Onko tavoitteet kunnossa 🙂
Mitä perjantaihin muuten kuuluu?
LS
Aurorab, kuis menee
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Tosin jouduin kirjoittamaan mun hoitajalle noin kilon takapakista. Hän vastasi että 0,5kg viikkovauhtia riittää kun mulla se on ollut miinus kilon viikkovauhtia. Käski ottaa rauhallisesti. Kun mä haluisin nopeasti tuloksia. Noh, huomenna on uusi päivä.
Tilasin pizzan ja nyt kaduttaa...
Lapsenvahtina olen tämän viikonlopun. Mä oon ymmärtänyt että sulla on sellainen ydinperhe siellä. Lapset ja niille isä. Tää perhe missä nyt oon on yksinhuoltajan perhe. Hyvin heillä menee.. Jopa paljon paremmin kuin silloin kun näiden isä asui vielä täällä. Kummankin kanssa olen väleissä.- Anonyymi
Olen käsittänyt että lapsesi ovat jo aikuisia?
Älä ota stressiä siitä pitsasta, huomenna on uusi päivä. Kilo viikossa on kova sana ja kilon lisä voi olla nestettäkin vain...tärkeämpää on varmaan laajemmat kuviot...vaikka söisit 1x viikossa sen pitsan, mutta muuten menee hyvin, niin varmasti laihdut 🙂
LS - Anonyymi
Puffetjäätelöt saa nykyään Prismasta 5 kpl paketissa huomattavasti halvemmalla kuin yksittäin ostettuina.
Äsken minuun imeytyi 2 vaniljapuffettia.Ne imeytyvät vastustamattomasti suuhun nopeasti hiusten noustessa pystyyn lähestulkoon.
Olen pari kertaa syönyt elämäni aikana niin hyvää evästä että hiukset nousi pystyyn ja silmät pullottumaan päässäin.
Commandohauis Anonyymi kirjoitti:
Olen käsittänyt että lapsesi ovat jo aikuisia?
Älä ota stressiä siitä pitsasta, huomenna on uusi päivä. Kilo viikossa on kova sana ja kilon lisä voi olla nestettäkin vain...tärkeämpää on varmaan laajemmat kuviot...vaikka söisit 1x viikossa sen pitsan, mutta muuten menee hyvin, niin varmasti laihdut 🙂
LSJuu, niin. Kyllähän sitä laihtuu kun liikkuu enemmän kuin syö. Ja on joo lapset aikuisia. Sulla he on kovin nuoria vielä. Joten taidat itsekin olla ainakin nuorehko. Mä oon 47v, ja tunnen itseni sellaiseksi että elämää on jäljellä vielä elämäntaparemonttiin.
Eilen tapasin 70v.helluntailaisen rouvan joka oli karpannut kolme kiloa. Kaunis ja mukava. Ihana ihminen.
Ett ei se oo aina se ikä.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Juu, niin. Kyllähän sitä laihtuu kun liikkuu enemmän kuin syö. Ja on joo lapset aikuisia. Sulla he on kovin nuoria vielä. Joten taidat itsekin olla ainakin nuorehko. Mä oon 47v, ja tunnen itseni sellaiseksi että elämää on jäljellä vielä elämäntaparemonttiin.
Eilen tapasin 70v.helluntailaisen rouvan joka oli karpannut kolme kiloa. Kaunis ja mukava. Ihana ihminen.
Ett ei se oo aina se ikä.No en pidä sinua oikeasti vanhana. Se on jokin väärinkäsitys. Vaikka sitä vanhenisi, ei ihminen sisäisesti edes tunne itseään vanhaksi..tai ainakin itse niin koen...
Saa aika paljon liikkua...parempi kuitenkin laihtua sen kautta mikä on kulutuksen ja saannin suhde ruoassa....toki liikunta on hyväksi kaikinpuolin.
En oikein ymmärrä miksi palatsit helluntailaisuuteen, kuitenkin siitä oli ikävät muistot ja kokemukset, mutta hyvä, jos ne on taakse voinut jättää...toki kaikkialla on monenlaisia ihmisiä ja en tarkoittanut sitä. Näin viime yönä unta, siihen osittain liittyi uskonnon luomat jäykät ajatusmallit ja toiminnat, jotka unessa loivat surua...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en pidä sinua oikeasti vanhana. Se on jokin väärinkäsitys. Vaikka sitä vanhenisi, ei ihminen sisäisesti edes tunne itseään vanhaksi..tai ainakin itse niin koen...
Saa aika paljon liikkua...parempi kuitenkin laihtua sen kautta mikä on kulutuksen ja saannin suhde ruoassa....toki liikunta on hyväksi kaikinpuolin.
En oikein ymmärrä miksi palatsit helluntailaisuuteen, kuitenkin siitä oli ikävät muistot ja kokemukset, mutta hyvä, jos ne on taakse voinut jättää...toki kaikkialla on monenlaisia ihmisiä ja en tarkoittanut sitä. Näin viime yönä unta, siihen osittain liittyi uskonnon luomat jäykät ajatusmallit ja toiminnat, jotka unessa loivat surua...
LSMulla se liittyy mun miehen kuolemaan. Ensin täällä kävi jehovan todistajat. Kävin heidän kokouksessa. Ei onnistunut ollenkaan... Sitten helluntaisrk törmäsin juuri tähän ystävääni ja hän pitää naistensolua.
Etsin. Helluntailaisuus ei ahdista kuten jetskut. Tosin nyt on kulunut enemmän aikaa siitä kun jäin leskeksi.
En miellä sinua ateistiksi, ennemmin agnostikoksi.
Olenko taas ihan väärässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla se liittyy mun miehen kuolemaan. Ensin täällä kävi jehovan todistajat. Kävin heidän kokouksessa. Ei onnistunut ollenkaan... Sitten helluntaisrk törmäsin juuri tähän ystävääni ja hän pitää naistensolua.
Etsin. Helluntailaisuus ei ahdista kuten jetskut. Tosin nyt on kulunut enemmän aikaa siitä kun jäin leskeksi.
En miellä sinua ateistiksi, ennemmin agnostikoksi.
Olenko taas ihan väärässä?Et ole väärässä, mutta sille mitä olen ja mitä ajattelen maailmasta ja sen kaikkeudesta, en halua edes määrittää jonkin käsitteen alle... Ihmisessä on jokin hengellinen puoli...intuitiivinen, toisiaan yhdistävä, en tiedä mikä edes on Jumala tai jumaluus vai ilmeneekö se vain meissä ihmisissä vai kaikkineen elollisissa.
Toiset ihmiset voivat sitoa muita uskonnolla...ja ihmiset etsivät apua uskonnoista elämän käännekohdissa, ei uskonnoissa ole välttämättä mitään pahaa, mutta miten sitä käytetään saattaa aiheuttaa ahdistusta, sitä voidaan käyttää myös oikein, ilman vaatimuksia...se voi perustua vahvasti myös lähimmäisten auttamiseen ja läsnäoloon.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole väärässä, mutta sille mitä olen ja mitä ajattelen maailmasta ja sen kaikkeudesta, en halua edes määrittää jonkin käsitteen alle... Ihmisessä on jokin hengellinen puoli...intuitiivinen, toisiaan yhdistävä, en tiedä mikä edes on Jumala tai jumaluus vai ilmeneekö se vain meissä ihmisissä vai kaikkineen elollisissa.
Toiset ihmiset voivat sitoa muita uskonnolla...ja ihmiset etsivät apua uskonnoista elämän käännekohdissa, ei uskonnoissa ole välttämättä mitään pahaa, mutta miten sitä käytetään saattaa aiheuttaa ahdistusta, sitä voidaan käyttää myös oikein, ilman vaatimuksia...se voi perustua vahvasti myös lähimmäisten auttamiseen ja läsnäoloon.
LSJoo monet uskovat tuomitsee ja tyrkyttää sitä omaa tapaansa ajatella. Minulle joku sanoi "en minä tuomitse vaan Jumalan sana" ja että kyllä hän minut hyväksyy mutta ei tekoja. Kun niitä on oikeesti vähän vaikeaa erottaa toisistaan. Tällä palstalla.
Kyse oli juomisesta. Ett sen takia en kelpaa. Löi leimoja.
Kun tokihan enimmäkseen selvinpäin elellyt.
Oon käsittänyt ettet säkään juo edes niitä saunaoluita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo monet uskovat tuomitsee ja tyrkyttää sitä omaa tapaansa ajatella. Minulle joku sanoi "en minä tuomitse vaan Jumalan sana" ja että kyllä hän minut hyväksyy mutta ei tekoja. Kun niitä on oikeesti vähän vaikeaa erottaa toisistaan. Tällä palstalla.
Kyse oli juomisesta. Ett sen takia en kelpaa. Löi leimoja.
Kun tokihan enimmäkseen selvinpäin elellyt.
Oon käsittänyt ettet säkään juo edes niitä saunaoluita?Juon saunalonkeron ja ehkä toisenkin, en pidä oluen mausta. En jaksaisi humalahakuista juomista enää näin vanhempana tai muutenkaan en koe sellaiseen tarvetta. En minä ole arvostelemaan toisen juomisia...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juon saunalonkeron ja ehkä toisenkin, en pidä oluen mausta. En jaksaisi humalahakuista juomista enää näin vanhempana tai muutenkaan en koe sellaiseen tarvetta. En minä ole arvostelemaan toisen juomisia...
LSEn minäkään tykkää kaljasta, yäk. Ja muutakin juomista nykyään vältän. 🤢 Inhoan kankkuspäiviä.
Mutta joo, en saanut lokeroitua sua agnostikoksi. Olet oman tiesi kulkija.
Onko sulla vielä haaveita sen mysteerimiehen suhteen? Anteeksi kun kirjoitin sulle silloin siitä niin tylysti 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tykkää kaljasta, yäk. Ja muutakin juomista nykyään vältän. 🤢 Inhoan kankkuspäiviä.
Mutta joo, en saanut lokeroitua sua agnostikoksi. Olet oman tiesi kulkija.
Onko sulla vielä haaveita sen mysteerimiehen suhteen? Anteeksi kun kirjoitin sulle silloin siitä niin tylysti 😔Saat anteeksi. Ei minulla ole mitään haaveita kyseiseen ihmiseen, ei minkäänmoisia. Havahduin jokin päivä siihen, ettei ajatukset toistuvasti häneen enää palanneet...toki jokin hyvä vertailuaika olisi esim puoli vuotta...mutta olen ollut vapaa ajatuksista hänen suhteensa. Se on toisaalta hyvä asia, miksi käyttää omaa potentiaalia moiseen...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi. Ei minulla ole mitään haaveita kyseiseen ihmiseen, ei minkäänmoisia. Havahduin jokin päivä siihen, ettei ajatukset toistuvasti häneen enää palanneet...toki jokin hyvä vertailuaika olisi esim puoli vuotta...mutta olen ollut vapaa ajatuksista hänen suhteensa. Se on toisaalta hyvä asia, miksi käyttää omaa potentiaalia moiseen...
LSNo se on hyvä ettei mikään sido.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757