Lisää vaan kyllä sitä kestää

Anonyymi

Oletko sellainen ihminen joka koettaa voittaa pelkonsa, oli asia mikä tahansa vai oletko sellainen joka jättää tekemättä ja pysyy kaikessa mukavuudessaan? Vai oletko välimaastoa? Itse olen elämäni varrella kokenut kaikenlaista kakkaa ja miljoonittain pettymyksiä,paljon paljon enemmän kuin onnistumisia, mutta en luovu siitä luonteenpiirteestäni, että pistän itseni liiankin runsaanlaisesti alttiiksi mahdollisille pettymyksille ja sattumisille. Ehkä haen tiedostamatta mahdollista kärsimystä jotta voin olla yhä ja entistä vahvempi ja kokea. Menneet asiat joihin olen mennyt "nyt eikä meinata" otteella olen nykyään hyvin onnellinen että olen tehnyt ja kokeillut niitä asioita vaikka ne ovat sattuneet ennen todella paljon tapahtuessaan.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pelkää pettymyksiä mutta osaan myös luovuttaa. Pidän kiinni haaveista niin kauan kuin on toivoa, mutta osaan päästä irti jossain vaiheessa. En yritä asioita "hinnalla millä hyvänsä". Terve järki, se kai kuvaa mua parhaiten silloin kun en ole sokea rakkaudesta.

    • Anonyymi

      En mikään noista. Pyydän Jeesukselta apua kun kohtaan jotain mistä en usko selviäväni. Pitäisi pyytää enemmän apua.

    • Anonyymi

      Jos jotain haluan ja tavoittelen etsin sen uskalluksen itsestäni, vaikka siinä menisi vuosi. Kerran meninkin, koska joudun painimaan sekä uskalluksen että moraalin kanssa.

      Olen luonteeltani sellainen, että harkitsen asiaa sisälläni tai keskustellen jonkin aikaa, mutta kun olen tehnyt päätöksen, sitä on harvoin kovin paljon muutettavissa ilman selkeää muutosta päätökseen vaikuttavissa asioissa. Saatan tehdä hyvinkin rohkeita päätöksiä ulkopuolelta katsoen hyvinkin nopeasti, jos olen miettinyt asiaa jo ennalta itsekseni. Tietyllä tavalla olen rohkea astumaan uuteen ja epämukavuusalueellekin unelmien ja tavoitteiden takia. Se on osa persoonaani (ENFP). Näissä tilanteissa en katso tilannetta lyhyen vaan vuosien aikajänteellä.

    • Anonyymi

      On joutunut tekemään pakon edessä sellastakin, mitä ei olisi halunnut tehdä, mutt ei ollut vaihtoehtoa eikä ketään toistakaan, joka olisi ruvennut siihen hommaan. Välillä tuntui ettei selviä siitä mitä joutui tekemään, mutt pakko oli silti hoitaa se työ. Monen mankelin läpi käynyt, ei elämä ole helpolla päästänyt, mutt eihän elämä monella muullakaan helppoa ole ollut, monilla ollut rankempaa kuin mulla.
      Paljon pettymyksiä, epäonnistumisia, monet kerrat aloittanut alusta, joutunut tappelemaan omien oikeuksien puolesta, mitään ei ole helpolla tullut tai saanut. Välillä tuntuu ett olisi saanut joskus onnistumisiakin tulla kohdalle, epäonnistumiset syö mieltä, pitää nyt taaskin aloittaa nollapisteestä ja on ollut muutakin rankkaa sattunut parin viime vuoden aikana. Ehkä en jaksa enää taistella vaan annan periksi jo, hyväksyn ettei musta ollut mihinkään, luuseri mikä luuseri ja se siitä. Oma moka, kun aiemmin yritin liikaa, tuli vaan paskaa niskaan ja kunnolla.

    • Anonyymi

      Käväisin just lukemassa yhden yli 10 vuotta sitten aloittamani viestiketjun. Tuli mieleen, että ehkä pitäisi olla vähemmän jääräpäinen, oppia joissakin asioissa luovuttamaan ja toimia enemmän itsekkäästi. Saatan olla väärässä.

    • Anonyymi

      Olen sellainen lymyilijä, joka joskus, hyvin harvoin, tekee jotain arvaamatonta, jolla yllättää itsensäkin. Tietyllä tapaa olen kateellinen tuolle pienelle osalle itseä, jonka olisi suonut olevan hieman suurempi osa itseä jotta elämässä olisi sattunut ylipäänsä enemmän kaikkea, hyvää ja pahaa. Tuo hieman viittaa bipolaariseen, mutta hyvin lievään sellaiseen.

    • Anonyymi

      Sitten kun pelkää elämää liikaa, niin onhan keino valita kuolema.

    • Anonyymi

      Mä vaan mänin.

      En mä koskoon aatellu että sovinko johonkin tyyliin esimerkiks.

      Mutta jälkeenpäin kun miettii nuita kulttuureja niin piäseehän sitä siellä tiällä käymään mutta en oikein ennee jaksa lähtä minnekkään.

      Mun on hyvä olla tiällä.

      Mökkiin mänisin mieluiten,.....

      Oon muuten katellukkin mökkejä tältä seudulta.

      Mä vaan halluun semmosen piilopirtin.

      Haluan yhteisön johon kuulua.

      Kokeneita vanhoja ihmisiä ympärille.

      Rakastan niitä.❣💝

      En sinällään ennee kokemusta kaipoo vaan yhteisön jossa ymmärretään toinen toisiamme.

      Tottakai kasvanu sellaiseen .
      Mä muutan elämääni jatkuvasti.

      En vain ossoo olla jos ei tapahdu tarpeeks.

    • Anonyymi

      Kyllä ne pärjää omillaan kaikki.
      Osoittaneet sen monta kertaa.
      Osoite on Neuvostoliitto.
      Valinnat on tehty Lada pihassa.
      Jatketaan omillamme vain loppuun asti.

    • Anonyymi

      Olen sellainen ihminen, joka tekee mitä milloinkin tykkää tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe