Miksi näin? Miksi lihavat ja huonokuntoiset ajavat customilla ja taas hyväkuntoiset sporttimiehet kyykyllä/nakulla? Usein näkee jonku cämönpäl miehen ajavan mahansa kanssa customilla. Ja sitte taasen hoikkaroppaset ja sporttiset ajaa noilla sporttipyörillä.
Custom= iso mahainen mies. Kyykky/naku=sporttinen mies
21
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseleppä tuota samaa sitten, kun olet itse tulevaisuudessa isomahainen, lihava, ja huonokuntoinen.....
- Anonyymi
Ihanko itse tuon keksit?
Mielestäni se menee enemmän iän ja kokemuksen karttumisen mukaan, eli nuori ja hölmö=kyykky, viisastunut ja kokemusta kerännyt=custom. - Anonyymi
Oon kuullut muidenkin naisten kommentoivan samaa. Vastausta siihen ei ole kukaan kai keksinyt.
Tosin naiset nyt (anteeksi vaan leidit 🙂) jaksaa aina kiinnostua motoristien ulkonäöstä vähän liikaakin, meille miehille se ei ole ollenkaan olennaista.
Mutta väliäkö sillä, kattele niitä kuskeja jotka kiinnostaa, ja rohkeasti vaan juttusille kun omanlainen näkyy 👍Tiedä millainen rakkaustarina siitä alkaa. - Anonyymi
No ehkä ison mahan kanssa ei ole niin kiva kyykkiä?
- Anonyymi
Aika simppeli juttu. Maha ottaa kiinni tankkiin,,ei siinä ole ollenkaan mukava könytä.
Onneksi noita prätkiä on monensorttisia, eli jokaiselle varmaan löytyy se juuri sopiva.- Anonyymi
Juuri näin.
Aloittaja oli nyt huolissaan mieskauneudesta, ja selvästi hämillään ihastuksensa kohteista.
Hänelle tiedoksi, että kyykkypyörillä ajavat miehet ja customeilla ajavat ovat samaa miesjoukkoa, tosin vartaloltaan välillä eri mallia. Eivät aina.
Varmaankin aloittajan rakkauden kohde voi löytyä muun kuin vartalon muodon perusteella. Tai ellei, niin herää epäilys että on vain etsimässä kiiltokuvapoikaa rinnalleen.
Niin ei suhde toimi pidemmän päälle, miehelle ei riitä että olet ' hyväksynyt hänet" , pitää sinullakin olla jotain naisellista annettavaa miehellesi.
- Anonyymi
Pitäiskö sun käydä kysymässä niiltä Canonballeilta? Rohkeesti vaan, ne on ihan reiluja kavereita.
- Anonyymi
Kyykky ja naku hyytyy ison miehen alla, tai pitäisi ajaa koko ajan tehopiikissä 12 000 rpm. Pitää olla ISON MOOTTORIN VÄÄÄNTÖÖ, pikkupojat voi ajaa vaikka mehulingolla.
- Anonyymi
Sen mitä noiden customien perässä olen ajellut niin ei sillä kaasukahvalla taida olla muuta virkaa kuin että siitä voi säädellä moottoriäänen voimakkuutta - liikkeen nopeudessa se ei juurikaan näy.
Kaverilla on sellainen iso Intikka ja aina se pyörii ohituksissa jaloissa. Hirveä meteli mutta mitään ei tapahdu, jää jopa adventure-pyörien jalkoihin... ja kaiken lisäksi hörppii 8 litraa sataselle ja kun tankki on jotain 15 litran luokkaa niin vähän väliä pitää olla tankilla. No kaveri on tietysti jo ikämies ja tuntuu jo eturauhanenkin vaivaavan, joten siinähän ne hoituu kaksi kärpästä samalla iskulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mitä noiden customien perässä olen ajellut niin ei sillä kaasukahvalla taida olla muuta virkaa kuin että siitä voi säädellä moottoriäänen voimakkuutta - liikkeen nopeudessa se ei juurikaan näy.
Kaverilla on sellainen iso Intikka ja aina se pyörii ohituksissa jaloissa. Hirveä meteli mutta mitään ei tapahdu, jää jopa adventure-pyörien jalkoihin... ja kaiken lisäksi hörppii 8 litraa sataselle ja kun tankki on jotain 15 litran luokkaa niin vähän väliä pitää olla tankilla. No kaveri on tietysti jo ikämies ja tuntuu jo eturauhanenkin vaivaavan, joten siinähän ne hoituu kaksi kärpästä samalla iskulla.Olet nähnyt taas unia, se "iso" 1800 intikka näyttää sinulle perävalot, ei tarvii pienempää pykälää polkea alas, kun lähtee ohittamaan, toisin on sinulla sen muovimoposi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nähnyt taas unia, se "iso" 1800 intikka näyttää sinulle perävalot, ei tarvii pienempää pykälää polkea alas, kun lähtee ohittamaan, toisin on sinulla sen muovimoposi kanssa.
Ei ole vielä sellaista tapahtunut. Toi mun rytkönen kulkee ykkösellä sen minkä kaverin intikka ottaa huippuja. Ja kun siellä pisimmänkin suoran päässä tuppaa olemaan mutka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä sellaista tapahtunut. Toi mun rytkönen kulkee ykkösellä sen minkä kaverin intikka ottaa huippuja. Ja kun siellä pisimmänkin suoran päässä tuppaa olemaan mutka...
Sinulla on pikkuvauvan jutut, kasva isoksi ja osta oikea moottoripyörä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on pikkuvauvan jutut, kasva isoksi ja osta oikea moottoripyörä.
Mulla on jo kolme pyörää tallissa. Papattavat malmikasat ei ole mun juttu mutta jos joku sellaisen haluaa niin ihan sama mulle. Mut älä ala lässyttää että ne olisi jotenkin nopeita. Jos et minua usko niin mene kokeilemaan moottoripyörien ratapäiville niin karu totuus paljastuu. Muista ilmoittautua hitaaseen ryhmään niin saat ajaa useammankin kierroksen.
- Anonyymi
Aloittaja on kiinnostunut poikarakkaudesta?
- Anonyymi
Custom = hetero mies
Kyykky/naku = ei ainakaan hetero mies - Anonyymi
Kerrostalojen pihoilla ja niiden lähellä katujen varsilla näkyy pelkästään kyykkyjä, omakotitalojen pihoissa customeja, eli köyhä ajaa kyykyllä, varakkaammat customeilla, jotka ovat kalliimpia.
- Anonyymi
Mun omakotitalon pihassa/tallissa ei näy yhtään customia, vaan 1400ZZR.
- Anonyymi
Näistä sun jutuista tulee mieleen että customeilla ei aja ainakaan ne penaalin terävimmät kynät. Ei toki pidä yleistää.
- Anonyymi
Elämä ja tukka takana mutta iso maha edessä.
- Anonyymi
Lyhyt elämä, ja kypärä edessä, mutta persreikä repsikan nenässä (kykky) 😂
- Anonyymi
Etunojapunnerruksia saan nelisenkymmentä ja leukoja 10 kilon lisäpainolla 10.
Hyppään metrin korkealle boksille 10 kilon käsipainot käsissä.
Juoksen useamman kilometrin metsässä.
Ajan customilla. Huumeita käyttävät kyykkypyöristit ei urheile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915