Mitä tehdä kun kaipaa exää?

Anonyymi

Kuinka moni ? nainen/mies muistelee entisiä ihastus
ja rakkaus kumppaneita.

Itse muistelen muutamia.

37

3464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole vielä ollut kumppaneita. m 48v, niin ei voi muistella niitä!

      • Anonyymi

        Tosi huono on tilanne, ihmetelen kun ei Haapajärven vapaat naiset
        oo tarttunut tilaisuuteen.

        Nimimekki älä anna periksi.


    • Anonyymi

      Tumputa ku vielä muistat

    • Anonyymi

      Soita sille ja olkaa panokavereita.

      • Anonyymi

        Hyvät panot oli.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä neuvo, halloota täällä puhuu Arviidi.


    • Anonyymi

      Täytyy myöntää että joskus kaipailen L...... Ylipäästä ja
      P..... Kumisevasta.

      • Anonyymi

        ( Jos kyyneleet helmiä ois ).

        Jos helmiä kyyneleet ois, Paula Koivuniemi YouTube.


      • Anonyymi

        Jotaki jäi ja sillon kuuntelen Magda Dureckan ( Tomte pocalunki )

        Magda Durecka pocalunki - YouTube.


    • Anonyymi

      Mee thai hierontaan!!

    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten sain tietää, että minun ensirakkaus on muuttanut Haapajärvelle asumaan. Tod.näk. naisen tähden. Yli neljäkymmentävuotta meidän viime tapaamisesta on, mutta edelleen tulet minun uniin. Olet ainut mies, joka on sanonut "rakastan sinua" ja minä uskoin sen. Minäkin rakastin sinua koko kahdeksantoista vuotiaan nuoren, kokemattoman , lapsellisen naisen sydämellä. Toivoisin joskus näkeväni sinut, vaikka kaukaa, mutta tuskinpa tunnistaisin. Toivon, että olet saanut elää onnellista elämää. Itse en asu Haapajärvellä.

      • Anonyymi

        Kero lisää tuntuu tutulta ???.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kero lisää tuntuu tutulta ???.

        Taisit, säikähtää jos olikin kysymyksessä painajaisuni ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kero lisää tuntuu tutulta ???.

        Minultako kysyit? Klo 18.50 kommentoin. Minun ensirakkaus, joka uniin hiipii ja vuodet pois riipii! Hellästi käteen tarttuu. Tangoon taittaa, valssin pyörteen taitaa ja ykskakshyppykin luontuu... Niin, me tavattiin heinäkuussa yhdeksäntoista seitsemäkymmentäyhdeksän. Itä-Suomessa tanssilavalla. Seuraava kesä juhannuksesta syksyyn oli I H A N A. Ja sitten tuli syksyn sateet ja minulta itku!

        Nyt minulla on vahva panssari ympärilläni, joten itke en miesten tähden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minultako kysyit? Klo 18.50 kommentoin. Minun ensirakkaus, joka uniin hiipii ja vuodet pois riipii! Hellästi käteen tarttuu. Tangoon taittaa, valssin pyörteen taitaa ja ykskakshyppykin luontuu... Niin, me tavattiin heinäkuussa yhdeksäntoista seitsemäkymmentäyhdeksän. Itä-Suomessa tanssilavalla. Seuraava kesä juhannuksesta syksyyn oli I H A N A. Ja sitten tuli syksyn sateet ja minulta itku!

        Nyt minulla on vahva panssari ympärilläni, joten itke en miesten tähden!

        Pekkako sytämesi särki rikki poikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekkako sytämesi särki rikki poikki

        Ei ollut Pekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minultako kysyit? Klo 18.50 kommentoin. Minun ensirakkaus, joka uniin hiipii ja vuodet pois riipii! Hellästi käteen tarttuu. Tangoon taittaa, valssin pyörteen taitaa ja ykskakshyppykin luontuu... Niin, me tavattiin heinäkuussa yhdeksäntoista seitsemäkymmentäyhdeksän. Itä-Suomessa tanssilavalla. Seuraava kesä juhannuksesta syksyyn oli I H A N A. Ja sitten tuli syksyn sateet ja minulta itku!

        Nyt minulla on vahva panssari ympärilläni, joten itke en miesten tähden!

        Ei sun kannata tursaamaan alkaa, katso tuosa yläpuolella
        on joku 48-v, jolla ei vielä ole ollut kumppaneita.

        Toinen vaihtoehto, otta mut.


    • Anonyymi

      pitää kirjoittaa Suomi12 palstalle lisää

    • Anonyymi

      pitää kertoa asiansa muille

    • Anonyymi

      pitää tehdä jotakin tervettä asiaan kuulumatonta

    • Anonyymi

      PITÄÄ TEHDÄ SITÄ, MITÄ KAIKKEA EI KERINNYT TEKEMÄÄN ÄXÄN KANSSA

    • Anonyymi

      Älä tee mittään. Aika on kulkenut teidän ihastuksen/rakkauden ohi. Molemmilla(ehkä) on perhe, jota ei saa hajoittaa. Muistele, että se oli kaunis "Satu vain"

      • Anonyymi

        Sen minkä Jumala yhdistää, sitä älköön ihminen erottako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen minkä Jumala yhdistää, sitä älköön ihminen erottako.

        Kerro minulle ja muillekkin kiinnostuneille, että miten ja millä tavalla Jumala yhdistää???
        Minä uskon kyllä "korkeempaan voimaan". Joillakin ihmisillä tuntuu olevan kohtalon määräämä kumppari. Ja jos näin on, niin sittenhän siitä kumppanista ei pääse eroon, vaikka olisi minkälainen julmuri tahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minulle ja muillekkin kiinnostuneille, että miten ja millä tavalla Jumala yhdistää???
        Minä uskon kyllä "korkeempaan voimaan". Joillakin ihmisillä tuntuu olevan kohtalon määräämä kumppari. Ja jos näin on, niin sittenhän siitä kumppanista ei pääse eroon, vaikka olisi minkälainen julmuri tahansa!

        Sinä petturi kun petit mun, sitä kestänyten, narun hankin mä hamppuisen,
        ja tullessa illan syksyisen, tein solmun mä köytehen.
        Nyt tuuli mun varjoa heiluttaa, kuljen yksin mä haamuna yön.

        Varo vain, varo sinä petturi, varo vierellä vierahan,
        minä saavun sun luoksesi haamuna ja suo sulle mä suudelman.

        Sormi luiseva iskevi ikkunaan kello kahtatoista kun käy.
        Sinä maatesani minä sinua syleilen ja kalvenneilla huulillani mä
        sinua suutelen.
        Saat tuntea kylmä on haamun suu ja kylmä sen luinen käs,
        ja kun aamulla silmäsi aukaiset kassa luita on viereläs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä petturi kun petit mun, sitä kestänyten, narun hankin mä hamppuisen,
        ja tullessa illan syksyisen, tein solmun mä köytehen.
        Nyt tuuli mun varjoa heiluttaa, kuljen yksin mä haamuna yön.

        Varo vain, varo sinä petturi, varo vierellä vierahan,
        minä saavun sun luoksesi haamuna ja suo sulle mä suudelman.

        Sormi luiseva iskevi ikkunaan kello kahtatoista kun käy.
        Sinä maatesani minä sinua syleilen ja kalvenneilla huulillani mä
        sinua suutelen.
        Saat tuntea kylmä on haamun suu ja kylmä sen luinen käs,
        ja kun aamulla silmäsi aukaiset kassa luita on viereläs.

        Älä ,älä hyvä haamu minulle ala. Minä en sinnuu pettännä, enkä hylännä. Rakastin vain!
        Sie se läksit, etkä takas tullut, vaikka lupasit. (mie soitin ja nainen vastas siun pehelimmeen)Mie kun niin miehen sannaan luotin ja niinpä melkein uskollisesti oun vuottanna reilut neljäkymmentävuotta.

        Eipä nuita minun huullii ou suuvellut kalavenneet sen eneppee kuin verevät huulet. Eikä ou kukkaan tahtonna verevvee naista sylintäyveltä hallii. Ihan itekseen suan nämä viime elonvuovet viettee.

        Ei ihteesä kannata tappoo särkynneen syvämmen takkii. Ei sitä tiijä missä kohtoo sen uuven onnen kohtoo! Lupsakkoo elämmee sinne teille kaikille mukavat immeiset


      • Anonyymi

        Oliko tuossa vinkki?


    • Anonyymi

      Sinua sinua rakastan aina vaan.. tahtosin jo toisen rakkauden kohreen. Pekka alatko mua?

    • Anonyymi

      Sillon vois kuunnella tämän kauniin ja romanttisen laulun, Puolan kielellä.

      Letni wieczorek Magda Durcka YouTube.

      ( Kesä-ilta )

    • Anonyymi

      Masturboi

      • Anonyymi

        Onko sut rokottettu ja käytäkö lapasia.


      • Anonyymi

        Vedä etukäteen, pöljä.


    • Anonyymi

      Ite paneskelen muutamia

    • Anonyymi

      Ihastuin vuonna 1993 haapajärviseen naiseen. Hän käveli vastaani tuiskulassa. Siellä soitti Popeda. Pate. Taisi olla kuuma kesä kun soi. Ihastuimme. Kävimme usein kiepissä ja pupissa. Joimme romattisia kaljoja muovituopeista. Takatukkainen tiskijorma soitti dr.Albania, usein. Opettelimme rakkautta. Erosimme, koska muutin Helsinkiin. Siellä opiskelin, rakastuin uudestaan ja sain töitä ja lapsia. Nyt olen taas yksin. Niin yksin.

      Olisipa jossain tuiskula, jossa voisin taas törmätä sinuun. Nyt kypsempänä. Elämän marinoimana.

      Kysyisin silloin sinulta Maikku, että eikö sinua jo väsytä kun juokset kaikki yöt unissani?

      • Anonyymi

        Muisto vain jää-YouTube.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe