Peruutuskamera

Anonyymi

Ostin mitsubishi asx vm,20 laitatin siihen merkkiliikkeessä alkuperäisen navigaattorin peruutuskameralla nyt ilmennyt kolmenviikon käytönjälkeen että kameralla ei tee mitään kuva utuinen merkkiviivat vaan näkyy,onko kellään tietoa mikä kamera siihen kävis kun mitsun huolto näyttää olevan täysin pihalla,vastauksesta kiittäen

6

2563

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä merkkiliikkeen tulee hallita asia.
      Reklamoi asennustyötä ole hyvä ja sano, että asennus ei vastaa sovittua.
      Ei tällaisia laitteita voi asentaa tyyliin, että "tos on", ei saada paremmaksi!

• Anonyymi

Kamera pitää kalibroida, eli tässä tapauksessa säätää tarkennus kohdalleen. Jos maahantuojan valtuutettu huolto ei tuota hallitse, sen tulee se opetella.

• Suomalainen kuluttaja on liian kiltti. Tässä tapauksessa on oikea menettelytapa jos ei yhdellä ystävällisellä huomautuksella korjaannu, että marssii huoltopäällikön puheille, lyö nyrkkiä pöytään ja huutaa, että "Nyt se kamera kuntoon, Perkele, tai rupeaa läski tummumaan!"

Eiköhän rupea tapahtumaan. ; )

• Anonyymi

Vai jälkikäteen asennettu alkuperäinen navi ja peruutuskamera, tuskin sentään.
      Useimmiten utuiseen kuvaan syynä on likainen kameran lissi..
      Eipä ole typerämpää aloitusta ollut aikoihin jos ei lasketa Toyotan omapojan juttuja.

• Anonyymi

Anonyymille vastaus,ei kameran linssi likainen ole täysin uudet pelit,ja koko soitin navi,peruutuskamera mitsun omia,mulla ennen Toyota Avensis siinä kamera helevetin hyvä ja tarkka kuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymille vastaus,ei kameran linssi likainen ole täysin uudet pelit,ja koko soitin navi,peruutuskamera mitsun omia,mulla ennen Toyota Avensis siinä kamera helevetin hyvä ja tarkka kuva.

-20 vuosimalliin joka on toimitettu ilman kyseisiä varusteita, niin ei taatusti asenneta alkuperäisin naveja ja tutkia ja kameroita. Menisi aika paljon kaikke muutakin uusiksi ja maksaisi aivan älyttömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1003
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      546
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe