Ei oikein menestynyt uusi sandero malli euro ncap testissä. Kyllä ottaisi päähän jos olisi tuon tilannut ennakkoon ja nyt tuon tiedon lukisi.
Mietinkin jo miten yhtälö toteutuu kun luin artikkelin jossa kerrottiin että käytetään ohuempaa ja halvempaan terästä kuin Cliossa käytetään. Minunn Dacia uskollisuus loppui nyt sitten tähän.
https://www.is.fi/autot/art-2000007919267.html?utm_medium=social&utm_content=android.is.fi&utm_source=whatsapp&utm_campaign=whatsapp-share
Euro ncap uusi sandero
16
72
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla ei saa aina hyvää. Toisaalta harmi, koska Dacia on onnistunut muotoilussa paremmin kuin jotku Saksalaiset tai Japanilaiset "premium autot".
- Anonyymi
Taasko täällä joku yrittää kitistä kuin dacia on parempi kuin premiumit. Veivaa köyhä polkupyörällä ja kerää pulloja. Ei tarvis alle nopeusrajotuksen ajavia dacia romuja katella. Niinku nykypäivän tojoterot.
- Anonyymi
Eniten pisteitä taisi pudottaa se että Sanderossa ei ole jalankulkijoita huomioivaa hätäjarrutusjärjestelmää. Muutenhan tuo pärjäsi ihan kohtalaisesti etu ja sivutörmäystesteissä.
- Anonyymi
Jo toinen floppi Dacialta lyhyellä aikaa. Ensimmäinen oli se ”kymppitonnin kansansähköauto” joka maksaakin 17 000 €, tehoa on 33kW ja kiihtyvyys 20 sekuntia. Monen alkuinnostus vaihtui joko huutonauruun tai pettymykseen.
Ja nyt tämä kehutun Sanderon ei-niin-kehuttava kolaritesti. Voi voi.- Anonyymi
Ei oikein menestynyt ::: Jos niitä Daciaan tulee myös näitä jalankilkulkijoita huomaavan jarrujärjestelmän keksintöjä niin Dacian hinta vain nousee ja nousee ja alkaa olla muitten hinnoissa. En kyllä usko kuinka moni tuosta jarrujärjestelmästä isoa numeroa tekee kun auto selvisi kohtalaisen hyvin muista kolaritesteistä. Moni haluaa tavallisen auton eikä mitään pirun kaistavahteja y.m.s. Ostakoot ne niitä finessejä jotka haluaa ja niitäkin autoja riittää haluaville,me tavalliset autoilijat jarrutamme ja vaihdamme kaistaa ,tai kuljemme sitä pitkin itse ja jos se menee epävarmaksi niin tilaamme vaikka Dacia taksin kyyditsemään !!!
- Anonyymi
Ei autoja kolareita varten osteta ja koska halvalla on saanut parasta laatua.
Tosin noissa testeissä laitetaan liilaa arvoa niille ylimääräisille elektroniikka leluille jotka ei aina toimi muutenkaan, ei ainakaan Toyotassa.- Anonyymi
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Eivät kaikki halua niitä "varusteita." Niillä kaikilla on hinta plus ALV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Höpsis::: Ostajia on muitakin jotka ei niitä tarvitse,usko vain vaikka huviksesi !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Höpö höpö, ei ihmisiä turvavarusteet kiinnosta, vaan mukavuusvarusteet.
Vai kuinka tärkeänä pidät jotain hätäjarrutusta, risteävän liikenteen varoitusta tai vaikka kaistavahtia joka ajattaa autoa pahimmassa urassa?
- Anonyymi
Kaistavahti kauppakassissa = tärkeä varuste? No tähtiin sillä on vaikutusta.
Euro ncap on siinä mielessä huvittava testi, että siinä kaikki autot laitetaan nimellisesti samalle viivalle, riippumatta siitä, onko auton pääkäyttäjäryhmä 10 000 km vuodessa taajama-ajoa ajavat vai 70 000 km pääasiassa maantieajoa ajavat. Samat varusteet pitää löytyä, muuten kärry on vaarallinen?
Kuitenkaan testissä autoja ei oikeasti laiteta samalle viivalle, eli varsinainen törmäystesti on aina päin "paikoillaan olevaa rekkaa tai kalliota", eikä esimerkiksi 2000 kg pakettiauton muotoista kokoonpainuvaa ja paikalleen sitomatonta estettä päin. Alkaisi 5 tähden suorituksistakin erottua jyvät akanoista, kun auton kasvavalla massalla ei olisi testissä pelkästään negatiivinen merkitys...toki tämä ei parantaisi Sanderon tähtiä, mutta sinällään toisi autojen todelliset turvallisuuserot näkyville törmäystestissä.
Nykyään tietysti suurin osa tähdistä jaetaan varusteista eikä todellisesta törmäysturvallisuudesta.- Anonyymi
Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.
"""Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.
"""Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.
Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Muuta aihe !!
- Anonyymi
Löytyykö niin tyhmiä ihmisiä, että ne ostaa auton törmäilläkseen sillä toisiin.
Itse on selvinnyt hyvin jo yli 40 vuotta ilman törmäilyjä muihin.
Tosin muutama ajotaidoton premiumauton omistaja on aiheuttanut minulle pienoisia peltikolhuja, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta vankkaan terveyteeni. - Anonyymi
Mersut ja foordit ovat aivan huteroo tekoa ja kuolleita on pitkä liuta hautausmaalla!☠️☠️☠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443126Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781680- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1141147UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123