Tahtoisin vaan

Anonyymi

katsella sua nyt. Se jo olisi illan pelastus.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinun iltasi nyt niin huonossa jamassa on?

      • Anonyymi

        Ei se nyt niin huono ole. Ikävä vaan.


    • Anonyymi

      Älä kirjoita naisena.

      • Anonyymi

        En laittanut aloitukseen sukupuolta. Sun takia ettet saisi kohtausta. Tämä on yhdelle ihmiselle, eikä sukupuoleni kuulu sulle ulkopuoliselle yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laittanut aloitukseen sukupuolta. Sun takia ettet saisi kohtausta. Tämä on yhdelle ihmiselle, eikä sukupuoleni kuulu sulle ulkopuoliselle yhtään.

        Kenen kanssa sitten tappelen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa sitten tappelen???

        Enpä kuule tiedä. Tämä nainen alkaa nyt siivoilla jälkiään ja sitten suihkuun. Ei ehdi joka psykon viesteihin nyt vastailla. Naiselta ja aloittajalta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kuule tiedä. Tämä nainen alkaa nyt siivoilla jälkiään ja sitten suihkuun. Ei ehdi joka psykon viesteihin nyt vastailla. Naiselta ja aloittajalta tämä.

        Mies olet. Et sinä mitään siivoa, täällä roikut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olet. Et sinä mitään siivoa, täällä roikut.

        Jep, näin se on, vaikka nämä tietyt huutantuutat täällä ei millään tahdo totuutta nähdäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olet. Et sinä mitään siivoa, täällä roikut.

        Siivosinpas jo;) Nyt lepään hetken ja sitten suihkuun.


      • Anonyymi

        Oletat kai olevasi hauska? Musta tuollaiset yläasteikäisten poikien jutut ei enää naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat kai olevasi hauska? Musta tuollaiset yläasteikäisten poikien jutut ei enää naurata.

        Edellinen varmasti viittaa kommentillaan siihen, että aloittaja on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen varmasti viittaa kommentillaan siihen, että aloittaja on mies.

        Aloittaja on nainen ja esinahkajutut on pikkupoikien juttuja. Onpa vaan taas fiksua porukkaa. Mutta ei ollut odotuksetkaan korkealla. Jospa tästä sinne suihkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen varmasti viittaa kommentillaan siihen, että aloittaja on mies.

        Niinpä, minkään väkisin valheessa jumittelijan ja, sellaista utopiaansa ylläpitävän on turha tulla briljeeraamaan sivistyneisyydellään tuossa vaiheessa kun pitää tilkuttaa sellaisen perusongelman vuoksi mikä olisi hyvin helppo hoitaa. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen ja esinahkajutut on pikkupoikien juttuja. Onpa vaan taas fiksua porukkaa. Mutta ei ollut odotuksetkaan korkealla. Jospa tästä sinne suihkuun.

        Mies olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä kuule tiedä. Tämä nainen alkaa nyt siivoilla jälkiään ja sitten suihkuun. Ei ehdi joka psykon viesteihin nyt vastailla. Naiselta ja aloittajalta tämä.

        Älä siivoa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olet.

        Sinä olet muunsukupuolinen ja sellaisena pysyt friikkiseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siivoa vielä.

        tehty jo nyt istun kylpytakissa suihkun raikkaana ja kuuntelen tuota kivaa biisiä uudelleen, jonka joku linkitti. Laulajan äänestä tulee vähän mieleen sen miehen ääni. Toki se mies tulee mulle mieleen aina ja kaikesta koska asuu mielessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tehty jo nyt istun kylpytakissa suihkun raikkaana ja kuuntelen tuota kivaa biisiä uudelleen, jonka joku linkitti. Laulajan äänestä tulee vähän mieleen sen miehen ääni. Toki se mies tulee mulle mieleen aina ja kaikesta koska asuu mielessäni.

        Anteeksi jos sanon mutta siivoa ensin se pääsi jos mies on asettunut sinne asumaan koska tuskin olet noin epätoivoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos sanon mutta siivoa ensin se pääsi jos mies on asettunut sinne asumaan koska tuskin olet noin epätoivoinen

        Voi voi, mekastelet taas miehen trollikdialogissa, mutta jaksaa jaksaa.. olla epätoivoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi jos sanon mutta siivoa ensin se pääsi jos mies on asettunut sinne asumaan koska tuskin olet noin epätoivoinen

        Mulla on hyvä pää. Huolehtikaa vaan omat päänne kuntoon.


    • Anonyymi

      Tuo on ihan järjestettävissä.

      • Anonyymi

        Järjestetään sitten pian sellainen sessio.


    • Anonyymi

      Mä haluisin jutella eräälle, jos sallisi sen. Näin vilaukselta tänään. Pelastaisi mun päiväni...

      • Anonyymi

        Hän ei nähnyt mua vilaukselta tänään. Siitä olen varma.


      • Anonyymi

        Näkikö hän myös sinut vilaukselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkikö hän myös sinut vilaukselta?

        no ei nähnyt, ei kumpainenkaan !!!


    • Anonyymi

      Senhän sä osaat. Katsella paljon, puhua aika vähän. Tänäänkin.

      • Anonyymi

        En ole tänään nähnyt ketään, jota tahtoisin katsella. Olette vääriä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänään nähnyt ketään, jota tahtoisin katsella. Olette vääriä kaikki.

        Itse olet väärä, koska et ole nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet väärä, koska et ole nainen.

        Olen hänelle oikea ja nainen. Jos hän ei sitä vielä itse tiedä, niin kyllä se selkenee aikanaan (että olen se oikea hänelle). Teille muille en ole kukaan enkä halua ollakaan. Sovitaanko niin, että sulle olen kummisetäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänään nähnyt ketään, jota tahtoisin katsella. Olette vääriä kaikki.

        Niinhän täällä kaikki aina ovat, vääriä. Tuskin täällä kaksi kaipaavaa oikeasti ikinä kohtaa. Vuosia katsellut tätä aina välillä ja samat on kuviot aina vaan... Kaipailla saa, mutta kohtaamista on turha täällä toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hänelle oikea ja nainen. Jos hän ei sitä vielä itse tiedä, niin kyllä se selkenee aikanaan (että olen se oikea hänelle). Teille muille en ole kukaan enkä halua ollakaan. Sovitaanko niin, että sulle olen kummisetäsi?

        Mies olet. Mielikuvitusmaailmassa elät. Tai sitten olet se narsistinainen, naisvihaaja. Silloin etä kyllä ole oikea kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä kaikki aina ovat, vääriä. Tuskin täällä kaksi kaipaavaa oikeasti ikinä kohtaa. Vuosia katsellut tätä aina välillä ja samat on kuviot aina vaan... Kaipailla saa, mutta kohtaamista on turha täällä toivoa.

        Tarkoitin, että selkenee hänelle, miehelle, ihan oikeassa elämässä aikanaan. Tässä en nyt ole kukaan, se on selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olet. Mielikuvitusmaailmassa elät. Tai sitten olet se narsistinainen, naisvihaaja. Silloin etä kyllä ole oikea kellekään.

        Miksi kaikkien pitää olla joku jonka sinä tiedät? Onko sulla joku alemmuuskompleksi ja pitää esittää jotain selvännäkijää? Minä en ole kukaan sinulle. Voit arvuutella loppuelämäsi, mutta kun ei se osu. Nainen olen sille miehelle ja sulle kummisetä, usko jo.


      • Anonyymi

        Sittenhän ollaan samanlaisia🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies olet. Mielikuvitusmaailmassa elät. Tai sitten olet se narsistinainen, naisvihaaja. Silloin etä kyllä ole oikea kellekään.

        Ensimmäinen veikkaus oikein, toinen sjenaario palstatontun viritys. Yksi niistä lukuisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen veikkaus oikein, toinen sjenaario palstatontun viritys. Yksi niistä lukuisista.

        Olen sinun kummisetäsi. Sulle olen tästä lähtien aina kummisetä.


      • Anonyymi

        Töissä en oo rentona, jos jossain muualla niin huomaisit paljon enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänään nähnyt ketään, jota tahtoisin katsella. Olette vääriä kaikki.

        Minäkin haluan sitä naista katsella. Hänen liiketään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluan sitä naista katsella. Hänen liiketään..

        Mitä liikettä? Onko hän joku tanssija vai mikä? Triatlonisti?


    • Anonyymi

      Niin minäkin sinua, valitettavasti työt kutsuu. Pitää vielä viikata lisää pyykkiä, tiskikoneen jo laitoinkin päälle ja pyykit pesin. Muksuillekin annoin ruokaa ja sitten tuijottamaan seinää...

      • Anonyymi

        Ei osu tuo kuvauksesi häneen, mutta miksi tuijotat vaan seinää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osu tuo kuvauksesi häneen, mutta miksi tuijotat vaan seinää?

        Kuvittelin sinut suutelemassa minua, suutelin kehoasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin sinut suutelemassa minua, suutelin kehoasi..

        Hidasta liikettäsi katselin..

        - sivusta keskusteluun nyt osallistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hidasta liikettäsi katselin..

        - sivusta keskusteluun nyt osallistu

        On niin pitkä aika kun viimeksi nähtiin, että sattuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin sinut suutelemassa minua, suutelin kehoasi..

        Et mua, sanoihan että kuvauksesi ei osu. Aloitus oli miehelle.


    • Anonyymi

      Sinä olet aloittaja aivan ihana ja tekstisi tässä on niin kivaa luettavaa vaikka joku hyökkii kimppuusi koko ajan. Minä voin olla miehesi vaikka en tiedä kuka olet. Ilmoittele sitten kun olet vapaa hänestä kaivatustasi.

      • Anonyymi

        Oho, olen kyllä hänen enkä muita huoli.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos. Oli muuten ihana ääni tuolla miehellä.


    • Anonyymi

      voisin vain katsella sinua aina kun on mahdollisuus,

      katsella ja katsella vain, =)

      ja, joskus unohtaa, kaikki juttelut, vain,

      se, että olen tässä, olen siitä kiitollinen, jotenkin miettii elämääni,

      miten julmia monet ihmiset ovat, kun miettii kaikkea mitä minulle on tapahtunut,

      ja, se, että olen hengissä,

      olen siitä erittäin kiitollinen,

      jotenkin,

      vain miettii,

      mitä kaikkea minulle on kaiken kaikkiaan tapahtunut,

      niin, joskus miettii, vain, kaikenlaista,

      mutta, jos saisin pitkän elämän ja joskus elämän,

      joka turhaan mennyt arvokas, jo uskomattoman pitkään, on, jo,

      ja, en tiedä, joskus vain katselen sinua että sinulle tulisi hyvä mieli, =)

      jotenkin, se että, muilla on iloinen mieli, tuo minulle hyvää mieltä,

      mutta, suoraan sanottuna, en välillä tiedä mitä oikein sanoisi,

      että koitan miettiä aina ennen kuin sanon,

      sillä aika monen, asiat, ovat, jonnin joutavia, vailla konkreettista sisältöä,

      ja, jos, kertoo itsestään, voi, kaikki puheet elämän, olla taakka raskas,

      koko elämän,

      huoh, vähän väsynyt,

      aika monesti miettinyt elämääni, aika monesti kertonut ihan pieniä asioita,

      elämäni,

      ja, omaisuudesta pienestäni,

      ja, jotenkin, saanut koko elämän kestävät vihat ja kaunat, koko elämäni kestävät,

      vain, päälleni, vain,

      todella monta kertaa,

      joskus vain miettii että jos tulen joksikin, ja minulla on paljon aikaa,

      niin, en enää koskaan ole "sosiaalinen",

      kun miettii ihmiselämää, niin, monet ovat kateellisia, niin pienestä,

      ja, kun miettii miten maailma toimii,

      se, että ollaan, kateellisia, niin, pienestä,

      joskus, vain olen epäuskoinen täysin,

      heh, se on kaikista hauskinta, että jos minulla on, hmm...

      sanotaan ihan tavallinen asunto, mikä on vähän arvokkaampi, kuin

      tavallinen asunto,

      mutta, minulla on todella pienet tulot,

      niin, olen uskomattoman varakas?

      ja, jos, on, sijoitus, mikä on kallis, mutta tuottaa vain, veroja elämän,

      niin, olen varakas?

      ja, jotenkin, vain, pitäisi kaikkialla käydä kuhertertemassa, aivan kaikkialla,

      kuin joku ydinvoimala, täydessä toiminnassa oleva,

      muuten, olen täysin epänormaali ihminen, ja aivan sitä itseään,

      ja, koko paikka sen tietää,

      jotenkin miettii että pitäisi olla jonkinlainen panokone, että olisin normaali,

      mitäs muuta,

      eikä edes omaisuutta vähän suurempaa saa olla,

      muuten, kaikki ovat suuttuneita, että mitäs olet, tehnyt,

      kun olet ollut säästäväinen ja harkitseva,

      ja, me, muut olllaan vain tuhlattu, ja nautittu elämästä vain,

      eikä tieto kiinnosta suurinta osaa,

      vain se että mennään kuin robotti kuhertelemassa, ja viihteellä pyöritään,

      katsotaan hömpötyksiä,

      eikä aivoja käytetä,

      eikä edes kiinnosta sen käyttö, ja, jos tiedetään asioita, silloin "tiedetään", ja silloin ei, todellakaan tiedetä,

      mitäs muuta,

      joskus kun olin paljon, paljon huonommassa kunnossa, katsoin nettiä ja luin ja luin,

      ja, luin sitä joka päivä 12 tuntia, ihan jokainen päivä, vain,

      silloin kyllästyin siihen ja tein 4-5 päivää aivojumppaa netin,

      mikä auttoi minua merkittävästi eteenpäin elämässä, sillä löysin sieltä viimeinkin,

      sopivaa aivojumppaa,

      ja, se on auttanut minua merkittävästi elämässäni, =)

      ja, joskus parhaimmat ideat elämän, ovat, niin, yksinkertaisia ja nerokkaita,

      että, kun ne keksin lennosta, elämääni, kuten, parsakaalien kasvattamisen,

      ja, istutuksen silloin aikoinaan hyvällä kesäsäällä aivojumpan ohella,

      niin, se on pelastanut minut, sillä parsakaalissa, on todella paljon,

      ravinteita, sekä aivojen että kehon,

      mitä ihminen ikinä tarvitseekin,

      enpä tiedä, mitä nykyisin haluan,

      ihan tavallisen elämän, sillä, elämän suurimmat ilot, tulevat pienistä arjen asioista,

      ja, jos, arki on tavallista ja mukavaa arkea, koko elämän ajan,

      silloin olen onnellinen,

      heh, minä olen vain kiitollinen, että olen saanut edes jonkin, ihmisen "varmaan",

      hymyilemään, vaikka pidänkin itseäni ikävänä ihmisenä,

      jotenkin, iloiset katseet elämän,

      se, on onnea lamppupääni, minun, sillä silloin elämälläni on edes ollut, jokin,

      tarkoitus, ollut,

      =)

      mutta, hyvää yötä ja kauniita unia,

      ja, kaikkea hyvää ja mukavaa,

      joskus vain miettii todella paljon mitä arjen asioita sanoo,

      sillä monet, vain, tyhmyyksiä sanovat,

      mutta, ei tässä kummempaa,

      hyvää yötä,

      ja, aika menee vierien eteenpäin kuin kuin nopea, kivi, sammaltaen, ja,

      välillä nytkähtäen, ja silti toivottavasti, eteenpäin maailman iloisen ja synkän

      maailman, =)

      hyvää yötä ja kauniita unia. =)

      💕💕

      • Anonyymi

        En ihan kokonaan jaksanut lukea, anteeksi, yritin kyllä. ehkä tiivistät ens kerralla? :)


    • Anonyymi

      Sun katse on rauhoittava, tuntuu että näet mut oikeasti ja hyväksyt vikoineen päivineen.

      • Anonyymi

        Tietysti hyväksyn hänet sellaisena kun on vaikka en kyllä mitään vikaa hänessä näe. Taidan mennä nukkumaan, siten tulee huominen nopsemmin ja viikonloppu ja toukokuu ja kesä ja loma ja ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti hyväksyn hänet sellaisena kun on vaikka en kyllä mitään vikaa hänessä näe. Taidan mennä nukkumaan, siten tulee huominen nopsemmin ja viikonloppu ja toukokuu ja kesä ja loma ja ..

        Mitä odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä odotat?

        Huomista nyt aluksi. En kerro miksi mutta huomisessa on jotain. Ja sitä että saan nostettua itseni tästä penkistä ja mentyä hammaspesun kautta sänkyyn. Koko ajan melkein menen.


      • Anonyymi

        Se pitää paikkansa ❤️


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe