En saa unta

Anonyymi

Koska pelottaa, että kuolen nuorena. En voi enempää avautua nettiin, mutta kerron sen, että kyseessä ei ole syöpä. Voisiko joku jutella mun kanssa, että olo helpottuisi? Olen kyllä huono juttelemaan, mutta vastailen jotain.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole koronakaan kyllä. T. Ap

    • Anonyymi

      Kerro vain huolistasi. Miksi pelkäät kuolevasi?

      • Anonyymi

        Minulla on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on sairaus.

        Uskotko selviäväsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko selviäväsi?

        Se lyhentää elinikää aika paljon. Saatan kuolla jo 28-50 vuotiaana. Minulla on ollut tämän terveydentilan takia tunne jo pitkään etten elä vanhaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko selviäväsi?

        Se ei siis parane.


    • Anonyymi

      Mikä sairaus sinulla on?

      • Anonyymi

        En kerro sitä nettiin.


    • Anonyymi

      Miten uskot että voisit vähentää kuolemanpelkoa?

      • Anonyymi

        En mitenkään. Olen aina pelännyt kuolemaa, nyt vielä enemmän. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitenkään. Olen aina pelännyt kuolemaa, nyt vielä enemmän. :(

        Mikä siinä pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä pelottaa?

        Kaiken lopullisuus. Mahdollinen kärsiminen ja kivut ennen kuolinhetkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken lopullisuus. Mahdollinen kärsiminen ja kivut ennen kuolinhetkeä.

        Muista aina, että jos tulee liian paha olo, voit kutsua Jeesusta apuun. En tiedä, oletko uskova, mutta kannattaa tämä pitää kuitenkin mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista aina, että jos tulee liian paha olo, voit kutsua Jeesusta apuun. En tiedä, oletko uskova, mutta kannattaa tämä pitää kuitenkin mielessä.

        Edesvastuutonta toi uskonnon tuputtaminen kun kyseessä on ihmisen todellinen hätä tuntemuksiensa kanssa! Vie uskontosi muualle tunnepalstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitenkään. Olen aina pelännyt kuolemaa, nyt vielä enemmän. :(

        Rukoile Jumalaa hän vie pelon sinulta ja sinun on helpompi elää sairautesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edesvastuutonta toi uskonnon tuputtaminen kun kyseessä on ihmisen todellinen hätä tuntemuksiensa kanssa! Vie uskontosi muualle tunnepalstalta.

        Edesvastuutonta on olla antamatta ihmiselle toivoa. Uskoa ei tuputeta vaan kerrotaan lohdun ja rauhan sanomaa. Ihminen voi saada lohdun ja turvan Jumalassa tavalla jota ihminen ei voi toiselle koskaan antaa.
        Jokainen kohtaa kuoleman, ennemmin tai myöhemmin ja ainut tie rauhan saamiseen sydämeen ja ianakaikkisuuteen on uskossa Jeesukseen Kristukseen.
        Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä.
        "Elämä sille joka hänet löytää ja lääke koko hänen ruumiillensa". Sananlaskut 4:22
        Jumala antaa sydämen rauhan kuolemankin edessä ja peloissa. Hän voi myös parantaa silloinkin kun ihmisen voimat ja taito ei riitä. Hän on sielun ja ruumiin herra. Hänen on valta, voima ja kunnia.


    • Anonyymi

      Ajattele palleja

    • Anonyymi

      Nuorena siis 28-50v ?
      Selvä.

    • Anonyymi

      Itse saan apua uskosta. Uskon, että kolmiyhteinen Jumala: Isä, Poika ja Pyhä Henki on herättävä minut kuoleman jälkeen. Sinäkin voit näin uskoa ja Jumala on luvannut, että joka katuu syntejään ja uskoo, että Jeesus on kuollut jokaisen ihmisen syntien edestä, hänellä on iankaikkinen elämä. Voit lukea Raamatusta Psalmin 23. Herra on minun paimeneni. Siinä luvataan ihania asioita. Psalmi löytyy Googlettamalla myös. Voit katsoa TV 7 ohjelmia, joissa kerrotaan Jeesuksesta. Jumala voi myös parantaa sairauksia, sellaistakin on tapahtunut, mutta tärkeintä on usko ja iankaikkinen elämä.

    • Anonyymi

      Älä pelkää mitään.

    • Anonyymi

      Hakeudu terapiaan, oikeasti :) Saat avun tai pääset enemmälti yli pelkojen jo ennen ensimmäistä avautumistasi.

      Hain terapialähetteen työterveyslääkäriltä kun vastaavat kuin sinulla olevat tuntemukset ja ahdistus valtasivat ajatukset, sain ajan samalle viikolle ja jopa ensimmäinen ja viimeistään toinen keskustelu avasi ahdistukseni. :)

      Pro terapialle :)

      Tuntemukset häviää kyllä itsestäänkin mutta kannattaa edes harkita hakeutumista apuunkin. :)

    • Anonyymi

      Luulisi että terveydenhuolto järjestää tuollaisessa tilanteessa kriisiapua. Itselleni ainakin tarjottu vähän väliä kun kyseessä vakava sairastuminen vaikka sinällään en ole kuolemassa toki sekin riski on olemassa. Toivon kuitenkin että kaikki ihan pahimmalla mahdollisimmalla tavalla mene. Kerran juttelin yhden työntekijän kanssa en kokenut itse siitä paljonkaan apua koska käsitellyt asiaa niin paljon läheisten kanssa. .Mutta jos sinulla ei ole ketään kenen kanssa jutella niin varmasti siitä voisi olla apua. Jaksamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe