Mikset sää nainen

Anonyymi

Lähesty mua jos tykkäät ja oot jo kauan aikaa katsellukki? Onko mussa kuitenki jotain vikaa? Ehkä se on kuitenki sitte se ikäero? En jaksais tätä epätietoisuutta.. Ei oteta mitään niin vakavasti jos se sua jännittää. Tutustuttais edes vähän ja sen mukaan sitte ja jos ei onnaa niin oltais ainaki puolituttuja tai jtn..? Haluatko lopettaa tämän jutun näin?

74

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon käsittänyt, tai tulkinnut, että sua epäilyttää lähentymisessä jokin. Koska vähän välttelet? aihetta. En tiedä tulkitsenko oikein. Lisäks huonoja keinoja lähestyä.

      • Anonyymi

        Lisään vielä ettei epäilytä mikään, ikäasiat ei haittaa ja HALUAN lähemmäs. Kuulostais hyvältä asioiden ottaminen ihan kevyesti. Etenee painollaan. Mut mitä sä haluut, en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei epäilytä mikään, ikäasiat ei haittaa ja HALUAN lähemmäs. Kuulostais hyvältä asioiden ottaminen ihan kevyesti. Etenee painollaan. Mut mitä sä haluut, en ymmärrä.

        Olen lähestynyt

        Sun juttu nyt

        Onhan ollut puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä ettei epäilytä mikään, ikäasiat ei haittaa ja HALUAN lähemmäs. Kuulostais hyvältä asioiden ottaminen ihan kevyesti. Etenee painollaan. Mut mitä sä haluut, en ymmärrä.

        Tykkään sinusta ja haluaisin tutustua sinuun. Ajattelen sua usein.. Ehkä stressaan liikaa ja anteeksi että olet joutunut odottamaan takiani viittaan tuohon seuraavaan viestiin oletan että se myös sulta. En tiedä mitä pitäs tehdä tarkoitus ei ainakaan ole ollut vältellä. Harmi ettei olla nähty hetkeen. Tuntuu jotenki niin vaikealta että tulisin ja suoraa kysyisin treffeille jos olisinki väärässä ja nolaisin itseni. Harmittaa että se eka lähestyminen meni mun takia mönkään kun olin ajatuksissani ja mukamas kiire etten tajunnu että voi juku sinähän tarkoitit mua.. Siinähän toki oli selvä vihje että olisin vuorostani voinut tehdä jotain.

        En uskaltanut. Ajattelin että jos petyt minuun että en olisikaan sellainen miksi ehkä ajattelet minun olevan. Ehkä tuo on se syy arkailuuni. Jos olisin liian arkinen tai jotain ja jos pian haluat jotain hienompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sinusta ja haluaisin tutustua sinuun. Ajattelen sua usein.. Ehkä stressaan liikaa ja anteeksi että olet joutunut odottamaan takiani viittaan tuohon seuraavaan viestiin oletan että se myös sulta. En tiedä mitä pitäs tehdä tarkoitus ei ainakaan ole ollut vältellä. Harmi ettei olla nähty hetkeen. Tuntuu jotenki niin vaikealta että tulisin ja suoraa kysyisin treffeille jos olisinki väärässä ja nolaisin itseni. Harmittaa että se eka lähestyminen meni mun takia mönkään kun olin ajatuksissani ja mukamas kiire etten tajunnu että voi juku sinähän tarkoitit mua.. Siinähän toki oli selvä vihje että olisin vuorostani voinut tehdä jotain.

        En uskaltanut. Ajattelin että jos petyt minuun että en olisikaan sellainen miksi ehkä ajattelet minun olevan. Ehkä tuo on se syy arkailuuni. Jos olisin liian arkinen tai jotain ja jos pian haluat jotain hienompaa.

        Sinusta eli miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta eli miehestä?

        Ei kun naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun naisesta.

        Yksinpuhelija vaan iski taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sinusta ja haluaisin tutustua sinuun. Ajattelen sua usein.. Ehkä stressaan liikaa ja anteeksi että olet joutunut odottamaan takiani viittaan tuohon seuraavaan viestiin oletan että se myös sulta. En tiedä mitä pitäs tehdä tarkoitus ei ainakaan ole ollut vältellä. Harmi ettei olla nähty hetkeen. Tuntuu jotenki niin vaikealta että tulisin ja suoraa kysyisin treffeille jos olisinki väärässä ja nolaisin itseni. Harmittaa että se eka lähestyminen meni mun takia mönkään kun olin ajatuksissani ja mukamas kiire etten tajunnu että voi juku sinähän tarkoitit mua.. Siinähän toki oli selvä vihje että olisin vuorostani voinut tehdä jotain.

        En uskaltanut. Ajattelin että jos petyt minuun että en olisikaan sellainen miksi ehkä ajattelet minun olevan. Ehkä tuo on se syy arkailuuni. Jos olisin liian arkinen tai jotain ja jos pian haluat jotain hienompaa.

        Et uskoltanut eli et tykkää tarpeeksi. Ujoimmatkin lähestyy kun tarpeeksi välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et uskoltanut eli et tykkää tarpeeksi. Ujoimmatkin lähestyy kun tarpeeksi välittää.

        En haluaisi että ajattelet niin. Tykkään ihan tosi tosi paljon. Oon huono keksimään mitään ja ajattelin että ois noloa jos pyydän sua ulos enkä oikein keksisi mitään mielekästä tekemistä. Siksi pyytäisin että voisitko vielä kerran suoraan lähestyä mua? Lupaan että nyt en jää sanattomaksi vaan saat iloisen myöntävän vastauksen. Ole se rohkeampi pliis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi että ajattelet niin. Tykkään ihan tosi tosi paljon. Oon huono keksimään mitään ja ajattelin että ois noloa jos pyydän sua ulos enkä oikein keksisi mitään mielekästä tekemistä. Siksi pyytäisin että voisitko vielä kerran suoraan lähestyä mua? Lupaan että nyt en jää sanattomaksi vaan saat iloisen myöntävän vastauksen. Ole se rohkeampi pliis?

        Onko hän suoraan lähestynyt sinua kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän suoraan lähestynyt sinua kasvotusten?

        Joo ainakin melkein. Mulla oli vaan kiire ja kiiruhdin ohi enkä edes kuullut kunnolla ja vasta myöhemmin tajusin että hän puhui mulle. Arvaa harmittiko...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sinusta ja haluaisin tutustua sinuun. Ajattelen sua usein.. Ehkä stressaan liikaa ja anteeksi että olet joutunut odottamaan takiani viittaan tuohon seuraavaan viestiin oletan että se myös sulta. En tiedä mitä pitäs tehdä tarkoitus ei ainakaan ole ollut vältellä. Harmi ettei olla nähty hetkeen. Tuntuu jotenki niin vaikealta että tulisin ja suoraa kysyisin treffeille jos olisinki väärässä ja nolaisin itseni. Harmittaa että se eka lähestyminen meni mun takia mönkään kun olin ajatuksissani ja mukamas kiire etten tajunnu että voi juku sinähän tarkoitit mua.. Siinähän toki oli selvä vihje että olisin vuorostani voinut tehdä jotain.

        En uskaltanut. Ajattelin että jos petyt minuun että en olisikaan sellainen miksi ehkä ajattelet minun olevan. Ehkä tuo on se syy arkailuuni. Jos olisin liian arkinen tai jotain ja jos pian haluat jotain hienompaa.

        Tykkään arkisesta miehestä ja juurikin sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään arkisesta miehestä ja juurikin sinusta.

        Voih... Nyt tuntuu aika kivalta! Olet niin ihana nainen ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ainakin melkein. Mulla oli vaan kiire ja kiiruhdin ohi enkä edes kuullut kunnolla ja vasta myöhemmin tajusin että hän puhui mulle. Arvaa harmittiko...

        Ai. Olen saattanut puhua jotain ohimennen, mutta en varmaan hänelle. Mitä hän sanoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sinusta ja haluaisin tutustua sinuun. Ajattelen sua usein.. Ehkä stressaan liikaa ja anteeksi että olet joutunut odottamaan takiani viittaan tuohon seuraavaan viestiin oletan että se myös sulta. En tiedä mitä pitäs tehdä tarkoitus ei ainakaan ole ollut vältellä. Harmi ettei olla nähty hetkeen. Tuntuu jotenki niin vaikealta että tulisin ja suoraa kysyisin treffeille jos olisinki väärässä ja nolaisin itseni. Harmittaa että se eka lähestyminen meni mun takia mönkään kun olin ajatuksissani ja mukamas kiire etten tajunnu että voi juku sinähän tarkoitit mua.. Siinähän toki oli selvä vihje että olisin vuorostani voinut tehdä jotain.

        En uskaltanut. Ajattelin että jos petyt minuun että en olisikaan sellainen miksi ehkä ajattelet minun olevan. Ehkä tuo on se syy arkailuuni. Jos olisin liian arkinen tai jotain ja jos pian haluat jotain hienompaa.

        Eikö sun pitäisi se jo tietää että kaipaan sua sun itsesi vuoksi. Just sellaisena kuin oot. Ihan niin arkisena kuin oot. En haluu yhtään mitään kermakuorrutusta tai päälleliimattua "hienoutta". Niiden takia en liikahtais yhtään mihinkään. Mutta s-i-n-ä liikutat mua. Vain jo se, että saisin katsoa sua pitkästä aikaa tekisi mut onnelliseksi. Ihan sellaisena kuin oot. Arkisena, vanhempana, todellisena. Tulisin iloiseksi kun näkisin sut. Koska kaipaan. Se kaipaus on arvostavaa, sellaista että haluaa nähdä ja hyväksyä toisen just sellaisena kuin hän on. Mun ajatukset ja tunteet sua kohtaan ei oo painostavia. Ne ei oo sellaisia että sun pitäisi olla jotain tietynlaista tai tehdä tietyllä tavalla. Oo ihan niin kuin oot, kyllä mä tykkään. Haluan että löydetään jokin tapa lähestyä. Ei se haittaa jos se treffeille pyytäminen tuntuu susta liian vaikealta. Voit kertoa ja hyväksytään että se vaan on vaikeaa. Mutta toivoisin ettei luovuteta vaan etsittäis yhdessä jokin tapa päästä tässä kohti toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun pitäisi se jo tietää että kaipaan sua sun itsesi vuoksi. Just sellaisena kuin oot. Ihan niin arkisena kuin oot. En haluu yhtään mitään kermakuorrutusta tai päälleliimattua "hienoutta". Niiden takia en liikahtais yhtään mihinkään. Mutta s-i-n-ä liikutat mua. Vain jo se, että saisin katsoa sua pitkästä aikaa tekisi mut onnelliseksi. Ihan sellaisena kuin oot. Arkisena, vanhempana, todellisena. Tulisin iloiseksi kun näkisin sut. Koska kaipaan. Se kaipaus on arvostavaa, sellaista että haluaa nähdä ja hyväksyä toisen just sellaisena kuin hän on. Mun ajatukset ja tunteet sua kohtaan ei oo painostavia. Ne ei oo sellaisia että sun pitäisi olla jotain tietynlaista tai tehdä tietyllä tavalla. Oo ihan niin kuin oot, kyllä mä tykkään. Haluan että löydetään jokin tapa lähestyä. Ei se haittaa jos se treffeille pyytäminen tuntuu susta liian vaikealta. Voit kertoa ja hyväksytään että se vaan on vaikeaa. Mutta toivoisin ettei luovuteta vaan etsittäis yhdessä jokin tapa päästä tässä kohti toisiamme.

        Kiitos! Tämä viesti auttoi paljon... Koitetaan keksiä jotain. Voi että kun tietäisin 100% varmuudella että se olet sinä niin helpottaisi paljon. En minäkään halua luovuttaa koska pidän sinusta ja ajattelen sua paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun pitäisi se jo tietää että kaipaan sua sun itsesi vuoksi. Just sellaisena kuin oot. Ihan niin arkisena kuin oot. En haluu yhtään mitään kermakuorrutusta tai päälleliimattua "hienoutta". Niiden takia en liikahtais yhtään mihinkään. Mutta s-i-n-ä liikutat mua. Vain jo se, että saisin katsoa sua pitkästä aikaa tekisi mut onnelliseksi. Ihan sellaisena kuin oot. Arkisena, vanhempana, todellisena. Tulisin iloiseksi kun näkisin sut. Koska kaipaan. Se kaipaus on arvostavaa, sellaista että haluaa nähdä ja hyväksyä toisen just sellaisena kuin hän on. Mun ajatukset ja tunteet sua kohtaan ei oo painostavia. Ne ei oo sellaisia että sun pitäisi olla jotain tietynlaista tai tehdä tietyllä tavalla. Oo ihan niin kuin oot, kyllä mä tykkään. Haluan että löydetään jokin tapa lähestyä. Ei se haittaa jos se treffeille pyytäminen tuntuu susta liian vaikealta. Voit kertoa ja hyväksytään että se vaan on vaikeaa. Mutta toivoisin ettei luovuteta vaan etsittäis yhdessä jokin tapa päästä tässä kohti toisiamme.

