Äänekosken juntit

Anonyymi

En uskonut että teitä oli niin monta haahuilijaa käytävien tukkona lauantai-iltapäivänä S-marketissa.
ILMAN MASKIA!
Ettekö ole kuulleet tai ymmärtäneet vakavaa suositusta???

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy joltain maskittomalta, että miksi sinä et suojaa minua, kun minä suojaan sinua? Oletko sinäkin näitä nykyajan itsekkäitä minä minä ihmisiä? Ei ne kaikki kuitenkaan ole perussairaita muualta kuin pääkopasta.

      • Anonyymi

        Ei niiltä uskalla mennä kysyyn...


    • Anonyymi

      Kerroit taas kerran kaiken oleellisen itsestäsi niihh

      • Anonyymi

        Miten niin?


    • Anonyymi

      Ei kalliita maskeja ole kaikilla varaa ostaa, olisit ottanut laatikon mukaan ja tarjonnut huono osaiselle maskia.

      • Anonyymi

        Olipa vastaus🙄


      • Anonyymi

        Kyllä se estää sun räkäs lentämistä.


      • Anonyymi

        Omaa räkääs ja omia pöpöjäs siinä rätissä.


    • Anonyymi

      Huutista tuommosille tukarisankareille. Luulet reppana niistä räteistä jotain hyötyä olevan ja tulit tänne urhoollisesti ulisemaan. Mitään et kuitenkaan uskalla tulla suoraan sanoon ja parempi sinulle itsellesi ettet tulekaan. Siinäpähän nielet kiukkuas kun meikäläinen kulkee vapaana miehenä paljain naamoin.

      • Anonyymi

        Oohh taas näitä suuret puheet ja pienet teot löpinöitä


      • Anonyymi

        Ei ole minun tehtäväni moittia maskittomuudesta henkilökohtaisesti. Oikeuteni on mainita siitä yleisellä tasolla.
        Harmittaa kun vaarannetaan toisten terveys oman itsekkyyden vuoksi. Ja vain sen vuoksi että pitää syystä tai toisesta yrittää päteä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun tehtäväni moittia maskittomuudesta henkilökohtaisesti. Oikeuteni on mainita siitä yleisellä tasolla.
        Harmittaa kun vaarannetaan toisten terveys oman itsekkyyden vuoksi. Ja vain sen vuoksi että pitää syystä tai toisesta yrittää päteä...

        Jossain on hyvä olla 'hyvä ellei paras'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain on hyvä olla 'hyvä ellei paras'

        Äkissä suurin osa on näitä tuulitunneli tapauksia ÄO :nolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkissä suurin osa on näitä tuulitunneli tapauksia ÄO :nolla

        Niinhän se on varmasti muillakin paikkakunnilla.
        Ikävää kun leikitään toisten terveydellä
        😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkissä suurin osa on näitä tuulitunneli tapauksia ÄO :nolla

        Pokelta valuu porukkaa Lidliin, eikä maskia. Eikö he ole yli 15 v. Pitäisi ruveta sakottamaan ihan oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pokelta valuu porukkaa Lidliin, eikä maskia. Eikö he ole yli 15 v. Pitäisi ruveta sakottamaan ihan oikeesti.

        Ainakin huomauttaa kaupan taholta ! Lidl menee osaltani boikottiin, kohta muutkin kaupat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pokelta valuu porukkaa Lidliin, eikä maskia. Eikö he ole yli 15 v. Pitäisi ruveta sakottamaan ihan oikeesti.

        Kävin hetki sitten Lidlissä, oli ilo silmälle kun nuoret kulkivat rohkeasti ilman maskia. Vielä sentään joillakin on järki mukana, hyvä nuoret!


    • Anonyymi

      Kyllä ne ovat ne koronavedätyksen nielaisseet höynät, joilta sitä älyä puuttuu.

      • Anonyymi

        Siinä taas yks ummikko-trolli. Kummasti on sitten höynäytetty ihmisiä tehohoitoon niin että tehohoitopaikat täynnä.


    • Anonyymi

      viimeviikolla TK päivystys 11 sairasta odottamassa hoitajalle pääsä vain puolella maskit. Itsellä oli maski ,mutta ei korona oireita. Jouduin kuitenkin korona testiin.Jos olisin ollut oireeton kantaja montako kenties olisin tartuttanut. Ainakin olisi tullut aikamoinen jälkiselvitys jos olisin ollut positiivinen ja ilman maskia.

    • Anonyymi

      Kunnon tuttiritari. Laita hamepäälles.

      Mikset sano suoraan niille henkilöille, tänne tulee avautumaa

      • Anonyymi

        Ei vieraille ihmisille voi mennä huomauttelemaan maskien puuttumisista, toivottavasti nämä kirjoitukset saavat edes muutaman(lukutaitoisen) ymmärtämään tilanteen vakavuuden!
        Korona ei ole helppo tauti kun sen saa, eihän edes vielä tiedetä mitä kaikkea jää vuosikausiksi (niille jotka selviävät hengissä)
        Niinpä, en rehentelisi urhoollisuudella olla käyttämättä maskeja. Kiitos kun kuitenkin luit tämän!


    • Anonyymi

      Mää en käytä maskia mää oon persu

      • Anonyymi

        Persuista löytyy vastuunkantajia, ota oppia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuista löytyy vastuunkantajia, ota oppia!

        Persut on juntti puolue en todellakaan äänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on juntti puolue en todellakaan äänestä

        Tässä ketjussa on puhe maskeista, ellet tajunnut, ei äänestämisestä eikä muutoinkaan politiikasta.


    • Anonyymi

      Olen persu ja käytän maskia.Kannan vastuuta myös toisista.

      • Anonyymi

        Olet hieno ihminen😊


      • Anonyymi

        Minä olen SDP kannattaja ja vihaan Persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen SDP kannattaja ja vihaan Persuja.

        Se on sairaanihmisen ilo , raskasta on elämäsi.


    • Anonyymi

      Voi kyynel, etkö uskaltanu kaupassa mainita asiasta

    • Anonyymi

      Onoas rohkea kaveri kun uskaltaa täällä kirjoitella ilman äiteensä lupaa

    • Anonyymi

      Eihän se maski tartuntaa estä. Humpuugia.

      • Anonyymi

        Sinäkö estät?


      • Anonyymi

        Joo mutta estää sun räkäs lentämistä kaupoissa.
        Maskit pitäisi nykymaailmassa lailla määrätä ikuiseksi ajoiksi käytettäviksi kaupoissa sekä kertakäyttöhanskat.


    • Anonyymi

      Norjassa kuoli yksi "koronavastainen". Sai tosin aikaiseksi jo sitä ennen muutaman kuoleman toisille järjestämällä laittomia tilaisuuksia.
      Haetaan mallia...................

      • Anonyymi

        Joo tänään kuoli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tänään kuoli!

        Toivotaan että Äänekoskellakin päästään samaan. Pyrkyä ainakin näyttäisi olevan riittämiin .


    • Anonyymi

      Voisihan sitä Astra Senegaa kokeilla ensin mamuille ja vaikka työttömille korvausten nostajille niin nähtäisiin miten käy. Sitten vasta ensiluokan kansalaiset.

      • Anonyymi

        Tai sitte sille kermaluokalle ekat astrat pääse ne työttömät töihin joskus ihan sama hahahaaa


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kauppa /liike jossa maski vaatimus olisi hieno ja rohkea teko.

    • Anonyymi

      Eihän se maski tartuntaa estä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe