Luonnon antibiootteja

Mistä ?

Luonnossa esiintyy antibiootteja, mutta missä kaikkialla, niin että se olisi ravinnon mukana käytettävissä ?

5

13297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wvw

Hyödylliset bakteerit (kuten maitohappobakteerit) ovat hyviä "antibiootteja". Ne torjuvat haitallisia mikrobeja luontaisesti.

• mukaan

...valkosipuli olisi sellainen aine.

• Maija

Oreganoöljy on todella tehokas luonnon antibiootti. Sen pitäisi tehota myös viruksiin ja sieniin (mukaanlukien hiivasieni), mutta itse en pysty tähän kommentoimaan, ainakaan flunssa ei tunnu yhtään lyhenevän. Bakteereja vastaan se sen sijaan on huikean tehokas. Kärsin heikentyneestä immuunijärjestelmästä ja bakteeritulehduksia on jatkuvasti. Oreganoöljyllä olen parantanut kymmenkunta tulehdusta (onnistumisprosentti 100 tähän mennessä), mukaanlukien mm. poskiontelontulehdus, silmätulehdus, tulehtunut imusolmuke ja virtsatietulehdus.

Oreganoöljyä voi käyttää myös "ravintolisänä", jotkut tutkijat ovat jopa suositelleet, että sitä käytettäisiin kaikkiin ruokiin, koska ruokamyrkytysriski pienenee huomattavasti (ruoassa jo mahdollisesti olevat bakteeritoksiinit eivät toki tuhoudu). Sillä ei pitäisi olla juurikaan haittavaikutuksia eikä myöskään yhteisvaikutuksia muiden lääkkeiden kanssa, mutta pitkäaikaiskäytön seurauksia ei luultavasti tunneta kovin hyvin.

Oreganoöljyä saa Suomessa nimellä Candimin, maksaa n. 7 euroa pullo. Kannattaa ehdottomasti laimentaa ennen käyttöä, esimerkiksi silmä- ja poskiontelontulehdukseen olen laimentanut n. 1:20, sillä muuten öljy kirveltäisi limakalvoilla.

• eräs vain

Itselläni on tepsinyt hyvin luontaistuotekaupoista saatavat oliivinlehdistä valmistetut tabletit (nimi ei tule mieleen). Näiden pitäisi tehota jopa viruksiin ja vahvistaa puolustuskykyä. Vältyin koko talven influenssoilta ottamalla yhden pillerin päivässä. Sitten on tietysti kaikki karpalovalmisteet. Voimakkaat kasviantioksidantit auttavat moneen vaivaan. Erittäin hyvä esimerkiksi toistuvista virtsatieinfektioista kärsiville. Muita mieleen tulevia on tietysti kaikki sipulit (erityisesti valkosipuli) , aina tehokas auringonhattu, greipinsiemenet, kehäkukka, mehiläiskittivaha, tea tree öljy on varsinainen tehopakkaus - ulkoisesti ja sisäisesti, maitohappobakteerit parantavat puolustuskykyä ja suoliston toimintaa missä hyvä bakteerikanta syntyy ja tietysti eukalyptus, joka on toiselta nimeltään kuumepuu. Nokkonenhan on myös luonnon oma antibiootti, jossa on runsaasti kasviantioksidantteja, mineraaleja ja vitamiineja. Uusin tuttavuuteni on serrapeptaasi, mutta siitä ei ole vielä omakohtaista kokemusta. Lisäksi käytän itse keväisin pycnogenol nimistä valmistetta helpottamaan allergioita. Se on hyväksi myös iholle. Miljoonilla kasveilla ja yrteillä on parantavia vaikutuksia. Ne on luotu ihmisen käyttöön sairauksien parantamisessa, ihminen on luonut kemikaalit. Luonnon omat lääkkeet eivät tuhoa elimistöstä hyödyllistä bakteerikantaa, toisin kuin antibiootit. Tutkiskelin myös vähän aikaa takaperin netistä luontaistuotteita myyvien sivustoja ja löysin mielenkiintoisen tuotteen nimeltä kolloidihopeavesi...se vaikuttaa suoreanaiselta ihmelääkkeeltä. Täytyy tutkia asiaa lisää. Tuotteesta löytyi myös artikkeli, jos olette kiinnostuneita asiasta.

http://www.kolumbus.fi/lootuskirja/kolloidihopea.htm#28 sivua

• etsijä kans

Mä olen käytellyt tuotamainitsemaasi serrapeptaasia jo kohta vuoden ja havainnut sen vahvoiksi alueiksi kivunpoiston. Samalla se tuntuu luuttuavan puhtaaksi verisuonia, olo on kohentunut ratkaisevasti. Ei enää starttikipuja rinnassa ja lenkkeily ja kuntoilu sujuvat ilman puuskutusta ja tykytyksiä. Olen hankkinut sitä aiemmin ulkomaanmatkoiltani. Nyt sitä näkyy saavan järkevässä vahvuudessa esim. Naturanetin verkkokaupasta. Olen ottanut suuriakin annoksia eli noin 10-12 tablettia päivässä ilman mitään haittavaikutuksia. Kun kurkku on kipeä niin olen pureskellut suussa ja antanut liemen vaikuttaa pari minuuttia ennen kuin olen sen nielaissut. Eipäs ole kurkku enää kipeä. Kannattaa kokeilla. Ehkä se sopii Sinullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7780
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3554
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2521
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe