Euro ncap uusi sandero

Anonyymi

16

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halvalla ei saa aina hyvää. Toisaalta harmi, koska Dacia on onnistunut muotoilussa paremmin kuin jotku Saksalaiset tai Japanilaiset "premium autot".

      • Anonyymi

        Taasko täällä joku yrittää kitistä kuin dacia on parempi kuin premiumit. Veivaa köyhä polkupyörällä ja kerää pulloja. Ei tarvis alle nopeusrajotuksen ajavia dacia romuja katella. Niinku nykypäivän tojoterot.


    • Anonyymi

      Eniten pisteitä taisi pudottaa se että Sanderossa ei ole jalankulkijoita huomioivaa hätäjarrutusjärjestelmää. Muutenhan tuo pärjäsi ihan kohtalaisesti etu ja sivutörmäystesteissä.

    • Anonyymi

      Jo toinen floppi Dacialta lyhyellä aikaa. Ensimmäinen oli se ”kymppitonnin kansansähköauto” joka maksaakin 17 000 €, tehoa on 33kW ja kiihtyvyys 20 sekuntia. Monen alkuinnostus vaihtui joko huutonauruun tai pettymykseen.
      Ja nyt tämä kehutun Sanderon ei-niin-kehuttava kolaritesti. Voi voi.

      • Anonyymi

        Ei oikein menestynyt ::: Jos niitä Daciaan tulee myös näitä jalankilkulkijoita huomaavan jarrujärjestelmän keksintöjä niin Dacian hinta vain nousee ja nousee ja alkaa olla muitten hinnoissa. En kyllä usko kuinka moni tuosta jarrujärjestelmästä isoa numeroa tekee kun auto selvisi kohtalaisen hyvin muista kolaritesteistä. Moni haluaa tavallisen auton eikä mitään pirun kaistavahteja y.m.s. Ostakoot ne niitä finessejä jotka haluaa ja niitäkin autoja riittää haluaville,me tavalliset autoilijat jarrutamme ja vaihdamme kaistaa ,tai kuljemme sitä pitkin itse ja jos se menee epävarmaksi niin tilaamme vaikka Dacia taksin kyyditsemään !!!


    • Anonyymi

      Ei autoja kolareita varten osteta ja koska halvalla on saanut parasta laatua.
      Tosin noissa testeissä laitetaan liilaa arvoa niille ylimääräisille elektroniikka leluille jotka ei aina toimi muutenkaan, ei ainakaan Toyotassa.

      • Anonyymi

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.

        Eivät kaikki halua niitä "varusteita." Niillä kaikilla on hinta plus ALV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.

        Höpsis::: Ostajia on muitakin jotka ei niitä tarvitse,usko vain vaikka huviksesi !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.

        Höpö höpö, ei ihmisiä turvavarusteet kiinnosta, vaan mukavuusvarusteet.
        Vai kuinka tärkeänä pidät jotain hätäjarrutusta, risteävän liikenteen varoitusta tai vaikka kaistavahtia joka ajattaa autoa pahimmassa urassa?


    • Anonyymi

      Kaistavahti kauppakassissa = tärkeä varuste? No tähtiin sillä on vaikutusta.
      Euro ncap on siinä mielessä huvittava testi, että siinä kaikki autot laitetaan nimellisesti samalle viivalle, riippumatta siitä, onko auton pääkäyttäjäryhmä 10 000 km vuodessa taajama-ajoa ajavat vai 70 000 km pääasiassa maantieajoa ajavat. Samat varusteet pitää löytyä, muuten kärry on vaarallinen?
      Kuitenkaan testissä autoja ei oikeasti laiteta samalle viivalle, eli varsinainen törmäystesti on aina päin "paikoillaan olevaa rekkaa tai kalliota", eikä esimerkiksi 2000 kg pakettiauton muotoista kokoonpainuvaa ja paikalleen sitomatonta estettä päin. Alkaisi 5 tähden suorituksistakin erottua jyvät akanoista, kun auton kasvavalla massalla ei olisi testissä pelkästään negatiivinen merkitys...toki tämä ei parantaisi Sanderon tähtiä, mutta sinällään toisi autojen todelliset turvallisuuserot näkyville törmäystestissä.
      Nykyään tietysti suurin osa tähdistä jaetaan varusteista eikä todellisesta törmäysturvallisuudesta.

      • Anonyymi

        Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.

        """Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.

        """Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)

        Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.

        Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Muuta aihe !!


    • Anonyymi

      Löytyykö niin tyhmiä ihmisiä, että ne ostaa auton törmäilläkseen sillä toisiin.
      Itse on selvinnyt hyvin jo yli 40 vuotta ilman törmäilyjä muihin.
      Tosin muutama ajotaidoton premiumauton omistaja on aiheuttanut minulle pienoisia peltikolhuja, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta vankkaan terveyteeni.

    • Anonyymi

      Mersut ja foordit ovat aivan huteroo tekoa ja kuolleita on pitkä liuta hautausmaalla!☠️☠️☠️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1994
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      82
      1568
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1424
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1098
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

      Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

      Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1016
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe