Ei näköjään koske mitkää lait ilomantsilaisia kuppiloiden pitäjiä kun miltei joka kuppilan edessä on terassia ja pöytää ,niinkuin niiden pito olis sallittua
terveys ja terassit
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ilomantsissa on niin vähän ihmisiä, ettei kukaan eksy terassille. Kaikki ovat pihassa.
- Anonyymi
Kyllä karhu ja susi voi eksyä terassille kaljalle.
- Anonyymi
Tottahan se on ettei Ilomantsissa monikaan eksy terasseille mutta onko se puolustus lakien rikkomiselle,ei noita avoimia terasseja näy tuolla eteläsuomessa,ehkä siellä osataan lukea ja kuunnella tiedötuksia,mutta kai se uskottava että juntit on juntteja.Ehkä kunnankin asiasta vastaaville muka "virkamiehille" on tarjottu kahvit pikkumunkin kanssa kun eivät mitenkään puutu asiaan vaikka aikaa olis ollut viikkpkaupalla, ihmettelevä mökkiläinen
- Anonyymi
Pitääpä käydä Ilomantsissa terassi kahveilla.
Sinä varmaan pidät maskiakin 24/7 ? - Anonyymi
Tulit silti virusta levittämään tänne,vaikka matkustelua pitäisi välttää,valikoivasti noukit noita rajoituksia itsekin,joita noudatat.Pata kattilaa ......
- Anonyymi
painu vain sinne etelään ihmettelemään, kyllä me hoidetaan omat asiamme.
- Anonyymi
Saapi kait niitä pöytiä ulkona pitää kuhan ei kukaan niille eksy istumaan? Eihän ne kuppilat edes ole auki tällä hetkellä niin heikosti varmaan on väkeä terasseillakaan.
- Anonyymi
Eipä tuo kenenkään sieluun koske jos leipomon baarin ulkopöydässä istuu yks setä ja nauttii ostamansa kahvin ja munkin.. Ei ainakaan minun hermoihin menny. Pieni on sielu täällä sen huomaa❗
- Anonyymi
Sinne vaan etelään määkimään kyllä täällä pärjätään.
- Anonyymi
Paras terassi on omassa pihassa. Siinä minä itseni kanssa riitelen.
- Anonyymi
Mikä takija sitä on pitänä tuuva tuo helsingin sana tänne take vei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389