Ei taida Maisa olla sairaalassa

Anonyymi

Miksi muuten olisi selvästi kuvakäsitelty ilmeisesti vanha kuva ? Uusi valhe vanhojen jatkoksi. Hymylehti oli tavoitellut Maisaa kommentoimaan asiaa, muttei tavoittanut Maisaa. Tietää että jos kommentoi, niin asia tarkistetaan lehden puolelta ennen julkaisua. Ei voi tarkistaa jos ei ole sairaalassa, tai on siellä jostain muusta syystä, kuin on kertonut. Joku tässä taas mättää.

61

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Torppa vetää TAAS omaa teatteriaan, ja kumma kyllä, vielä löytyy joitakin, jotka tuota naista uskoo!!!?? 🤪

      • Anonyymi

        Kummasti ”vuoti” yksityisestä instastaan kuva aijaalle 🙄 ihan Maisa itse ”vuoti” sen kuvan 😂👏👏 Maisa show pyörii, jota Maisa itse käsikirjoittaa. Mielenkiinnolla odotellaan jatkoa. . .


    • Anonyymi

      Onko se muuten oikeasti raskaana ??

    • Anonyymi

      Jos maisa on saanut keskenmenon ?!

      • Anonyymi

        Kunhan pelleilee ja kerää säälipisteitä. Tuskin on raskaana edes ollut, epäilen, että universumin onnellisin liittokin on loppunut jo ajat sitten.


      • Anonyymi

        Ei se mitään ole saanut. Kohta taas jenkkipurkkahampaat välkkyen kuvaa itseään ja selittelee omia satujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään ole saanut. Kohta taas jenkkipurkkahampaat välkkyen kuvaa itseään ja selittelee omia satujaan.

        Hyvä esitys taas menossa, saahan nähdä, ketä alkaa syyllistämään. Tuskin on raskaana ollutkaan. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä esitys taas menossa, saahan nähdä, ketä alkaa syyllistämään. Tuskin on raskaana ollutkaan. 😆

        Vai että oikein pappi ja lastenlääkäri Maiskua hoitelemassa, onkohan oikein vartijat alaovella ja huoneen oven takana vahtimassa tätä suurta kuuluisuutta!!?? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein pappi ja lastenlääkäri Maiskua hoitelemassa, onkohan oikein vartijat alaovella ja huoneen oven takana vahtimassa tätä suurta kuuluisuutta!!?? 🤣🤣🤣

        Hymyäkin näyttää vedättävän 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein pappi ja lastenlääkäri Maiskua hoitelemassa, onkohan oikein vartijat alaovella ja huoneen oven takana vahtimassa tätä suurta kuuluisuutta!!?? 🤣🤣🤣

        Jokohan ”joku presidentti” on soittanut Maisalle ja toivottanut jaksamisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan ”joku presidentti” on soittanut Maisalle ja toivottanut jaksamisia?

        Joku psykologi ja joku rallikuskin vaimo ja joku pastori on soittanut. Tiedelehdestä otetaan yhteys huomenna. Myös eräiden puolueiden nokkamiehet ovat ottaneet yhteyksiä.
        Presidentti soittanee lähipäivinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku psykologi ja joku rallikuskin vaimo ja joku pastori on soittanut. Tiedelehdestä otetaan yhteys huomenna. Myös eräiden puolueiden nokkamiehet ovat ottaneet yhteyksiä.
        Presidentti soittanee lähipäivinä.

        Noinhan se menee 😄🤣👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyäkin näyttää vedättävän 😁.

        Hymyhän julkaisi sen Ruka Peakin ammekuvan, jossa Maikki sanoi olevansa kotona 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee 😄🤣👍.

        Kaikki muut muttei lähipiiri 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyhän julkaisi sen Ruka Peakin ammekuvan, jossa Maikki sanoi olevansa kotona 😂.

        Siis oikeesti..on ressua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti..on ressua..

        Valehteli julkisesti, ei mitään...ressua...


      • Anonyymi

        Joopa ja nyt täytyy joka kuvaan muokata vatsaa ja aina ei ihan mee kohalleen.


    • Anonyymi

      Ettekö te pöljät tajua sitä et seiskan kanssa se tekee yhteistyötä. Kattokaa esim kuvia, samaa tekee muutkin Martina ja Sofia myös

      • Anonyymi

        Pidä sinä oma uskosi, me pidämme omamme. Torppa vedättää kaikkia hätäpäissään! 😝


      • Anonyymi

        Sofia ei ole niin pöljä, että tulee raskaaksi niin että spekuloidaan onko raskaana ja kuka on isä.


      • Anonyymi

        Myiskö Panu sielunsa, jonkun Maikin takia tuskin. Tai sitten menee papparazzilta uskottavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia ei ole niin pöljä, että tulee raskaaksi niin että spekuloidaan onko raskaana ja kuka on isä.

        Miten tää piripirkko liittyy nyt Maisaan? Ja onneks ei Sofia ole raskaana, ois lasu messissä heti rv4, kun "viihdekäyttö" sekä "pikkuilot" tai kuohuvat maistuu useamman kerran viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tää piripirkko liittyy nyt Maisaan? Ja onneks ei Sofia ole raskaana, ois lasu messissä heti rv4, kun "viihdekäyttö" sekä "pikkuilot" tai kuohuvat maistuu useamman kerran viikossa.

        Joku Sofian vihailija tyrkyttää Sofiaa joka paltalle. Pistäytyisi nyt vaan Belorfin omilla langoilla 😁.


    • Anonyymi

      Härdellissä oli tämä : "Maisa Torppa sairaalaan - raskautta kestänyt vasta 6 kuukautta". Siis jo pikkujoulu bileissä pönttö sekaisin..

      • Anonyymi

        Tuolla touhulla saa seuraajien ajatukset pois noista rötöstelyistään 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla touhulla saa seuraajien ajatukset pois noista rötöstelyistään 🤔.

        Nyt ri vielä ollut Seiskassa mitään noista rötöstelyistä, mutta odotellaan. Antaa Perhetuttuskan panikoida. Totuus kyllä tulee julki ja tuomiot touhuistaan.


      • Anonyymi

        Ne kolme ekaa kuukautta on kehityksen kannalta tosi tärkeitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kolme ekaa kuukautta on kehityksen kannalta tosi tärkeitä..

        Juu, äidin kännääminen tai ylipäätään alkoholin tai muiden päihteiden käyttö on on toki sikiölle aina pahasta, mutta ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana kaikkein vaarallisinta ihmisalun kehitykselle.

        Luulisi kolmikymppisen lähihoitajan ymmärtävän, ettei pitäisi vetää kännejä, jos yrittää tulla raskaaksi.

        Edelleen itse toivon, että Maisa ei ole raskaana. Itse asiassa toivon, että hän on hoidattanut munanjohtimensa solmuun eikä koskaan tulekaan raskaaksi. Pershäröisistä ei ole äidin tehtäviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, äidin kännääminen tai ylipäätään alkoholin tai muiden päihteiden käyttö on on toki sikiölle aina pahasta, mutta ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana kaikkein vaarallisinta ihmisalun kehitykselle.

        Luulisi kolmikymppisen lähihoitajan ymmärtävän, ettei pitäisi vetää kännejä, jos yrittää tulla raskaaksi.

        Edelleen itse toivon, että Maisa ei ole raskaana. Itse asiassa toivon, että hän on hoidattanut munanjohtimensa solmuun eikä koskaan tulekaan raskaaksi. Pershäröisistä ei ole äidin tehtäviin.

        Mä oon tehny töitä FAS lasten parissa ja ei voi kuin toivoa ettei äidit joisi..


    • Anonyymi

      Kirjoittele vasta sitten kun olet asiasta täysin varma.

      • Anonyymi

        Ei ihme, että Torppa stressaa, isä voi olla vaikka joulupukki ja lapsi faslapsi!!
        JOS nyt mitään lasta on tuloillaankaan!


    • Anonyymi

      Miksi Maisan pitäisi kommentoida terveystietojaan juorolehdille? Läpeensä uteliaiden ihmistenkö vuoksi?

      • Anonyymi

        Ei pidäkään kommentoida terveystietojaan. Ei myöskään pidä julkaista näitä sairaalalavitsakuvia, joita on ollut useampia. Eikä kertoa keskenmenoistaan, endometrioosistaan, keuhkokuumeestaan ja mitä niitä nyt onkin.
        Jotkut asiat kannattaisi pitää yksityisenä.
        On läpeensä uteliaita ihmisiä. On myös läpeensä kaikki asiat hölöttäviä ihmisiä.


      • Anonyymi

        Niin juuri, kuten esim. Sinun uteliaisuuden vuoksi. Hyvin ahkerasti täällä päivystät. 😉


      • Anonyymi

        Miksi kukaan julkaisee tuollaista kuvaa itsestään? Suurin osa Maisan instaseuraajista privatilillä on ulkopuolisia. Ihan julkisuutta haki tuollakin. Luultavasti itse julkaisi kuvan aijaa.comiin ja nyt kihisee tyytyväisyyttä tai raivoa kun vain Hymy julkaisi kuvan sivuillaan.


    • Anonyymi

      10:28, mitä tarkoitat sairaalavitsakuvilla?

      • Anonyymi

        Sekös se nyt sinua vaivaa, kun et ihan kaikkea aina tiedä ja ymmärrä??!Olet aika utelias, ja muita moitit, jatkuvasti!!!


      • Anonyymi

        Taisi kuitenkin kirjoitttaa sairaaLALAvitsasta eikä sairaaLAvitsasta.

        Lavitsa on lavitsa. Otapa sanakirja esille tai käytä hakukonetta, jos yleissivistys ei riitä ymmärtämään lavitsan ja vitsan eroa.


    • Anonyymi

      Jos joku julkaisee kuvia itsestään, niin miksi siihen pitää reagoida mahdollisimman ilkeästi ja pirullisesti ja tehdä kaikki ihan tyhjäksi?

    • Anonyymi

      Onko aloittaja jo päättänyt, että onko Maisa sairaalassa vai ei?

      • Anonyymi

        Ota selvää, kun noin kiinnostaa!!


    • Anonyymi

      11:52, sinä ilkut aina muiden kirjoitusvirheistä, mutta kun sinulle itsellesi sattuu kirjoitusvirhe, niin olet heti hyvin ärtynyt kun siitä sinulle huomautetaan tai vain kysytään mitä kirjoituksellasi tarkoitat.

    • Anonyymi

      Kello 11:53, minähän juuri yritin ottaa selvää, kun kysyin asiaa aloittajalta, joka lähti ensin arvuuttelemaan koko asiaa. Vastausta ei ole tullut.

    • Anonyymi

      Aloittaja itse arvuuttelee ja kyselee jatkuvasti jotain. Sen vuoksi olisikin joskus kiva tietää mihin lopputulokseen hän on mietteissään tullut, vai onko tullut mihinkään lopputulokseen.

      • Anonyymi

        Voi vit...un idiootti! Suksi muualle täältä syyllistämästä ihmisiä. Aloittajia on todellakin useampi kuin yksi. Sinä olet ainoa, joka yksin jankkaa täällä. Idiootti!!


    • Anonyymi

      Tämä tuntuu olevan foorumi johon ovat tervetulleita vain ne, jotka arvostelevat julkkisnaisia mahdollisimman härskisti.

      • Anonyymi

        Mä käyn täällä lukemassa ja kommentoimassa mutta en kyllä herjaa ketään. Sillä kun asiat eivät muutu miksikään.
        Kyllä meitä siis muitakin täällä on.


      • Anonyymi

        Kuis sie oot täällä?


    • Anonyymi

      13:39, sinäpäs tunnutkin olevan kovin "sivistynyt" ihminen. Tosin vain itsesi mielestä.

    • Anonyymi

      Jankkaaja on se joka tehtailee jatkuvasti julkkisnaisista saman tyylisiä aloituksia ja sitten vastailee pääosin itse niihin. Yksikään aloitus ei ole hyväntahtoinen, vaan ilkeilevä tai suorastaan ivallinen tai vihjaileva vailla mitään totuutta.

    • Anonyymi

      Sairaalapappia on voitu ehdottaa senkin vuoksi, jos äiti on kovin huolissaan syntymättömästä lapsestaan, eli siitä, että kuinka raskauden kanssa käy. Papilla on varmasti enemmän aikaa, kuin henkilökunnalla kuunnella ja lohduttaa. Kaikkia asioita ei kannata heti vääristellä ja saattaa huonoon valoon.

      • Anonyymi

        Jollakin äidillä voi tosiaan olla hätä lapsestaan, muttei Maisa Torpalla! Maisalla on hätä vain ulkonäöstään! 😖


    • Anonyymi

      17:10, noinko Maisa sinulle kertoi, vai veditkö väitteesi ns. hatusta?

      • Anonyymi

        Kyllähän sen tuosta kuvasta ja ilmeestä näkee. Itselle ei kyllä tulisi mielenkään ottaa selfietä ja julkaista sitä instassa.


    • Anonyymi

      Aika outoa jos instagram-kuvan perusteella voidaan päätellä mitä kuvassa oleva henkilö ajattelee.

      • Anonyymi

        Ajatella nmiten moni miettii miten mä voin. Auts kunnon jännää.. mä vaan chillaa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella nmiten moni miettii miten mä voin. Auts kunnon jännää.. mä vaan chillaa täällä

        No, selfien ottanut julkimo on ainakin ajatellut ulkonäköään, tai sen puutetta. Silmät on käsitelty taas suuriksi ja kulmakarvat muualla kuin omalla paikallaan.


    • Anonyymi

      Eikö kukaan instaseuraajista kertoisi, mitä Maisuli nyt puuhaa? Itse en kehtaa seurata, joki taso pitää olla.

      • Anonyymi

        Ketä oikeasti kiinnosta tuo julkisuush...o?
        Vain joitakin höperöitä, joilla ei ole muuta elämässä.


    • Anonyymi

      Kello 13:45 sinä itse olet ilmiselvästi kiinnostunut julkkisnaisista. Et sinä muuten täällä pyörisi ja kommentoisi joka aloitukseen.

      • Anonyymi

        Pitää ehkä tehdä Hörköt ja lähteä perhetuttujen pusikoihin vaanimaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe