Oon hirveen ylpee etten oo tänään syöny mitään vielä ja oon liikkunut:) mut tietenki mun äiti osti irttareita yli 300 grammaa ja tottakai menin huoneeseeni itkemään.. Päätin eilen vielä etten tänään osta irttareita niin tietenki mun äiti osti. En oo vielä maistanu mitään koska jos maistan ees yhtä niin vedän ne kaikki ja sen jälkeen on taas hirvee olo ja itkettää ja ahistaa ja nii... Auttakaa miten pystyn olla syömättä niitä :( Himoitsen aina ihan sikana karkeista ja muusta ja jos niitä on niin syön ne heti://
Äiti osti irttareita :(
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
no anorektikkona oot syömättä jos noin itkettää.
- Anonyymi
Äitisi on aikuinen ja hän saa ostaa karkkia. Et sä voi alkaa sun äitiä määräilee mitä hän ostaa ja sen takia että sulla on anoreksia. Jos haluat elää anorektikon elämää niin sitten et syö karkkia,mutta et sä voi kieltää äisiäsi ostamasta itelleen karkkia.
- Anonyymi
se osti mulle karkkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se osti mulle karkkia
Sano äidillesi ettet sä halua syödä karkkia,Onko puhuminen niin vaikeaa.
- Anonyymi
Jos karkit sua noin Himottaa ni pureskele niitä ja sylkäse pois
- Anonyymi
Mulla on ihan sama ongelma. Yleensä vaan lasken paljonko on kaloreita ja puristelen kaikkea ylimääräistä vatsassani. Eipä enää tee mieli
- Anonyymi
Syömättömyydellä menettää kehosta lihakset ja nestettä. Sitten aineenvaihdunta hidastuu ja laihduttaminen vaikeutuu.
Ei syöminen lihota. Jos haluaa terveellisesti pudottaa painoa, löytyy netistä paljon ohjeita siihen. Ja jos oot normaalipainoinen, niin älä jooko rupea laihduttamaan.
Tuolle reitille kun lähtee niin sieltä ei välttämättä ole paluuta (oon tässä kierteessä vuosia elänyt). Hakekaa apua teidän murheisiin ja syömishäiriöihin! Elätte vaan kerran tällä planeetalla ja ootte niin paljon muutakin kun kehonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605794- 1003011
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242276- 211988
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911717Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3421705Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791626- 251482
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o671429Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2201357