Mitä tekisitte JOS Ville kuolis?
Juu... Tosi tyhmä kysymys, tiedetään :D
Te Fanit...
11
730
Vastaukset
- mut olisin
järkyttyny.
Se ressukka. Joutuu helvettiin. voivoi. - HIM_FOREVER
Surisin Villen poismenoa. Kuuntelisin vissiin koko ajan vaan se musaa..... Mut ei aatella tommosia, jookosta??
- For You
Aatella, ei ...
- Away
For You kirjoitti:
Aatella, ei ...
En itkisi, mutta surisin varmasti kauan. En ole ehtinyt ajatella semmoista, toivottavasti kuolemaan on kuitenkin vielä piiiiiiitkä aika. :>
- shadow
Away kirjoitti:
En itkisi, mutta surisin varmasti kauan. En ole ehtinyt ajatella semmoista, toivottavasti kuolemaan on kuitenkin vielä piiiiiiitkä aika. :>
njaa...emmätiiä mitä tekisin!=/
eläisin kuitenki...=)
- ongelmia
ku noin synkkiä mielessäsi ajattelet? kuolemaa...
- For You
Taitaa mulla sitten olla niitä ongelmia :D
No hehee.. Kunhan vaa heitin tollasen, anteeksi vaan jos joku otti herneet nenään. - shadow
For You kirjoitti:
Taitaa mulla sitten olla niitä ongelmia :D
No hehee.. Kunhan vaa heitin tollasen, anteeksi vaan jos joku otti herneet nenään.en ajattele tolleen=piti kirjottaa sellane ku mun kamu pyys!!
enkä oikee (minäkään)halyaisi sitä ajatella... - P.A.V
shadow kirjoitti:
en ajattele tolleen=piti kirjottaa sellane ku mun kamu pyys!!
enkä oikee (minäkään)halyaisi sitä ajatella...Kuuntelisin Join Mei ä... ja itkisin varmaan puoli vuotta, mut elämähän jatkuu... :(
- lauruzka
P.A.V kirjoitti:
Kuuntelisin Join Mei ä... ja itkisin varmaan puoli vuotta, mut elämähän jatkuu... :(
saisin varmaan ihan tosissaan traumat ja elämäni muuttuisi sillä nykyisestä aina pälpättävästä ämmästä tulisi todella hiljainen...
- ...
vaikea ajatella..surisin,ehkä itkisin..kyllä se tosifanilla tuntuu pahalta jos ainoalle idolille tapahtuu jtn...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848