Olipa aivan ihana nähdä hyväkuntoisen näköinen susi joka oli eksynyt pääkaupunkiseudulle. Toivottavasti susi on ymmärtänyt lähteä kauemmas johonkin syvälle metsään jossa se saa olla rahassa pahoilta ihmisiltä. Susi kuuluu Suomen luontoon eikä susia saa vainota eikä tappaa millään tavalla. Terve susi pelkää ja varoo ihmistä ihmisen kohdatessaan ja lähtee karkuun niin kuin kaikki muutkin luontoeläimet. Susi on todettavasti surmannut ihmisen Suomessa viimeksi 1800-luvun loppupuolella eli yli 120 vuotta sitten. Minä pidän kovasti oravista, jäniksistä, ketuista, susista, ahmoista, karhuista, peuroista ja kauriista, joita meisän Suomen luonnossa vielä on olemassa. Antakaa niiden alää kaikessa rauhassa niille ominaista luonnonmukaista elämää., niillä on siihen oikeus. Eläimet ovat ihmeellisiä olentoja !
Arvostettava susi
Anonyymi
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081049
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482