Käännä vielä tämä kivi...

Anonyymi

Ja katso mitä sen takaa löytyy. Olet nähnyt jo paljon, mutta vain puutteita ja vikojani. Pieniä sävähdyksiä kuitenkin myös siitä mitä olen parhaimmillani. Kohtaa minut ja huomaa kuinka hehkun ja loistan sinulle. Laita viestiä, sovi tapaaminen, yllätä tuolla jossakin. Sinä tiedät parhaimman tavan toimia ja luotan sinuun. Uskallan väittää että et ikinä tule katumaan sitä.

Sinua mietin, sinua odotan, sinua rakastan...

80

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä juuri mitään. Mieheltä naiselle tämä.

      • Anonyymi

        Mutta eikö tabula rasa ole varsin kaunis ja harvinainen asia tänä päivänä? Tarkoitan, että ennen oli normaalia, että ensin tutustuttiin discossa hitailla varovasti udellen, nykyään on nämä googlailut ynnä muut.


    • Anonyymi

      Haluan kääntää tämän kiven, meidän kivemme. Yritän keksiä sen oikean tavan ehdottaa tapaamista. Se on vielä hakusessa, rakas.

      • Anonyymi

        Ja myös se kuinka tavataan.. Sanot että keksin, mutta on niin monta tapaa, mikä on oikea.. Että sanot KYLLÄ. Se on tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös se kuinka tavataan.. Sanot että keksin, mutta on niin monta tapaa, mikä on oikea.. Että sanot KYLLÄ. Se on tärkeintä.

        Oikeita tapoja voi olla useita. Tärkeintä on että saan vastata sinulle KYLLÄ ja sitten se etenee jo itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeita tapoja voi olla useita. Tärkeintä on että saan vastata sinulle KYLLÄ ja sitten se etenee jo itsestään.

        Tähän uskon. Teemme sen niin kuin voimme yhdessä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän uskon. Teemme sen niin kuin voimme yhdessä tehdä.

        Tähänkin taas uskot, tämän yhtä tuntemattoman kanssa kuin ennenkin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähänkin taas uskot, tämän yhtä tuntemattoman kanssa kuin ennenkin !

        Yhtä trolooketju/provoajan maalittajan mitänäitänyt on tekele aloitus mukaan lukien kuin aina ennenkin. Ei mittää uutta auringon alla.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus kalskahtaa feikiltä ja trollilta, mutta sanonpa nyt kuitenkin sen, että kun menee ne ns viat edellä niin eipä tule toisille ihmisille yllätyksiä. Hiomattomia on olleet joskus timantitkin.

      • Anonyymi

        Näin on hyvä ajatella..


      • Anonyymi

        Tympeetä jos.hehkuu vaan silloin kun haluaa saada tahtonsa läpi!


    • Anonyymi

      Tunnisteita?

      • Anonyymi

        Naiselle, joka tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle, joka tietää.

        Tulen vuoksesi kääntämään vielä kivet ja kannot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen vuoksesi kääntämään vielä kivet ja kannot!

        Jos sen teet, niin en ikinä sitä unohtaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sen teet, niin en ikinä sitä unohtaisi.

        Tietenkin teen sen, olen sen sulle luvannut ☺️...ei haittaa vaikka vastaisin trollille, oikea tunnistaa ja ottaa omakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin teen sen, olen sen sulle luvannut ☺️...ei haittaa vaikka vastaisin trollille, oikea tunnistaa ja ottaa omakseen.

        Hieno asenne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin teen sen, olen sen sulle luvannut ☺️...ei haittaa vaikka vastaisin trollille, oikea tunnistaa ja ottaa omakseen.

        Näin on rakas 🔥🔥


    • Anonyymi

      Jätän kiven kääntämättä, jatkan matkaani.

      • Anonyymi

        Päätös on sinun ja vain sinun.


      • Anonyymi

        En ikinä tekisi näin.


    • Anonyymi

      Miks nähdä turhan takia vaivaa, ei niinkuin mitään hyötyä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin on.. Vai niin.. Lähtisin..


    • Anonyymi

      En tiedä edes oletko nainen vai mies.

      • Anonyymi

        Mieheltä naiselle aloitus.


    • Anonyymi

      Jos kiven kääntää mitä tapahtuu tapaamisella?
      Vaatii aikaa, ehkä sinulla ei ole sitä.

      • Anonyymi

        Mitä aikaa sä vaadit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aikaa sä vaadit?

        Juuri sitä aikaa että näen onko eroottiset taitosi vain tuota rynkytystasoa jotta en suotta ala mitään. Hellyyden ja rynkytyksen väliin jää intohimo joka on mun juttu.
        Hyvä että kivi jo kääntyi💛


      • Anonyymi

        Silloin kaikki alkaa tai loppuu. Toivon kuitenkin ettei se olisi loppu, vaan kaiken kauniin alku. Aikaa minulla on sinulle, aina.
        Aloittajalta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kaikki alkaa tai loppuu. Toivon kuitenkin ettei se olisi loppu, vaan kaiken kauniin alku. Aikaa minulla on sinulle, aina.
        Aloittajalta tämä.

        Loppu ei todellakaan, vaan mikä riittäisi? Sinulle, minulle?
        Miten rinnakkain kuljemme?
        Vaatii keskustelua..


      • Anonyymi

        Nainen taas näyttelee miestä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen taas näyttelee miestä .

        Nuo kannattaa vain ohittaa oli keneltä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppu ei todellakaan, vaan mikä riittäisi? Sinulle, minulle?
        Miten rinnakkain kuljemme?
        Vaatii keskustelua..

        Keskustelisin kaikesta mieluiten kasvotusten.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen taas näyttelee miestä .

        Se menee kuule hömpänpömppä juuri toisinpäin. Aika kuivakka virsi sinulla veisattavana, mutta ilmeisesti puljeeraamisesi arvoinen ja primääri projekti🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelisin kaikesta mieluiten kasvotusten.
        Aloittaja

        Miksi sitten olet laittanut tämän nettiin etkä mennyt keskustelemaan kasvotusten??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kaikki alkaa tai loppuu. Toivon kuitenkin ettei se olisi loppu, vaan kaiken kauniin alku. Aikaa minulla on sinulle, aina.
        Aloittajalta tämä.

        Sama juttu, tulen antamaan sinulle aikaani ja energiani aina paljon ja se aika ei ole minulta pois, vaan se on myös minun aikaani, sitä mitä haluan elämältä eniten, olla sun kanssa🙂


    • Anonyymi

      Ei huvita kääntää. Voidaan toki puhua puhelimessa. Nähdä en halua. Olisi pitänyt sopia jo ajat sitten. Näen muita ihmisiä jatkossa.

    • Anonyymi

      Kivalla tyylillä kirjoitettu aloitus. <3

      • Anonyymi

        Jotenkin kyllä sitäkin. Mutta silti mietin, että jos on näyttänyt niitä puutteita ja vikoja, niin eihän silloin heitetä palloa toiselle? Vaan suoraselkäisesti näytetään, että haluaa osoittaa että sitä jotain muutakin löytyy.

        Jollain lailla tuntuu kohtuuttomalta vaatimukselta, että se, joka aloittajan käytöksestä on joutunut kärsimään(tai niin tämän tulkitsin) olisi myös se, joka ottaa ensimmäisen askeleen. Eihän aloittaja voi silloin todistaa mitään, omista haluistaan tai tunteiden aitoudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kyllä sitäkin. Mutta silti mietin, että jos on näyttänyt niitä puutteita ja vikoja, niin eihän silloin heitetä palloa toiselle? Vaan suoraselkäisesti näytetään, että haluaa osoittaa että sitä jotain muutakin löytyy.

        Jollain lailla tuntuu kohtuuttomalta vaatimukselta, että se, joka aloittajan käytöksestä on joutunut kärsimään(tai niin tämän tulkitsin) olisi myös se, joka ottaa ensimmäisen askeleen. Eihän aloittaja voi silloin todistaa mitään, omista haluistaan tai tunteiden aitoudesta?

        Kauheeta todistelua tässä vaaditaan 😂, annan paljon en vaatinut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheeta todistelua tässä vaaditaan 😂, annan paljon en vaatinut mitään.

        Itsehän sanoit antaneesi vain puutteitasio ja vikojasi, oletko valehtelija vai miksi teksti muuttuu näin paljon matlkan varrella ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sanoit antaneesi vain puutteitasio ja vikojasi, oletko valehtelija vai miksi teksti muuttuu näin paljon matlkan varrella ??

        En puhunut sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kyllä sitäkin. Mutta silti mietin, että jos on näyttänyt niitä puutteita ja vikoja, niin eihän silloin heitetä palloa toiselle? Vaan suoraselkäisesti näytetään, että haluaa osoittaa että sitä jotain muutakin löytyy.

        Jollain lailla tuntuu kohtuuttomalta vaatimukselta, että se, joka aloittajan käytöksestä on joutunut kärsimään(tai niin tämän tulkitsin) olisi myös se, joka ottaa ensimmäisen askeleen. Eihän aloittaja voi silloin todistaa mitään, omista haluistaan tai tunteiden aitoudesta?

        Joskus tuntuu, että jotkut ihmiset oikein tahdosta haluaa näyttää ne huonoimmat piirteensä ihan alkutekijöissä ja sitten kysytään, että kelpaanko?

        Sen jälkeen kaikki pienikin hyvä tuo kyyneleet silmiin.

        Varsin ovela siirto, jos on tosi varma itsestään.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut sinulle.

        Sorppa vaan hei, palstalla kaikki puhuu kaikille, mee puhuun itelleen niin ei tarvii puhua noin lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tuntuu, että jotkut ihmiset oikein tahdosta haluaa näyttää ne huonoimmat piirteensä ihan alkutekijöissä ja sitten kysytään, että kelpaanko?

        Sen jälkeen kaikki pienikin hyvä tuo kyyneleet silmiin.

        Varsin ovela siirto, jos on tosi varma itsestään.

        Sivusta

        Ihan hölynpöly kirjoituksia täällä väleissä. Pidän rehellisyydestä ja siitä, että on vähän osviittaa toisen menneen elämän kamppailuista.


    • Anonyymi

      Ehkä teen sen, sinä olet arvoitus, jonka haluaisin ratkaista, tämä kannattaa ehkä katsoa loppuun.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt tarpeeksi ja jos haluat näyttää jotakin hyvää ja positiivista, se on sinun tehtäväsi, kaiken jälkeen en enää usko yhtään parempaan.
      Mutta kuten sanoin, jos haluat näyttää että parempaakin löytyy niin toimi sen mukaan.
      Yhtään pettymystä ei enää suhteesi jaksa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa nyt vähän oudolta tämä, toinen on kokenut taholtasi enimmäkseen puutteitasi ja vikojasi ja kuitenkin pyydät häntä toimimaan, eihän se niin mene, sinun tehtäväsihän on näyttää että parempaakin on saapeilla, jos haluat ja kerran rakastat,
      ei voi vain käskyttää toista ja itse odotella toisen toimivan, ei ainakaan tuollaisen käytöksen jälkeen.

    • Anonyymi

      Uskon että sinä tiedät parhaimman tavan toimia. Mulle sopii mikä tahansa. Ei kannata odottaa.

      • Anonyymi

        Voi kun sanoisit nämä sanat minulle ja luottaisit minuun. Ehkä sitten itsekin osaisin luottaa arvostelukykyyni. Olen ollut lamaantunut tilanteessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun sanoisit nämä sanat minulle ja luottaisit minuun. Ehkä sitten itsekin osaisin luottaa arvostelukykyyni. Olen ollut lamaantunut tilanteessani.

        Mene ja puhu niin voi sanoakin, nyt on hetki jolloin et voi vaatia toisen toimia vaan sinun on itse toimittava mokailujesi jälkeen.


    • Anonyymi

      Ainakin ketjussa näkyi aloittajan tavaton halu leikkiä ihmisten kanssa. Et tule pettymään ... että sanot KYLLÄ, se on tärkeintä .... lisäksi se että on osoittanut toiselle pelkkää kenkkuilua niin tuntuu vähän kummalta. Kuitenkin aloittajalla olisi nyt ollut se puhumansa näytön paikka.?

      • Anonyymi

        Älä tuhlaa aikaasi näihin provoihin. Ikävä oikolukea, että joku on ollut sulle kenkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuhlaa aikaasi näihin provoihin. Ikävä oikolukea, että joku on ollut sulle kenkku.

        Täällä saa kukin tuhlata aikansa mihin tykkää, tuskin se sinulta on pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tuhlaa aikaasi näihin provoihin. Ikävä oikolukea, että joku on ollut sulle kenkku.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Tässä on käytetty ajatusten leikkaa liimaa systeemiä, kääntämistä, vääntämistä, vaatimusta. Ei kiitos.


    • Anonyymi

      Miehen perustyyppi on ap, pelkkää kuraa ollut jollekin ja nyt pitäisi toisen selvittää
      kurat ja siinä samalla vielä yksi kivikin kääntää, jo on äijällä vaatimukset. Mutta pääasia ettei itse tarvitse laittaa rikkaa ristiin, jaella vain ohjeita toiselle miten toimia. Pyh j pah.

    • Anonyymi

      Ei ja ei, sitä niittää mitä kylvää, minä en ala kiviä kääntelemään enkä vääntelemään.
      Jokainen korjaa omat jälkensä ja vikansa ja ellei sitä viitsi tehdä niin se on siinä sitten.
      Kaikkea ei voi aina sälyttää toisen harteille, pitää nähdä vähän vaivaa itsekin.

    • Anonyymi

      No jos ja kun tähän asti on mennyt noin pahasti metsähallituksen puolelle kaikki niin kovin isosti ei kannata takuita vikuutella.

    • Anonyymi

      Lynkatkaa ja haukkukaa trolliksi ja provoksi tai miksi vaan. Aloitus on kuitenkin totisinta totta ja sen tietää minä ja hän. Ymmärrän kyllä jos nykyään ahdistaa ja kiukuttaa niin paljon että täytyy purkaa sitä nettipalstalla. Ei sitä voi teitä kieltääkään, joten jatkakaa toki ja hyvähän se on itsekunkin tunteita käsitellä tavallaan.

      • Anonyymi

        Olet kiero, kuin korkkiruuvi.

        Varmaan kyseinen nainen jo pelkää sinua kuollakseen, joten olet onnistunut saamaan hänet nyrkin ja hellan väliin ja voit tehdä siirron päästäksesi koeajolle, mikä taitaakin oikeasti olla ensisijainen tavoitteesi?

        Hsluat vaan sysätä se aloitteen naisen niskoille, niin voit vetäytyä herrasmiehen maineesi ylläpitäen, jos tavara ei olekkaan ensiluokkaista.

        My way or the highway, right?

        Mutta et ole tyhmä ja uskon, että olet tosissasi tämän naisen kanssa. Seksi on kuitenkin tärkein tekijä, jos se ei onnistu, niin ei suhdetta...

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiero, kuin korkkiruuvi.

        Varmaan kyseinen nainen jo pelkää sinua kuollakseen, joten olet onnistunut saamaan hänet nyrkin ja hellan väliin ja voit tehdä siirron päästäksesi koeajolle, mikä taitaakin oikeasti olla ensisijainen tavoitteesi?

        Hsluat vaan sysätä se aloitteen naisen niskoille, niin voit vetäytyä herrasmiehen maineesi ylläpitäen, jos tavara ei olekkaan ensiluokkaista.

        My way or the highway, right?

        Mutta et ole tyhmä ja uskon, että olet tosissasi tämän naisen kanssa. Seksi on kuitenkin tärkein tekijä, jos se ei onnistu, niin ei suhdetta...

        Sivusta

        No laukalle menee sullakin, mutta saahan sitä miettiä, että millaista vipinää netissä naisena esiintyvällä faktuaalisesti kenenkään kanssa on.


    • Anonyymi

      Kohtaan sinut kyllä, yritän pysäyttää ajanjuoksun hetkeksi. Vikoja on minussakin enkä niitä koskaan yrittänytkään peitellä. Olen yrittänyt kääntä sen kiven mutta tarvin siihen apuasi, laita viesti niin katsotaan mitä sieltä löytyy.

      • Anonyymi

        En voi laittaa enää viestiä. Tiedät kyllä jos hän olet.


      • Anonyymi

        Ajan pitää mennä, että käännän kivet ja kannot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi laittaa enää viestiä. Tiedät kyllä jos hän olet.

        En tiedä, ihan sinun omia päätelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, ihan sinun omia päätelmiä.

        Sitten et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole hän.

        En kieltänyt, et vaan halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kieltänyt, et vaan halunnut.

        Minäkö en halunnut? Taisi olla joku toinen joka ei sitä halunnut.


    • Anonyymi

      Älä sano vielä rakastaa juttuja, tutustutaan ensin.

      • Anonyymi

        Tutustuttaisiinkin... en vain usko että enää näemme.


    • Anonyymi

      Tyyppi joka ensimmäisenä näyttää huonot puolensa ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Tämä hyvä kirjoitus on , ensikohtaaminen kertoo paaaaaaljon ja muisti virkeä kaikinpuolin :D


    • Anonyymi

      Katkeria trolleja palsta taas täynnä. Aloitus on asiallinen hyvä, aloittajalle onnea!

    • Anonyymi

      Kivi jää kääntämättä jos vain minusta naisesta kyse.

    • Anonyymi

      Harmi, että et halua puhua oikeassa elämässä, sinä aloittaja.

      • Anonyymi

        Pelkuri mikä pelkuri.


      • Anonyymi

        Olen ollut aloitteellinen ja paljon, mutta vastakaiku on uupunut.


    • Anonyymi

      Minä luotan sinuun!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe