Täällä on varmaan useita, jotka käyttävät lääkitystä osteoporoosinsa hoitoon. Voisitteko kertoa kokemuksianne osteopoorosin hoidosta, esim. mitä ongelmia hoidossa ja lääkityksessä on mahdollisesti ollut? Entä miten päädyitte hoitoon, esim. menittekö ensin terveyskeskukseen vai luunmurtuman takia suoraan sairaalaan? Oletteko käyneet erikoislääkärillä?
Osteoporoosilääkitys
1
1619
Vastaukset
- SiM
No eipä näytä tulleen viestejä laisinkaan. Itse sain pahan kesäyskän, kylkikipua, joka diagnosoitiin ensin lihasrevähdykseksi, sitten myös kylkiluunmurtumaksi. Siinä vaiheessa rupesin vinkumaan (uudelleen) osteoporoositutkimukseen ja lääkäri suostuikin silloin lähettämään luuntiheysmittaukseen. Kun tulin seuraavalle vastaanotolle, hän aloitti ilmoittamalla "selässä ollaan osteoporoosissa ja lonkassa lähellä osteoporoosia". Sitten kirjoitettiin Alendronatia ja kalkkivalmistetta. Saa nähdä, tehoaako enää.
Olen (jonkin verran) katkera. En ole käynyt vielä erikoislääkärillä, mutta olen ottanut selville, missä on paikallinen osteoporoosiyhdistys. Kokemukseni mukaan potilasyhdistyksissä on hyvää tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430