Olleet jo yli kuukauden vesilasissa. Vedenkin olen vaihtanut moneen kertaan. Ei auta, ei juuren juurta.
Mitä voin tehdä?
Miksei pelakuun oksat tee juuria?
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
luultavasti niitä vituttaa,, en minäkään mitään juuria alkais tekeen..
- Anonyymi
Kokeile laittaa juurtumaan taimimultaa ja suojaa kevyesti muovipusilla. Alalämpö, esimerkiksi taimimatto auttaa myös.
- Anonyymi
Tuohan kuulostaa hyvältä, laitankin oksat multapurkkiin ja muovipussin päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan kuulostaa hyvältä, laitankin oksat multapurkkiin ja muovipussin päälle.
Käytä kylvömultaa. Oksat eivät juurru voimakkaassa mullassa.
- Anonyymi
Riippuu lajikkeesta. Lidlistä ostetun kirkkaan punaisen oksat juurtuu aina ja alkuperäinenkin jo kohta 10 vuotta vanha. Muita erivärisiä en ole saanut juurtumaan koskaan, ehkä onnistuisi paremmin mullassa kuin vesilasissa ja juurrutushormoneilla. Ovat kyllä niin halpoja ostaa, että jatkossa taidan ostaa uudet jos vaan raaskin hävittää vanhat.
- Anonyymi
Ja voi myös antaa jollekulle, jolla vaikka autotalli tai kellari talvisäilytystä varten.
- Anonyymi
Muovipussi oli hyvä vinkki. Nyt jo monta nupputerttua aukeamassa :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219