymi

Ei muualla suomessa ole tälläisia ongelmia kuin hämeessä, niin noh, hämäläiset on paljon paljon viisaimpia kuin muut maalaiset heh

• Anonyymi

Rantareitillä tuli kerran pommi niskaan. Olen kiertänyt sen kerran viikossa melkein 50 vuotta ja on kaunista maisemaa. Yksi kerta sotkua ei haittaa. Rääkyisivät vaan vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rantareitillä tuli kerran pommi niskaan. Olen kiertänyt sen kerran viikossa melkein 50 vuotta ja on kaunista maisemaa. Yksi kerta sotkua ei haittaa. Rääkyisivät vaan vähemmän.

Rantareitti on kyllä maailman kaunein. En oikein ymmärrä miksi turistit ei kiinnostu siitä ja tule kiertämään sitä.

• Anonyymi

On järkevää syöttää. Niillä on nälkä.

• Anonyymi

Lintujen syöttäminen on mukavaa vaikka lastenkin kanssa.

• Anonyymi

Kiva kun Ketut ovat lisääntyneet napsivat nuo katolta hyppineet lokinpoikaset.

• Anonyymi

Tarkoitatko nyt eläimiä vaiko ihmisiä? Isolla kirjoitettuna tuo on ihmisen sukunimi.

• Anonyymi

Rantareitti on suljettu. Missäs minä nyt kävelen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59