Mitä tekisitte JOS Ville kuolis?
Juu... Tosi tyhmä kysymys, tiedetään :D
Te Fanit...
11
725
Vastaukset
- mut olisin
järkyttyny.
Se ressukka. Joutuu helvettiin. voivoi. - HIM_FOREVER
Surisin Villen poismenoa. Kuuntelisin vissiin koko ajan vaan se musaa..... Mut ei aatella tommosia, jookosta??
- For You
Aatella, ei ...
- Away
For You kirjoitti:
Aatella, ei ...
En itkisi, mutta surisin varmasti kauan. En ole ehtinyt ajatella semmoista, toivottavasti kuolemaan on kuitenkin vielä piiiiiiitkä aika. :>
- shadow
Away kirjoitti:
En itkisi, mutta surisin varmasti kauan. En ole ehtinyt ajatella semmoista, toivottavasti kuolemaan on kuitenkin vielä piiiiiiitkä aika. :>
njaa...emmätiiä mitä tekisin!=/
eläisin kuitenki...=)
- ongelmia
ku noin synkkiä mielessäsi ajattelet? kuolemaa...
- For You
Taitaa mulla sitten olla niitä ongelmia :D
No hehee.. Kunhan vaa heitin tollasen, anteeksi vaan jos joku otti herneet nenään. - shadow
For You kirjoitti:
Taitaa mulla sitten olla niitä ongelmia :D
No hehee.. Kunhan vaa heitin tollasen, anteeksi vaan jos joku otti herneet nenään.en ajattele tolleen=piti kirjottaa sellane ku mun kamu pyys!!
enkä oikee (minäkään)halyaisi sitä ajatella... - P.A.V
shadow kirjoitti:
en ajattele tolleen=piti kirjottaa sellane ku mun kamu pyys!!
enkä oikee (minäkään)halyaisi sitä ajatella...Kuuntelisin Join Mei ä... ja itkisin varmaan puoli vuotta, mut elämähän jatkuu... :(
- lauruzka
P.A.V kirjoitti:
Kuuntelisin Join Mei ä... ja itkisin varmaan puoli vuotta, mut elämähän jatkuu... :(
saisin varmaan ihan tosissaan traumat ja elämäni muuttuisi sillä nykyisestä aina pälpättävästä ämmästä tulisi todella hiljainen...
- ...
vaikea ajatella..surisin,ehkä itkisin..kyllä se tosifanilla tuntuu pahalta jos ainoalle idolille tapahtuu jtn...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1301804- 1711668
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691568Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241363Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961278Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72995Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su147993- 99974
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192868Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud217815