Nii elikkäs mitä mieltä ootte siit ku Ville ns. meikkaa? siis vaa kajaalii? Sopiikko joillekki miehille teijän mielestä kajaalii?
¨Mitä mieltä ootte?...
7
533
Vastaukset
- Se...
On ihan Villen oma asia.
Kyllä miehetkin voi käyttää kajaalia, sopii ihan yhtä hyvin ku naisillekki.
Joissain kuvissa sitä kajaalia on kyllä niin paljon, että näyttää jo kamalalta :D - Away
Kyllä se joillekin miehille sopii, kunhan ei ole liikaa. Ei mulla tule hirveästi bändien jäsenten ulkonäköä arvosteltua kun yritän keskittyä musiikkiin.
- lilylazer
Meikatkoon tai ei, ei mitään merkitystä.
- selvkontrol
oma asia. tosin ville näyttää meikkaavan ittensä aika rumasti..
- HIM_Girl_
Joo toi oli siis vaa heitto! tietenki se on jokaisen asia! Mun mielest se sopii vilelle... ¤Mun Mielipide¤ =)
- paula
HIM_Girl_ kirjoitti:
Joo toi oli siis vaa heitto! tietenki se on jokaisen asia! Mun mielest se sopii vilelle... ¤Mun Mielipide¤ =)
se on tosi ihanan näkönen. varsinki jos sil on paljon kajaalii :)
- GoneWithTheSin
Munkin mielestä se on Villen oma asia, ja se sopii Villelle tosi hyvin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468