Miten te tulitte kaapist ulos teijä perheel? ite oon tullu jo kavereil vaik en kyl varsinaisesti tehny sitä ite pitkä tarina xd. Oon laittanu esim. Whatsappis proffa kuvax sammakon jolon lesbo lippu mut mu vanhemmat ei salee tiiä et se on lesbo lippu. Mietin et voisin laittaa sellasen lesbo lipun jos lukee i like girls kosk sit ne varmaa tajuis mut en ehkä uskalla. Ja mun tietääxeni ainaki mun vanhemmat supporttaa LGBTQIA mut mun isoveljest en tiiä. Mietin myös et voisin ettii jostai jonku lesbo lipun ja sit kysyy mun vanhemmilt et voinx saada sen ja sit jos ne kysyy et oonx lesbo tai jotai sellast voisin kertoo et oon lesbo mut en ehkä uskalla.
Miten tulla kaapista ulos?
Anonyymi
1
127
Vastaukset
bruh oon niin sisäl kaapis et nään narnian, mut kannattaa pikkuhiljaa antaa sellasii vihjeit vaik lauseessa ja jos sun äiti tai joku vaik sanoo et ”sitten kun isona etit miesystävää” jne jne nii et vaa vastaa ja katot sitä ”pettyneesti”. En tiiä oikeen, ite oon trans mies ja homo nii öö totanoinni en oo todellakaa valmis kertoo tota kokonaan mun iskälle:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271