Ole varovainen. Koska luulet olevasi kaiken yläpuolella niin tiedätkö: sinut tiedetään minkälainen ihminen olet.Jatka vaan samaa rataa niin kohta huomaat että olet yksin.
Ilmoitus: Hei narsisti,sinut tunnetaan
28
56
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kun minä olen koko ajan ollutkin yksin. Ei ole mitään menetettävää.
- Anonyymi
Tämä narsistiläppä alkaa olla kulunutta. Narsistinen persoonallisuushäiriö on huomattavasti harvinaisempi kuin täällä suomi24, jossa puolet ihmisistä luokitellaan narsisteiksi. Narsistisia piirteitä on varmaan meillä kaikilla, mutta monellakohan persoonallisuushäiriön kriteerit täyttyy. Ja jos täyttyy, niin onko ne narsistisen häiriön piirteitä vai aivan jotain muuta.
- Anonyymi
Kyllä nämä on sinun omia toiveitasi ja henkilökohtaisia tavoitteitasi. Lopeta itse mustamaalaus jota teet kaikenpäivää kaikkialla. Myrkyllinen draamakuningatar.
- Anonyymi
Auts, Osui ja upposi :D Onpa hyvä että sain narsistin hereille :D
- Anonyymi
Paljon mieluumminhan sitä olisikin yksin kuin että toinen kaataa kaiken sonnan niskaan ja vielä kerskailee siitä selän takana. Kyllä se tiedetään missä hengessä sinä toimit ja liikut ja se on että haukutaan ja pilkataan kaikki ja vedetään kaikki hyvä alas kuraan. Siellä sinä viihdyt.
- Anonyymi
Siellä se psykopaati taas raivoaa. Kerroitko jo isällesi? Puhelinlangat kuumina varmasti ja mustamaalaus käynnissä. Sinun valheesi tiedetään.
- Anonyymi
Hei kuka puhuu taas? Mitäpä jos keskittyisitkin välillä omaan elämääsi, etkä juonittelun? Tämä on toki turhaa koska hänhän ei voi olla väärässä.
- Anonyymi
Aloittaja sanoo että hän vihaa jotakin henkilöä ja toivoo hänelle pahaa. Se voi johtua siitä että kohdehenkilö yrittää irtaantua aloittajasta ja elää omaa elämäänsä, mitä aloittaja ei voi hyväksyä.
- Anonyymi
Mulle on käyny nyt niin ettei narsistit juttuineen kiinnostaa enää pätkäkään.
Se oli vakavan sairastumisen mukana tuoma hyvä asia. Mun aivot lakkas kuin taikaiskusta vastaanottamasta juttujaan. Nyt sanoisin 90% kpuhelinvastaajille ja kaikille: Sori ei kiinnosta-..
pouyhyy- Anonyymi
Se oli emotionaalista hyväksikäyttöä kaikki,. sitä se oli....., ei mitään muuta
ppoiuiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli emotionaalista hyväksikäyttöä kaikki,. sitä se oli....., ei mitään muuta
ppoiuiuuuMun näkemykset on muuttuneet todella paljon lyhyessä ajassa
pouyyyy - Anonyymi
Yllättävän paljon kuitenkin kommentoit asiohin jotka ei kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävän paljon kuitenkin kommentoit asiohin jotka ei kiinnosta?
Jo näin kävi koska minut hermostovaurioituneena vedettiin mukaan monmenlaisiin vastentahtoisioin juttuihin avuttomassa tilassa. Vastustin sitä mutta minua ei kuunneltu.
poiuuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo näin kävi koska minut hermostovaurioituneena vedettiin mukaan monmenlaisiin vastentahtoisioin juttuihin avuttomassa tilassa. Vastustin sitä mutta minua ei kuunneltu.
poiuuyuyyOlennimenomaankin kommentoinen 8 vuotta runsaasti asioihin jotka eivät lainkaan minua henkilökohtaisesti kiinnosta. Minua hyväksikäytettiin henkisesti hermostovaurioituneena.
popiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olennimenomaankin kommentoinen 8 vuotta runsaasti asioihin jotka eivät lainkaan minua henkilökohtaisesti kiinnosta. Minua hyväksikäytettiin henkisesti hermostovaurioituneena.
popiuyyyTuona aikana kehoani on vaurioitunut muilla tavoin. ..koska en samalla kyennyt kunnolla huolehtimaan kehostani kun mieleni oli vedettynä vaikka mihin vasten tahtoani.
popuuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poiuuyuyySe "hermostovaurio" on sinun oma diaknoosisi. Ei isäsikään ollut ruudinkeksijä, joten ei hedelmä kauaksi ole pudonnut.
- Anonyymi
Ei se tarkoita että on narsisti jos haluaa olla rauhassa. Varsinkin jos ei tee haittoja muille. Voi olla että syyttäjä ei itse huomaa sitä että itse haluaa alistaa toisen tiettyyn asemaan. Ei halua antaa toisen elää elämäänsä. Jos voi hyvin yksin ollessaan, ei se ole keneltäkään pois. Hymyilykään ei ole kiellettyä. Päinvastoin sillä on hyvä vaikutus toisiin ihmisiin. Jos suhde tuntuu täysin yksinpuoliselta niin sano suoraan että voisit sinäkin välillä *sitä taikka tätä*. Pilkkaus selän takana työntää vain kauemmaksi toisen.
- Anonyymi
Minä ainakin haluan olla yksin kunnes saan seuraa joka ei puhu paskaa.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin haluan olla yksin kunnes saan seuraa joka ei puhu paskaa.
ppiuyyyPaskan puhuminen ja kuunteleminen voi olla jopa hengenvaarallista,
ppiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskan puhuminen ja kuunteleminen voi olla jopa hengenvaarallista,
ppiuuujoittenkin mielestä on normaalia elämää kuluttaa aikansa hengenvaarallisen paskan puhumiseen, mulle se ei ole normaalia elämää-.
ppoiuuuyu
- Anonyymi
Kyllä se on uhri joka jää ja jätetään yksin mustamaalattuna ja murtuneena. Kaikki oirehdinta tulkitaan todisteena uhrin epätasapainottomuutena ja ilkeytenä.
- Anonyymi
Se mitä joku narsisti täällä yrittää päteä ei vaikuta minuun pätkän vertaa. Saa haukkua ja mollata jos tätä häiriintynyttä se auttaa mutta se myös näyttää että osuttiin arkaan kohtaan....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä joku narsisti täällä yrittää päteä ei vaikuta minuun pätkän vertaa. Saa haukkua ja mollata jos tätä häiriintynyttä se auttaa mutta se myös näyttää että osuttiin arkaan kohtaan....?
Narsistille: Osui ja upposi.
- Anonyymi
Mun mielestä ihmisten pitäisi välittää toisistaan oikeastaan aina.
poiuyuyy- Anonyymi
Ei mitään muita toimintamalleja kuin aito välittäminen AINA:
ppiuyuyuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään muita toimintamalleja kuin aito välittäminen AINA:
ppiuyuyuuuuOlis niin yksinkertaista kun kaikki olis kaikille arvostavia ja kohteliaita aina. Niin ei olis ongelmaa selvittää kenenm osapuolen syy loukkaus on, kum kaikille on olutu kohteliuaita ja kunnioittavia.
poiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis niin yksinkertaista kun kaikki olis kaikille arvostavia ja kohteliaita aina. Niin ei olis ongelmaa selvittää kenenm osapuolen syy loukkaus on, kum kaikille on olutu kohteliuaita ja kunnioittavia.
poiuuyyyyNetissä somessa toi toimii aika hyvin, että kaikki on kaikille kohteliaita.
ppoiuuuy
- Anonyymi
Tiede / "Usko ja äly
Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346