Minkä merkkistä kesärengasta suosittelette nelivetoiseen XC60:n. Entiset ovat Continentalit mutta olisiko joku muu merkki kestävä ja vähän meluttomampi ?
Volvo XC60 kesärenkaat
10
684
Vastaukset
- Anonyymi
Yokohamat ainakin kestää.
- Anonyymi
Contien suurin ongelma taitaa olla kulutuskestävyys, ainakin itselläni rengassarja on yleensä kulunut loppuun parissa kesässä, ja kilometrejä on tullut jotakin 30 - 35 000km paikkeille.
Nyt on alla Good Year F1 asymsetric 3 SUV, ja samoilla ajomäärillä on uraa jäljellä vielä ainakin saman ajomäärän verran.
Jos rengasmelu on ongelma on monilla rengasvalmistajilla ns. hiljennettyjä malleja, joissa renkaan sisäpinnassa on rengasmelua absorvoiva pinnoite.- Anonyymi
Se "pinnoite" on niinkin tekninen ihme kuin superlon suikale joka on liimattu renkaan sisäpintaan kulutuspinnan kohdalle. Tiedä sitten paljonko oikeasti vaikuttaa meluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se "pinnoite" on niinkin tekninen ihme kuin superlon suikale joka on liimattu renkaan sisäpintaan kulutuspinnan kohdalle. Tiedä sitten paljonko oikeasti vaikuttaa meluun?
Taitaa se olla jotakin muuta kuin superlonia. Mutta ideana juuri tuo, että vaimentaa renkaasta lähteviä ääniä sisällepäin. Toki vaatii, että auto on muutoinkin hiljainen, ei tu omikään maatamullistava tekniikka ole, joka tekisi meluisasta autosta yllättäen hiljaisuuden tyyssijan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se olla jotakin muuta kuin superlonia. Mutta ideana juuri tuo, että vaimentaa renkaasta lähteviä ääniä sisällepäin. Toki vaatii, että auto on muutoinkin hiljainen, ei tu omikään maatamullistava tekniikka ole, joka tekisi meluisasta autosta yllättäen hiljaisuuden tyyssijan.
Ihan olen yhden sellaisen Misukan ajanut puhki ja ollut paikalla kun uusi asennettiin paikoilleen, sellaista harmaata supelronia/solukumia se on.
- Anonyymi
Jos michelinin otat niin ei mene pieleen.
- Anonyymi
Volvo tarttis vaihtaa Bemariin jos humina tulee renkaista!!!
- Anonyymi
sitten kolisee jakokettinki jos bemarin valitsee
- Anonyymi
Valitettavasti tuo tengasmelu poistuu vain autoa vaihtamalla. Volvo XC60 on aika meluisa.
- Anonyymi
mihin verrattuna?sinun honda monkeyhin vai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904