Huittinen on tehnyt vuosisadan sopimuksen! Nyt sujuu katujen puhdistus. Jätkät ajaa ja harjailee ympäri kylää kun humalaiset vailla määränpäätä. No tärkeintä on edullisuus.
Harjaus sujuu
10
175
Vastaukset
- Anonyymi
Vettä käytetään reilusti! Hyvä homma!
- Anonyymi
Hujaus sujuu ja rahaa käytetään roimasti.
- Anonyymi
Hommat pääkadulla pahasti keske! Takas ja äkkiä!
- Anonyymi
Kaupunkin virkakoneisto ehtii kiireiltään valvomaan työn vaalien jälkeen,jos
ovat sitten vielä virassaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunkin virkakoneisto ehtii kiireiltään valvomaan työn vaalien jälkeen,jos
ovat sitten vielä virassaan.Kaupunki liisaa "hopeavettä" hanaveteen ennen vaaleja, ei tule paljastuksia ennen kuin demarit on asetettu..
- Anonyymi
Miksei koneet toimi?
- Anonyymi
Kuka kertoo koska keskusta saadaan harjattua?! Pienen koiran tassut on kipeet sepelistä.
- Anonyymi
Vie koira johonkin muualle,mutta minun fillarin renkaat menee rikki sepelistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie koira johonkin muualle,mutta minun fillarin renkaat menee rikki sepelistä!
Mene muualle pyöräilee
- Anonyymi
Kohta ei näe ikkunoista kun kaikki vartoo vaa puhtaita katuja et pääsis ikkunoita pesee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906