Oon hirveen ylpee etten oo tänään syöny mitään vielä ja oon liikkunut:) mut tietenki mun äiti osti irttareita yli 300 grammaa ja tottakai menin huoneeseeni itkemään.. Päätin eilen vielä etten tänään osta irttareita niin tietenki mun äiti osti. En oo vielä maistanu mitään koska jos maistan ees yhtä niin vedän ne kaikki ja sen jälkeen on taas hirvee olo ja itkettää ja ahistaa ja nii... Auttakaa miten pystyn olla syömättä niitä :( Himoitsen aina ihan sikana karkeista ja muusta ja jos niitä on niin syön ne heti://
Äiti osti irttareita :(
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
no anorektikkona oot syömättä jos noin itkettää.
- Anonyymi
Äitisi on aikuinen ja hän saa ostaa karkkia. Et sä voi alkaa sun äitiä määräilee mitä hän ostaa ja sen takia että sulla on anoreksia. Jos haluat elää anorektikon elämää niin sitten et syö karkkia,mutta et sä voi kieltää äisiäsi ostamasta itelleen karkkia.
- Anonyymi
se osti mulle karkkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se osti mulle karkkia
Sano äidillesi ettet sä halua syödä karkkia,Onko puhuminen niin vaikeaa.
- Anonyymi
Jos karkit sua noin Himottaa ni pureskele niitä ja sylkäse pois
- Anonyymi
Mulla on ihan sama ongelma. Yleensä vaan lasken paljonko on kaloreita ja puristelen kaikkea ylimääräistä vatsassani. Eipä enää tee mieli
- Anonyymi
Syömättömyydellä menettää kehosta lihakset ja nestettä. Sitten aineenvaihdunta hidastuu ja laihduttaminen vaikeutuu.
Ei syöminen lihota. Jos haluaa terveellisesti pudottaa painoa, löytyy netistä paljon ohjeita siihen. Ja jos oot normaalipainoinen, niin älä jooko rupea laihduttamaan.
Tuolle reitille kun lähtee niin sieltä ei välttämättä ole paluuta (oon tässä kierteessä vuosia elänyt). Hakekaa apua teidän murheisiin ja syömishäiriöihin! Elätte vaan kerran tällä planeetalla ja ootte niin paljon muutakin kun kehonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157