Euro ncap uusi sandero

Anonyymi

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halvalla ei saa aina hyvää. Toisaalta harmi, koska Dacia on onnistunut muotoilussa paremmin kuin jotku Saksalaiset tai Japanilaiset "premium autot".

      • Anonyymi

        Taasko täällä joku yrittää kitistä kuin dacia on parempi kuin premiumit. Veivaa köyhä polkupyörällä ja kerää pulloja. Ei tarvis alle nopeusrajotuksen ajavia dacia romuja katella. Niinku nykypäivän tojoterot.


    • Anonyymi

      Eniten pisteitä taisi pudottaa se että Sanderossa ei ole jalankulkijoita huomioivaa hätäjarrutusjärjestelmää. Muutenhan tuo pärjäsi ihan kohtalaisesti etu ja sivutörmäystesteissä.

    • Anonyymi

      Jo toinen floppi Dacialta lyhyellä aikaa. Ensimmäinen oli se ”kymppitonnin kansansähköauto” joka maksaakin 17 000 €, tehoa on 33kW ja kiihtyvyys 20 sekuntia. Monen alkuinnostus vaihtui joko huutonauruun tai pettymykseen.
      Ja nyt tämä kehutun Sanderon ei-niin-kehuttava kolaritesti. Voi voi.

      • Anonyymi

        Ei oikein menestynyt ::: Jos niitä Daciaan tulee myös näitä jalankilkulkijoita huomaavan jarrujärjestelmän keksintöjä niin Dacian hinta vain nousee ja nousee ja alkaa olla muitten hinnoissa. En kyllä usko kuinka moni tuosta jarrujärjestelmästä isoa numeroa tekee kun auto selvisi kohtalaisen hyvin muista kolaritesteistä. Moni haluaa tavallisen auton eikä mitään pirun kaistavahteja y.m.s. Ostakoot ne niitä finessejä jotka haluaa ja niitäkin autoja riittää haluaville,me tavalliset autoilijat jarrutamme ja vaihdamme kaistaa ,tai kuljemme sitä pitkin itse ja jos se menee epävarmaksi niin tilaamme vaikka Dacia taksin kyyditsemään !!!


    • Anonyymi

      Ei autoja kolareita varten osteta ja koska halvalla on saanut parasta laatua.
      Tosin noissa testeissä laitetaan liilaa arvoa niille ylimääräisille elektroniikka leluille jotka ei aina toimi muutenkaan, ei ainakaan Toyotassa.

      • Anonyymi

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.

        Eivät kaikki halua niitä "varusteita." Niillä kaikilla on hinta plus ALV.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.

        Höpsis::: Ostajia on muitakin jotka ei niitä tarvitse,usko vain vaikka huviksesi !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.

        Höpö höpö, ei ihmisiä turvavarusteet kiinnosta, vaan mukavuusvarusteet.
        Vai kuinka tärkeänä pidät jotain hätäjarrutusta, risteävän liikenteen varoitusta tai vaikka kaistavahtia joka ajattaa autoa pahimmassa urassa?


    • Anonyymi

      Kaistavahti kauppakassissa = tärkeä varuste? No tähtiin sillä on vaikutusta.
      Euro ncap on siinä mielessä huvittava testi, että siinä kaikki autot laitetaan nimellisesti samalle viivalle, riippumatta siitä, onko auton pääkäyttäjäryhmä 10 000 km vuodessa taajama-ajoa ajavat vai 70 000 km pääasiassa maantieajoa ajavat. Samat varusteet pitää löytyä, muuten kärry on vaarallinen?
      Kuitenkaan testissä autoja ei oikeasti laiteta samalle viivalle, eli varsinainen törmäystesti on aina päin "paikoillaan olevaa rekkaa tai kalliota", eikä esimerkiksi 2000 kg pakettiauton muotoista kokoonpainuvaa ja paikalleen sitomatonta estettä päin. Alkaisi 5 tähden suorituksistakin erottua jyvät akanoista, kun auton kasvavalla massalla ei olisi testissä pelkästään negatiivinen merkitys...toki tämä ei parantaisi Sanderon tähtiä, mutta sinällään toisi autojen todelliset turvallisuuserot näkyville törmäystestissä.
      Nykyään tietysti suurin osa tähdistä jaetaan varusteista eikä todellisesta törmäysturvallisuudesta.

      • Anonyymi

        Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.

        """Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.

        """Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)

        Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.

        Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Muuta aihe !!


    • Anonyymi

      Löytyykö niin tyhmiä ihmisiä, että ne ostaa auton törmäilläkseen sillä toisiin.
      Itse on selvinnyt hyvin jo yli 40 vuotta ilman törmäilyjä muihin.
      Tosin muutama ajotaidoton premiumauton omistaja on aiheuttanut minulle pienoisia peltikolhuja, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta vankkaan terveyteeni.

    • Anonyymi

      Mersut ja foordit ovat aivan huteroo tekoa ja kuolleita on pitkä liuta hautausmaalla!☠️☠️☠️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jäätävä epävarmuus

      Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1786
    2. Ainakin hän on elossa

      ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1419
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

      Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1230
    4. Vanhemmalle naiselle

      Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1172
    5. Siltojen varjoissa

      Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      291
      1151
    6. Mitä hellittelynimiä

      Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      66
      983
    7. Mitä meille oikein

      Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      942
    8. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

      Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      40
      917
    9. Pitsaa selliiä

      Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      910
    10. Tiedätkö et olet

      Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      864
    Aihe