Olen aivan lääpälläni skorpionimieheen. Olen päässyt häneen fyysisesti lähelle, mutta henkinen puoli on jäänyt etäiseksi... Nyt skopumiehellä on hiljainen vaihe päällä - ei viestittele samalla tavalla kuin ennen. Hiljainen vaihe lähti siis päälle kun tunnustin tunteeni. En halua pilata tätä juttua ellen ole jo pilannut...
A) annanko hänen olla täydessä hiljaisuudessa
B) voinko varovasti kysyä, että missä mennään
C) muita ehdotuksia?
Nimimerkillä toivottoman rakastunut
Miten ansaita skorpionimiehen luottamus?
Anonyymi
2
1368
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kellään ehdotuksia?
- Anonyymi
Vaikka ei olisikaan aurinko-
skorpioni, mutta ko ihmisen venus on skorpionissa haasteisissa aspekteissa, niin tällainen ihminen on todella hankala kun siihen annetaan aihetta esim mustasukkaisuuden muodossa... muuten hyvä tyyppi jos asiat ovat ok... jos menee mustasukkaisuuteen niin ainainen nälviminen voi olla kyseessä... en tunne ketään tai en tiedä kenenkään karttapohjaa mut olen tutustunut planeetat merkeissä ja huoneissa-teemoihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959