Värikuva mustavalkoiseksi ja rajaus

Anonyymi

Hei!

Haluaisin itsestäni edustavan profiilikuvan, jota jälkipolvi voisi sitten ihmetellä. Minulla kun ei ole otettuna esim. rippi- tai valmistujaiskuvaa. Ongelmana on, etten osaa valokuvata, enkä myöskään käsitellä kuvia. Nyt olen saanut otettua itsestäni ok profiilikuvan, mutta se vaatisi sen, että se muutetaan mustavalkoiseksi ja rajataan kivasti. En osaa. Haluaisiko joku osaava auttaa minua ja vähän fixata kuvaa?

11

2080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Voithan säätää kameran mustavalkoiseksi, niin ei tarvitse ohjelmien kanssa tuhrata.
      Joissain kameroissa on erilaisia antiikki sävyjäkin.
      Sitten vain leikkaat sen sopivaan rajaukseen (Crop) ja talletat uudestaan.
      Jos et itse osaa niin ainakin naapurin yli kymmenvuotias "rölli" osaa.

• Anonyymi

Aivan oikein vanhemissaki kameroissa on säädökset .saa mustavlko kuvat! ilma kuva käsitely ohjelmia löytyy myös omat valokuvat ainakin tietokoneelle talenetuihin kansion yläpuolella.kun kuvan avat klinkki muokaus ymm. Saat värikuvan mustavalkoiseksi.Minäkin joka olen nolla älykyys dikimaailma.Kun ei huvita perehtyä opetella.

• Voin tehdä sen pienestä summasta. MV-muunnos ei ihan yksinkertainen. Kuva voi olla täysin mv tai sisältää hieman väriä. MV-kuvissa sävyt usein "sinisiä" tai "ruskeita" riippuen paperista mitä käytetään. Jos on tullut vedostettua kuvia ihan pimiössä.

• Anonyymi

Kuinka pienestä?

• Anonyymi

Jokainen kuvaa muokkaava ohjelma pystyy poistamaan värit.

• Anonyymi

Mutta senkin voi tehdä monella tapaa, joista yksi tapa tietyssä tilanteessa saattaa olla parempi kuin ne toiset.

• Anonyymi

Teen tuon käden käänteessä, missä kuva on? Tämä on hyvä paikka jakaa kuvia: https://imgbb.com/

• Anonyymi

Valokuvan muuttaminen ääriviivapiirrokseksi onnistuu laadukkaasti kymmenillä verkkosivuilla, ja taas Google auttaa sivujen löytämisessä.

Hyvin toimiva hakusana voisi olla:
      Photo as an outline drawing

• Anonyymi

Gimp on paras kuvankäsittellyohjelma ja jopa ilmainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4944
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2645
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1697
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1312
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1093
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      995
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe