Hei!
Haluaisin itsestäni edustavan profiilikuvan, jota jälkipolvi voisi sitten ihmetellä. Minulla kun ei ole otettuna esim. rippi- tai valmistujaiskuvaa. Ongelmana on, etten osaa valokuvata, enkä myöskään käsitellä kuvia. Nyt olen saanut otettua itsestäni ok profiilikuvan, mutta se vaatisi sen, että se muutetaan mustavalkoiseksi ja rajataan kivasti. En osaa. Haluaisiko joku osaava auttaa minua ja vähän fixata kuvaa?
Värikuva mustavalkoiseksi ja rajaus
11
2045
Vastaukset
- Anonyymi
Ensiksi pitää olla joku kuvankäsittelyohjelma koneella. Tuossa video alkuun Gimp kuvankäsittelyohjelmalla:
https://www.youtube.com/watch?v=WcQPl_brp0U - Anonyymi
Voithan säätää kameran mustavalkoiseksi, niin ei tarvitse ohjelmien kanssa tuhrata.
Joissain kameroissa on erilaisia antiikki sävyjäkin.
Sitten vain leikkaat sen sopivaan rajaukseen (Crop) ja talletat uudestaan.
Jos et itse osaa niin ainakin naapurin yli kymmenvuotias "rölli" osaa.- Anonyymi
Aivan oikein vanhemissaki kameroissa on säädökset .saa mustavlko kuvat! ilma kuva käsitely ohjelmia löytyy myös omat valokuvat ainakin tietokoneelle talenetuihin kansion yläpuolella.kun kuvan avat klinkki muokaus ymm. Saat värikuvan mustavalkoiseksi.Minäkin joka olen nolla älykyys dikimaailma.Kun ei huvita perehtyä opetella.
Voin tehdä sen pienestä summasta. MV-muunnos ei ihan yksinkertainen. Kuva voi olla täysin mv tai sisältää hieman väriä. MV-kuvissa sävyt usein "sinisiä" tai "ruskeita" riippuen paperista mitä käytetään. Jos on tullut vedostettua kuvia ihan pimiössä.
- Anonyymi
Kuinka pienestä?
- Anonyymi
Jokainen kuvaa muokkaava ohjelma pystyy poistamaan värit.
- Anonyymi
Mutta senkin voi tehdä monella tapaa, joista yksi tapa tietyssä tilanteessa saattaa olla parempi kuin ne toiset.
- Anonyymi
Teen tuon käden käänteessä, missä kuva on? Tämä on hyvä paikka jakaa kuvia: https://imgbb.com/
- Anonyymi
Valokuvan muuttaminen ääriviivapiirrokseksi onnistuu laadukkaasti kymmenillä verkkosivuilla, ja taas Google auttaa sivujen löytämisessä.
Hyvin toimiva hakusana voisi olla:
Photo as an outline drawing- Anonyymi
Gimp on paras kuvankäsittellyohjelma ja jopa ilmainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1533969Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3702908Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12239Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k502140Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll161854No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111715Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1651373- 931253
Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel21236Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu931110