        Ajattelen samoin eräästä naisesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun pitäisi se jo tietää että kaipaan sua sun itsesi vuoksi. Just sellaisena kuin oot. Ihan niin arkisena kuin oot. En haluu yhtään mitään kermakuorrutusta tai päälleliimattua "hienoutta". Niiden takia en liikahtais yhtään mihinkään. Mutta s-i-n-ä liikutat mua. Vain jo se, että saisin katsoa sua pitkästä aikaa tekisi mut onnelliseksi. Ihan sellaisena kuin oot. Arkisena, vanhempana, todellisena. Tulisin iloiseksi kun näkisin sut. Koska kaipaan. Se kaipaus on arvostavaa, sellaista että haluaa nähdä ja hyväksyä toisen just sellaisena kuin hän on. Mun ajatukset ja tunteet sua kohtaan ei oo painostavia. Ne ei oo sellaisia että sun pitäisi olla jotain tietynlaista tai tehdä tietyllä tavalla. Oo ihan niin kuin oot, kyllä mä tykkään. Haluan että löydetään jokin tapa lähestyä. Ei se haittaa jos se treffeille pyytäminen tuntuu susta liian vaikealta. Voit kertoa ja hyväksytään että se vaan on vaikeaa. Mutta toivoisin ettei luovuteta vaan etsittäis yhdessä jokin tapa päästä tässä kohti toisiamme.

        Milloinka näitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tämä viesti auttoi paljon... Koitetaan keksiä jotain. Voi että kun tietäisin 100% varmuudella että se olet sinä niin helpottaisi paljon. En minäkään halua luovuttaa koska pidän sinusta ja ajattelen sua paljon.

        Kaipa sitäkin voisi selvittää jos se auttaisi. Mikä vaan mikä auttaa on sen arvoista. Siitä tekemisestä piti vielä sanoa etten kaipaa tai edes halua mitään sen kummempaa tekemistä. Vain nähdä sut. Kaikki muu on ylimääräistä. Pitäisi varmaan silleen keskustelemalla keskustella enemmän tuollaisista asioista. Tuskin oikeasti ollaan ajatuksissa kaukana toisistamme. Silloin vaan menee huonosti kun oletetaan liikaa toisesta ilman puhumista. Mä olen oikeasti tosi helppo kaikessa sellaisessa. Joten oon ehkä se viimeinen ihminen maailmassa jonka kohdalla pitäis tuntea stressiä siitä mihin mennä ja mitä tehdä. Oleellisinta on se henkilö kenen kanssa. Kaikki muu ihan toissijaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tämä viesti auttoi paljon... Koitetaan keksiä jotain. Voi että kun tietäisin 100% varmuudella että se olet sinä niin helpottaisi paljon. En minäkään halua luovuttaa koska pidän sinusta ja ajattelen sua paljon.

        Milloin sinä näit naisen viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa sitäkin voisi selvittää jos se auttaisi. Mikä vaan mikä auttaa on sen arvoista. Siitä tekemisestä piti vielä sanoa etten kaipaa tai edes halua mitään sen kummempaa tekemistä. Vain nähdä sut. Kaikki muu on ylimääräistä. Pitäisi varmaan silleen keskustelemalla keskustella enemmän tuollaisista asioista. Tuskin oikeasti ollaan ajatuksissa kaukana toisistamme. Silloin vaan menee huonosti kun oletetaan liikaa toisesta ilman puhumista. Mä olen oikeasti tosi helppo kaikessa sellaisessa. Joten oon ehkä se viimeinen ihminen maailmassa jonka kohdalla pitäis tuntea stressiä siitä mihin mennä ja mitä tehdä. Oleellisinta on se henkilö kenen kanssa. Kaikki muu ihan toissijaista.

        Niin minäkin ajattelen ja haluaisin nähdä sut. Hyvä viesti en osaa lisätä tuohon mitään 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta eli miehestä?

        Miehestä.


    • Anonyymi

      Millainen ikäero teillä on?

    • Anonyymi

      Paljonko sitä ikäeroa sitten on?

    • Anonyymi

      Koska en ole saanut sulta vastakaikua. En lähesty ihmistä, joka ei vaikuta olevan kiinnostunut. Olen romantikko, haluan miehen joka tykkää myös.

      • Anonyymi

        Ja sen sinä saat, lupaan.


    • Anonyymi

      Jos tarkkoja ollaan olen lähestynyt, yrittänyt ja nyt jäljellä on vaan epätietoisuus ja pakokauhu.

      • Anonyymi

        Miä oon ollu nolona jo viis vuotta


      • Anonyymi

        Minulla samantyyliset tuntemukset omien lähestymisyritysteni jälkeen. Ymmärrän kyllä että tilanteeni on hankala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samantyyliset tuntemukset omien lähestymisyritysteni jälkeen. Ymmärrän kyllä että tilanteeni on hankala.

        ..ja arkaluonteinen monella tapaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miä oon ollu nolona jo viis vuotta

        Missäs tapasit hänet viisi vuotta sitten?


    • Oon liian huonossa kunnossa. Siksi.

      • Anonyymi

        Samalta tuntuu. Välistä ajattelen jopa näin. En ole parhaassa kunnossa, mutta nyt on ryhdistäydyttävä. Ei voi jatkua enää näin tämä päättämättömyys. On pakko päättää, kumpaan suuntaan lähden ja ryhtyä tekemään asioita oman hyvinvointini eteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samalta tuntuu. Välistä ajattelen jopa näin. En ole parhaassa kunnossa, mutta nyt on ryhdistäydyttävä. Ei voi jatkua enää näin tämä päättämättömyys. On pakko päättää, kumpaan suuntaan lähden ja ryhtyä tekemään asioita oman hyvinvointini eteen.

        Mulla ei edes ryhdistäytyminen helpota olotilaani. Krooniseen hermosärkyyn kun ei juuri mikään auta. En halua olla kenellekään taakka tai rasite, ja sitä tällä hetkellä olen. Itse asiassa olen ollut jo vuoden.

        Koita pärjäillä.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Mulla ei edes ryhdistäytyminen helpota olotilaani. Krooniseen hermosärkyyn kun ei juuri mikään auta. En halua olla kenellekään taakka tai rasite, ja sitä tällä hetkellä olen. Itse asiassa olen ollut jo vuoden.

        Koita pärjäillä.

        Hermosärky on kyllä hankalimmasta päästä. Toivottavasti saisit siihen apua. Minä olen ollut taakka masennukseni vuoksi. Enkä oikein tiedä miksi passivoidun, ehkä en luottanut häneen. Sain huonoja ohjeita terapeuteilta ympärillä, kerrassaan alentavia tilanteessani, jossa yritin ratkoa sitä suunnittelemallamme tavalla. Ei ollut tukea ympärillä, vaikea keskustella.. Ja ihmetys että kuinka tässä maailmassa oikein pitäisi nyt olla. Ja että mikä on edes totta. Kadun nyt asiaa. Aikaa on mennyt paljon..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hermosärky on kyllä hankalimmasta päästä. Toivottavasti saisit siihen apua. Minä olen ollut taakka masennukseni vuoksi. Enkä oikein tiedä miksi passivoidun, ehkä en luottanut häneen. Sain huonoja ohjeita terapeuteilta ympärillä, kerrassaan alentavia tilanteessani, jossa yritin ratkoa sitä suunnittelemallamme tavalla. Ei ollut tukea ympärillä, vaikea keskustella.. Ja ihmetys että kuinka tässä maailmassa oikein pitäisi nyt olla. Ja että mikä on edes totta. Kadun nyt asiaa. Aikaa on mennyt paljon..

        Hermosärky on päivittäistä välillä koko päivän kestävää helvettiä, ja on ollut päällä paria päivää lukuunottamatta aika lailla vuoden yhtäjaksoisesti. Kaikki lääkevaihtoehdot on testattu, eikä loppupelissä yhdestäkään ole ollut apua. Ainoa vaihtoehto on vain kestää. Hieman saa helpotusta yhdestä lääkkeettömästä rentoutuksesta, mutta kivun ollessa ristiselässä, vaikuttaa hermosärky jokaiseen elämän osa-alueeseen. Voisin sanoa että mun sosiaalinen elämä on täällä netissä. Tää mun tän hetkinen tilanne voi kestää vielä vaikka kuinka monta vuotta eteenpäin.

        Onneks mulla on pää lääkityksen ja avohoidon avulla kunnossa, itsetuhoisuus pysynyt poissa, ja saan öisin nukuttua. Ilman jälkimmäistä en olisi ollut enää vuosiin hengissä. Niin kauan kun saan jotenkuten nukuttua, jaksan. Toistaiseksi.


    • Anonyymi

      Onko paljonkin ikäeroa? Vuosi kaksi?

      • Anonyymi

        vuotta tai kahta ei vielä kutsuta ikäeroksi rakkausasioissa, eikä edes viittä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuotta tai kahta ei vielä kutsuta ikäeroksi rakkausasioissa, eikä edes viittä

        Entäs kuus vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kuus vuotta?

        Ei ikäero eikä mikään in the game of love.


    • Anonyymi

      Mikset sinä mies lähesty minua? Olen antanut siihen luvan ja mitään ei tapahdu. Olisit voinut omalla toiminnallasi vaikuttaa siihen, että oltaisiin puhuttu. Et toiminut mitenkään niin sinua ei kiinnosta. Jätit vain hiljaisuuteen ja tunget minulle pelkkää kuraa sen sijaan.

    • Anonyymi

      Ekat viestit oli oikealta sitte tuli näitä tyypillisiä utelijoita joita tämä ketju ei koske lainkaan.

    • Anonyymi

      Koska ollaan varattuja

      • Anonyymi

        En tod


    • Anonyymi

      Ei sussa oo vikaa mut mussa on.

    • Anonyymi

      Josko sää laittasi tän kyssärin suoraan mulle jos mun ikä ei sua häirite.

      • Anonyymi

        Oon monesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon monesti

        Mutta oletko kysynyt suoraan, tuonut tunteita esille?


    • Anonyymi

      Ymmärtääkseeni olet varattu? Kun en tiedä enää mistään mitään niin en vain kykene lähestymään.

    • Anonyymi

      Joo, aletaan nyt tästä lähtien vaan jutteleen aina nähdessä kun suinkin ehditään. Rennosti vaan, antaa asioiden tapahtuu omalla painollaan, jos ovat tapahtuakseen.

      • Anonyymi

        Näinhän se olisi paras. Oma elämäntilanteeni on epävarma, mutta haluaisin aloittaa lähentymisen häneen. Kaverillisesti tunnustellen.. Mutta missäs sitä näkee, kun kaikki on kiinni


    • Anonyymi

      H nainen, sinut haluan. Jos et tykkää minusta, annetaan olla. Mieheltä

      • Anonyymi

        Ei ole h nainen aloittajan kaipauksen kohde tehkää omat ketjunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole h nainen aloittajan kaipauksen kohde tehkää omat ketjunne.

        Kuka nainen on sitten? Milloin näitte?


      • Anonyymi

        M-mies, oletko se sinä?

        H-naiselta


    • Anonyymi

      Olen vielä varattu, enkä tiedä eroanko vai jäänkö liittoon. Kummin minut tahdot?

      • Anonyymi

        En oo eikä hänkään älä tuu sekottaan ketjua Eikö oo parempaa tekemistä?


      • Anonyymi

        Mikä liitto se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä liitto se on?

        No mun liittoon lasten vuoksi.


      • Anonyymi

        Tahdon ❤


    • Anonyymi

      En vaan osaa

    • Anonyymi

      Ei se ikäero nyt niin suuri voi olla.. Mua vain jännittää,jos et välitäkään tai kiinnostu musta yhtään.Jos oletkin vain kohtelias. Tai peräti vain ammattitaitoinen. En halua mokata itseäni.Mutta kyllä mä jonkinlaisen aloitteen vielä teen, odota vaan.

      • Anonyymi

        Ok ja välitän ja paljon..


      • Anonyymi

        Oon miettinyt pääni puhki aloitteita. Kaveripyynnön faceen ja vähän hassutellut,kerran olalle taputtanut. En mä uskalla enempää. Toivon mieheltä seuraavaa siirtoa. Hän ei voisi mokata mitenkään, tuun vaikka kahveille sun kans tai istutaan hetkeks päivän päätteeksi jutulle tai halataan puhumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon miettinyt pääni puhki aloitteita. Kaveripyynnön faceen ja vähän hassutellut,kerran olalle taputtanut. En mä uskalla enempää. Toivon mieheltä seuraavaa siirtoa. Hän ei voisi mokata mitenkään, tuun vaikka kahveille sun kans tai istutaan hetkeks päivän päätteeksi jutulle tai halataan puhumatta.

        Tee oma ketju miksi kaikki ylimääräset tulee tänne kun ei koske teitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee oma ketju miksi kaikki ylimääräset tulee tänne kun ei koske teitä.

        Julkinen palsta. Jos haluat että vain tietty henkilö vastaa, niin pistä se viesti hänelle privana muita kanavia pitkin, tai jätä aloitukset tekemättä jos sua haittaa muidenkin ihmisten kommentointi.

        Sitä paitsi täällä anonyymillä palstalla ei voi olla 100% varma yhdenkään kirjoittajan identiteetistä. Edes silloin, kun tunnistaa tunnisteita.


    • Anonyymi

      Olen tehnyt kaksi aloitetta 2019. Ensimmäisellä kerralla vastaus oli epäselvempi ja hän myönsi jotain pientä. Toinen kerta oli selvä ei.

      Myönnän, että hän on sanonut aloitteeseen ja enemmänkin verrattavia sanoja vielä paljon aiemmin. Hän on sanonut haluavansa vaimon ja lapsen, ja katsonut sen päälle suoraan silmiin (muidenkin läsnäollessa). Hän on kysynyt pitäisikö hänen adoptoida lapseni (muiden läsnäollessa). Hän on sanonut, että tunnun tutulta kuin perheen jäsen. Hän on ollut suoraan takanani, hyvin lähellä, auttamassa ja ruuvia käännettäessä sanonut vasta- ja myötämäessä. Hän on viitannut johonkin omiin kirjoituksiin kahden ja ettei kukaan lue hänen kirjoituksiaan (en kuitenkaan tiedä mistä silloin puhui). Kuitenkin, koska mikään ole suoraa, ja alla on myös tupla-ei, niin minun pakko antaa olla. Kolmas kerta menisi jo ahdistelun puolelle, enkä edes halua omista vieläkin syvistä ja vahvoista tunteistani huolimatta halua yksipuolista suhdetta. Jos kärtän ja kärtän, hän voi kokeilla vain miellyttääkseen tai vain kokeillakseen (jos on sinkku).

      Olen luovuttanut, pakko myöntää. En ole vihainen tai katkera. Silti, uskon että hän olisi se oikea omaltapuoleltani kaikesta mahdollisista elämäntilanteiden haasteista huolimatta. Totta kai asiat selkiytyy aina vasta kun on tutustuttu syvemmin, mutta intuitioni yhteen sopimisesta on vahva sen lisäksi mitä tiedän faktapohjalta keskustelujemme pohjalta. Tässä iässä nuoruuden ehdottomuus ja mustavalkoisuus on jo hävinnyt. Luovuttamisesta huolimatta, jos hän ottaisi yhteyttä, olisin valmis syvempään tutustumiseen. Silti en enää, luovuttamisen takia, odota tai jää odottamaan (tosin en ole luultavasti vielä valmis mihinkään muuhun vakavaan pitkään aikaan). En haluaisi mennä eteenpäin, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Aloita oma ketju sun viesti ei kuulu tähän ketjuun oot ihan vieras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloita oma ketju sun viesti ei kuulu tähän ketjuun oot ihan vieras.

        Eikö me kaikki olla vieraita toisillemme? Ja eikö tämä ole julkinen palsta? Jos aloitus koskettaa, osuu tai asiaan on jotain sanottavaa, on jokainen vapaa vastaamaan riippumatta onko vastaus jonkun toisen mieleen vai ei. Ei palsta ole henkilökohtainen viestiväylä tai täällä voi määritellä kuka saa vastata ja kenelle.

        Ne henkilökohtaiset viestit pitää lähettää henkilökohtaisina. Täällä pitää kestää julkinen kommentointi ja keskustelu.


    • Anonyymi

      Totta kai mietin vaihtoehtoa, että menetän sinut kokonaan joten mennän sitte ikäerolla setäseni.

    • Anonyymi

      Miksi et mies itse lähesty? Odotat vain passiivisena, että nainen tekee jotain? Tämän takia naiset on niin hermot kireellä Suomessa, kun miehistä on tullut vässyköitä mitkä vaan paasauttaa itseään ja odottaa, että muut (äiti) hoitaa asiat.

    • Anonyymi

      Näin mäkin ajattelen yhdestä miehestä.

    • En ole uskaltanut, eikä ole sopivaa tilaisuutta tullut siihen.

      tykkään silti <3

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe