Mies haluaisin tavata sut

Anonyymi

Mulla on vähän enemmän aikaa nyt ja mietin pitäisikö meidän löytää taas toisemme, uudelleen. Mietin ja mietin..

38

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan vielä vähän: olet ihana, pähkinän väriset silmät omaava miehekäs tapaus. Tuntuu, että naista viedään taas. Kun nähtiin n. Viikko sitten tunsin kummaa värinää.. Nytkin värisee.. Ehkä kerään rohkeuteni ja.. Pian. Ei se viisasta ole ehkä mutta meillä on harvinainen ja vahva vetovoima.. Saat mut tuntemaan itseni kauniiksi ja haluan sua. Muistelen täällä kaikkea suhun liittyvää ja palan.

      • Anonyymi

        Hienosti esität naista, vaan ei mene läpi mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti esität naista, vaan ei mene läpi mies.

        Kyllä mä olen nainen. Mitä sä oikein sekoat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen nainen. Mitä sä oikein sekoat?

        ei ole pähkinänvärisiä silmiä olemassakaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole pähkinänvärisiä silmiä olemassakaan !

        Pähkinän väri vivahtaa ruskeaan, mutta on vaaleampi. Valosta riippuen väri voi vaihtelevasti näyttää vihreältä, kellertävältä tai jopa harmaalta. Se on ns. sekaväri, mutta ruskeahko ja tummempi. Googlaa, totta se on (eng. Hazel). Itsellä on sama väri ja melkein koko perheelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti esität naista, vaan ei mene läpi mies.

        Jep. Nämä älypäät tosin yrittää luulla, että meitä on vain yksi jotka jaksaa kommentoida tästä tosiasiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole pähkinänvärisiä silmiä olemassakaan !

        Tarkistapa faktasi! Mulla on hazel-silmät, siis juurikin pähkinänväriset mutta valoisuus vaikuttaa ja välillä jopa vihreät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistapa faktasi! Mulla on hazel-silmät, siis juurikin pähkinänväriset mutta valoisuus vaikuttaa ja välillä jopa vihreät.

        Onks tää
        Taas se pitkä tukka ukko. Ei-mian hasselhoffi liuhuletti kaupan lehtiosasto riihimäki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää
        Taas se pitkä tukka ukko. Ei-mian hasselhoffi liuhuletti kaupan lehtiosasto riihimäki?

        Kuulostat hörhöltä ja olen mies sivusta.


    • Anonyymi

      Parisuhde päätty just?

      • Anonyymi

        Ei kun mulla on kestänyt näin kauan tajuta jotain tärkeää hänestä.. Ja sitten vain purin ajatuksiani itsekseni täällä, selkeyttääkseni pääni sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun mulla on kestänyt näin kauan tajuta jotain tärkeää hänestä.. Ja sitten vain purin ajatuksiani itsekseni täällä, selkeyttääkseni pääni sisältöä.

        Höpö höpö, mies sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, mies sinä olet.

        Ihana kun se väittää mulle samaa toisessa viestiketjussa. Ollaan vaan miehiä kaikki sille. Se tarvitsee sen kuvitelman, pitäisikö meidän antaa sille se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun se väittää mulle samaa toisessa viestiketjussa. Ollaan vaan miehiä kaikki sille. Se tarvitsee sen kuvitelman, pitäisikö meidän antaa sille se?

        siis noita mies olet juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun se väittää mulle samaa toisessa viestiketjussa. Ollaan vaan miehiä kaikki sille. Se tarvitsee sen kuvitelman, pitäisikö meidän antaa sille se?

        Täältä sivusta kuivakkaasti totean, ettei sulla ole mitään juttukavereita mies, jauhat itseksesi ja tiedän, että kierrokset käy nyt kovilla kun täällä on sinun näkökulmastasi jopa kaksi riivinrautaa paikalla. Sekoa jo, se on niin hubaa, capslocci päälle😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä sivusta kuivakkaasti totean, ettei sulla ole mitään juttukavereita mies, jauhat itseksesi ja tiedän, että kierrokset käy nyt kovilla kun täällä on sinun näkökulmastasi jopa kaksi riivinrautaa paikalla. Sekoa jo, se on niin hubaa, capslocci päälle😉

        en ole mies. Mikä sinä muuten olet? koodarin krapulapäivän nettirobotti, pikkuisen viallinen mutta osaa käyttää palleroita :) En ole se caps lock tyyppi, oon se rento ja nytkin nauran :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole mies. Mikä sinä muuten olet? koodarin krapulapäivän nettirobotti, pikkuisen viallinen mutta osaa käyttää palleroita :) En ole se caps lock tyyppi, oon se rento ja nytkin nauran :)

        Joo, kyllä nämä sinun eri roolit tiedetään ja niin vaan tuli haispaskaa toisessa ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, mies sinä olet.

        En kyllä ymmärrä sua! Miksi haluat uskotella itsellesi, että ap olisi mies? Oletko mustis jostain miehestä? Mies vihaa? Outoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä sua! Miksi haluat uskotella itsellesi, että ap olisi mies? Oletko mustis jostain miehestä? Mies vihaa? Outoa!

        Ap on mies ja sillä siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on mies ja sillä siisti.

        Tosi kuin vesi, vaikkei tämä tieto minua itketä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on mies ja sillä siisti.

        Näitä isänsä seksuaalisen väkivallan uhreja tapaa aina silloin tällöin milloin missäkin palstalla.
        Helvetin ikävää ja ennen kaikkea epäreilua, mutta eivät he sille minkään voi, että miesten lamaannuttava pelko aiheuttaa turhia kuvitelmia.

        Uhka eli Miehet ovat Kaikkialla.
        He vaanivat Minua.
        He valehtelevat Minulle.
        He ovat soluttautuneet Minun elämään.

        Näin itsepintaiseen obsessioon kannattaa, oikeasti ja todella hakea, apua:

        "Raiskauskriisikeskus Tukinainen antaa tukea, apua ja neuvontaa seksuaalirikosten uhreille, heidän läheisilleen ja uhrien parissa työskenteleville. Kriisipäivystys seksuaalista väkivaltaa ja/tai hyväksikäyttöä kokeneille, puh. 0800-97899
        Ma-to klo 9-15, viikonloppuna ja pyhinä sekä niiden aattoina klo 15-21. Ei perjantaisin.


    • Anonyymi

      Ei jöpötä enää, se on eilistä!

      • Anonyymi

        Ei mullakaan kun otin Melarest.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan kun otin Melarest.

        Lol hauska juttu 😆se on hyvä se melarest


    • Anonyymi

      Ehdottomasti meidän pitää tavata.

      • Anonyymi

        Olet liian hyökkäävä ja ikävä kyllä en ole vapaa, enkä halua et voit pitää mölyt mahassasi.


      • Anonyymi

        Älä välitä tuosta trollerosta, joka vastasi sulle. Kyllä niiden pitää tavata jotka toisistaan tykkää 😍


    • Anonyymi

      Mietihän vielä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mietihän vielä.

    • Anonyymi

      Mietipä ikääsi 14 vuotta.

      • Anonyymi

        Nuorena vitsaa väännettävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena vitsaa väännettävä?

        Ei kannattaisi liian nuorena


    • Anonyymi

      En ala suhmuroimaan alaikäisen isotissinen blondin kanssa.

      • Anonyymi

        Ei pelkoa sulla sellaisesta(kaan)


    • Anonyymi

      Ei minulla ole aikaa sinulle.

      • Anonyymi

        No voi harmi. Mulla on aina aikaa sulle.
        -sivusta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe