Terrafame Sotkamo

Anonyymi

Onko mies pulaa,näkyy olevan työpaikkoja netissä.

32

3404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on mies pula? Vai tarkoitatko miespula?

    • Anonyymi

      Kyllä sinne ammattitaitoiset akatkin kelpaa työntekijöiksi.

      • Anonyymi

        Sinne kelpaa ketkä tahansa töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne kelpaa ketkä tahansa töihin.

        Menisit sinäkin töihin. Loppuisi tuo joutava pelleily.


    • Anonyymi

      Ettiikö sinne uuvelle akkutehtaalle työntekijöitä? Paljonkohan palkka on?

      • Anonyymi

        Työehtosopimusten mukainen.


      • Anonyymi

        11.50e tunti plus vuorolisät


    • Anonyymi

      Minkälainen tämä Hartikainen on. Onko kellään kokemuksia..

      • Anonyymi

        Niin kauan ku toimistossa istuu samat HERRAT ja paikallinen säälistä palkattu työnjohtaja J.L moni lähteny jo sen takia pois ja loput etsii muita töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan ku toimistossa istuu samat HERRAT ja paikallinen säälistä palkattu työnjohtaja J.L moni lähteny jo sen takia pois ja loput etsii muita töitä.

        Nuoret hakee vähän työkokemusta. Tajuavat sitten, että karttuneella kokemuksella saa muualta paremman korvauksen eikä tarvitse kulkemiseen kuluttaa aikaa ja rahaa. Enemmän taitaa tällä hetkellä portti liikkua ulos- kuin sisäänpäin.


    • Anonyymi

      Pikkutytöt yrittääjohtaa entisiä taxisuhareita!

    • Anonyymi

      Hymiöitä satelee ja ihkua tehdä töitä. En ymmärrä miksi paikkoja vapautuu. Paikka jossa voi antaa sisäisen pikkutyttönsä kukoistaa ja loistaa.

      • Anonyymi

        Hyvä puoli on se, että töissä nauretaan paljon, koska ei jaksa kokoajan itkeä


    • Anonyymi

      Jahka järven kuivatus saahan loppuun niin töitä löytyy jokaiselle halukkaalle.
      On hienoa, että Kainuussakin on noin ympäristöstään huoltapitävä yritys.

      • Anonyymi

        Valuuko siellä kusi ja paskavedetkin muiden myrkkyjen seassa luontoon?


      • Anonyymi

        Eipä niitä halukkaita hirveästi ole, kun ne jotka osaa ja haluaa tehdä töitä saa sen työpaikan lähempääkin sekä todennäköisesti paremmalla palkalla. Ja jos sinne korpeen haluaa kulkea niin kannattaa mennä urakoitsijoille töihin, koska maksavat parempaa palkkaa ja kilometrit.


    • Anonyymi

      Eläkkeelle päässeet joukolla ei terveys kestä rikkiihappoo

      • Anonyymi

        ai ei kestä luonnollisia ekologisia aineita? ei siis kestä sitä samaa mitä lasketaan maaperään ja järviin?


    • Anonyymi

      Onko oikeasti naisia töissä tuossa hartikaisella?

      • Anonyymi

        Kyllä paremman kohtelun saavat tuossa firmassa naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paremman kohtelun saavat tuossa firmassa naiset

        Tarkoitatko Terrafamea vai Hartikaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä paremman kohtelun saavat tuossa firmassa naiset

        Mitä tarkoitat?Miten paremman kohtelun,missä hommissa?


    • Anonyymi

      Onhan niitä ollut jo useampi vuosi

    • Anonyymi

      Joo...YT:t käynnissä.

      • Anonyymi

        Niinpä...
        Yle 21.2.2024
        Terrafame aloittaa muutosneuvottelut ja suunnittelee 75 henkilön vähennystä – tavoittelee 10 miljoonan euron vuosittaisia säästöjä


    • Anonyymi

      Mitä ne naiset tekee siellä työkseen?

    • Anonyymi

      Ei liikaa tuntuu olevan kun pois potkivat.

    • Anonyymi

      Työpaikat menevät aivan pilalle kun tehdään pikkupomoja näistä koulun käymättömistä pojanlopeista..

    • Anonyymi

      Ei ole hoppua akkutehdassuunnitelmien kanssa.

      https://yle.fi/a/74-20153949

      "Kiinalaisyhtiö vetäytyy Haminan akkumateriaalitehtaan rakentamisesta"

      • Anonyymi

        No, onneksi Ryydmanni hoitaa tilalle satoja daattakeskuksia imaseen hölmölän kansalta sähköt pois.


    • Anonyymi

      Vai kestää 1.5 mm peitto 500 vuotta.aivan naurettavaa.laskelmien jälkeen kesto noin 20 vuotta ilmaston lämpeneminen ja tulevat maanjäristykset rikkovat sen.aivan sairasta että tuollaista kirjoitetaan ja saadaan lupa läpi.että saa peittää jätteet.onko tässä maassa enää yhtään tervejärkistä päättäjää .no maa on jo kuralla ja mitään pelastuksen hiventäkään ei enää ole.eli se siitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe