Ilmoitus: Hei narsisti,sinut tunnetaan

Anonyymi

Ole varovainen. Koska luulet olevasi kaiken yläpuolella niin tiedätkö: sinut tiedetään minkälainen ihminen olet.Jatka vaan samaa rataa niin kohta huomaat että olet yksin.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kun minä olen koko ajan ollutkin yksin. Ei ole mitään menetettävää.

    • Anonyymi

      Tämä narsistiläppä alkaa olla kulunutta. Narsistinen persoonallisuushäiriö on huomattavasti harvinaisempi kuin täällä suomi24, jossa puolet ihmisistä luokitellaan narsisteiksi. Narsistisia piirteitä on varmaan meillä kaikilla, mutta monellakohan persoonallisuushäiriön kriteerit täyttyy. Ja jos täyttyy, niin onko ne narsistisen häiriön piirteitä vai aivan jotain muuta.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä on sinun omia toiveitasi ja henkilökohtaisia tavoitteitasi. Lopeta itse mustamaalaus jota teet kaikenpäivää kaikkialla. Myrkyllinen draamakuningatar.

      • Anonyymi

        Auts, Osui ja upposi :D Onpa hyvä että sain narsistin hereille :D


    • Anonyymi

      Paljon mieluumminhan sitä olisikin yksin kuin että toinen kaataa kaiken sonnan niskaan ja vielä kerskailee siitä selän takana. Kyllä se tiedetään missä hengessä sinä toimit ja liikut ja se on että haukutaan ja pilkataan kaikki ja vedetään kaikki hyvä alas kuraan. Siellä sinä viihdyt.

    • Anonyymi

      Siellä se psykopaati taas raivoaa. Kerroitko jo isällesi? Puhelinlangat kuumina varmasti ja mustamaalaus käynnissä. Sinun valheesi tiedetään.

    • Anonyymi

      Hei kuka puhuu taas? Mitäpä jos keskittyisitkin välillä omaan elämääsi, etkä juonittelun? Tämä on toki turhaa koska hänhän ei voi olla väärässä.

    • Anonyymi

      Aloittaja sanoo että hän vihaa jotakin henkilöä ja toivoo hänelle pahaa. Se voi johtua siitä että kohdehenkilö yrittää irtaantua aloittajasta ja elää omaa elämäänsä, mitä aloittaja ei voi hyväksyä.

    • Anonyymi

      Mulle on käyny nyt niin ettei narsistit juttuineen kiinnostaa enää pätkäkään.
      Se oli vakavan sairastumisen mukana tuoma hyvä asia. Mun aivot lakkas kuin taikaiskusta vastaanottamasta juttujaan. Nyt sanoisin 90% kpuhelinvastaajille ja kaikille: Sori ei kiinnosta-..


      pouyhyy

      • Anonyymi

        Se oli emotionaalista hyväksikäyttöä kaikki,. sitä se oli....., ei mitään muuta

        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli emotionaalista hyväksikäyttöä kaikki,. sitä se oli....., ei mitään muuta

        ppoiuiuuu

        Mun näkemykset on muuttuneet todella paljon lyhyessä ajassa

        pouyyyy


      • Anonyymi

        Yllättävän paljon kuitenkin kommentoit asiohin jotka ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän paljon kuitenkin kommentoit asiohin jotka ei kiinnosta?

        Jo näin kävi koska minut hermostovaurioituneena vedettiin mukaan monmenlaisiin vastentahtoisioin juttuihin avuttomassa tilassa. Vastustin sitä mutta minua ei kuunneltu.


        poiuuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo näin kävi koska minut hermostovaurioituneena vedettiin mukaan monmenlaisiin vastentahtoisioin juttuihin avuttomassa tilassa. Vastustin sitä mutta minua ei kuunneltu.


        poiuuyuyy

        Olennimenomaankin kommentoinen 8 vuotta runsaasti asioihin jotka eivät lainkaan minua henkilökohtaisesti kiinnosta. Minua hyväksikäytettiin henkisesti hermostovaurioituneena.

        popiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennimenomaankin kommentoinen 8 vuotta runsaasti asioihin jotka eivät lainkaan minua henkilökohtaisesti kiinnosta. Minua hyväksikäytettiin henkisesti hermostovaurioituneena.

        popiuyyy

        Tuona aikana kehoani on vaurioitunut muilla tavoin. ..koska en samalla kyennyt kunnolla huolehtimaan kehostani kun mieleni oli vedettynä vaikka mihin vasten tahtoani.


        popuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo näin kävi koska minut hermostovaurioituneena vedettiin mukaan monmenlaisiin vastentahtoisioin juttuihin avuttomassa tilassa. Vastustin sitä mutta minua ei kuunneltu.


        poiuuyuyy

        Se "hermostovaurio" on sinun oma diaknoosisi. Ei isäsikään ollut ruudinkeksijä, joten ei hedelmä kauaksi ole pudonnut.


    • Anonyymi

      Ei se tarkoita että on narsisti jos haluaa olla rauhassa. Varsinkin jos ei tee haittoja muille. Voi olla että syyttäjä ei itse huomaa sitä että itse haluaa alistaa toisen tiettyyn asemaan. Ei halua antaa toisen elää elämäänsä. Jos voi hyvin yksin ollessaan, ei se ole keneltäkään pois. Hymyilykään ei ole kiellettyä. Päinvastoin sillä on hyvä vaikutus toisiin ihmisiin. Jos suhde tuntuu täysin yksinpuoliselta niin sano suoraan että voisit sinäkin välillä *sitä taikka tätä*. Pilkkaus selän takana työntää vain kauemmaksi toisen.

      • Anonyymi

        Minä ainakin haluan olla yksin kunnes saan seuraa joka ei puhu paskaa.


        ppiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin haluan olla yksin kunnes saan seuraa joka ei puhu paskaa.


        ppiuyyy

        Paskan puhuminen ja kuunteleminen voi olla jopa hengenvaarallista,


        ppiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan puhuminen ja kuunteleminen voi olla jopa hengenvaarallista,


        ppiuuu

        joittenkin mielestä on normaalia elämää kuluttaa aikansa hengenvaarallisen paskan puhumiseen, mulle se ei ole normaalia elämää-.


        ppoiuuuyu


    • Anonyymi

      Kyllä se on uhri joka jää ja jätetään yksin mustamaalattuna ja murtuneena. Kaikki oirehdinta tulkitaan todisteena uhrin epätasapainottomuutena ja ilkeytenä.

      • Anonyymi

        Se mitä joku narsisti täällä yrittää päteä ei vaikuta minuun pätkän vertaa. Saa haukkua ja mollata jos tätä häiriintynyttä se auttaa mutta se myös näyttää että osuttiin arkaan kohtaan....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä joku narsisti täällä yrittää päteä ei vaikuta minuun pätkän vertaa. Saa haukkua ja mollata jos tätä häiriintynyttä se auttaa mutta se myös näyttää että osuttiin arkaan kohtaan....?

        Narsistille: Osui ja upposi.


    • Anonyymi

      Mun mielestä ihmisten pitäisi välittää toisistaan oikeastaan aina.


      poiuyuyy

      • Anonyymi

        Ei mitään muita toimintamalleja kuin aito välittäminen AINA:

        ppiuyuyuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään muita toimintamalleja kuin aito välittäminen AINA:

        ppiuyuyuuuu

        Olis niin yksinkertaista kun kaikki olis kaikille arvostavia ja kohteliaita aina. Niin ei olis ongelmaa selvittää kenenm osapuolen syy loukkaus on, kum kaikille on olutu kohteliuaita ja kunnioittavia.


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis niin yksinkertaista kun kaikki olis kaikille arvostavia ja kohteliaita aina. Niin ei olis ongelmaa selvittää kenenm osapuolen syy loukkaus on, kum kaikille on olutu kohteliuaita ja kunnioittavia.


        poiuuyyyy

        Netissä somessa toi toimii aika hyvin, että kaikki on kaikille kohteliaita.


        ppoiuuuy


    • Anonyymi

      Tiede / "Usko ja äly
      Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe