Ei oikein menestynyt uusi sandero malli euro ncap testissä. Kyllä ottaisi päähän jos olisi tuon tilannut ennakkoon ja nyt tuon tiedon lukisi.
Mietinkin jo miten yhtälö toteutuu kun luin artikkelin jossa kerrottiin että käytetään ohuempaa ja halvempaan terästä kuin Cliossa käytetään. Minunn Dacia uskollisuus loppui nyt sitten tähän.
https://www.is.fi/autot/art-2000007919267.html?utm_medium=social&utm_content=android.is.fi&utm_source=whatsapp&utm_campaign=whatsapp-share
Euro ncap uusi sandero
16
80
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla ei saa aina hyvää. Toisaalta harmi, koska Dacia on onnistunut muotoilussa paremmin kuin jotku Saksalaiset tai Japanilaiset "premium autot".
- Anonyymi
Taasko täällä joku yrittää kitistä kuin dacia on parempi kuin premiumit. Veivaa köyhä polkupyörällä ja kerää pulloja. Ei tarvis alle nopeusrajotuksen ajavia dacia romuja katella. Niinku nykypäivän tojoterot.
- Anonyymi
Eniten pisteitä taisi pudottaa se että Sanderossa ei ole jalankulkijoita huomioivaa hätäjarrutusjärjestelmää. Muutenhan tuo pärjäsi ihan kohtalaisesti etu ja sivutörmäystesteissä.
- Anonyymi
Jo toinen floppi Dacialta lyhyellä aikaa. Ensimmäinen oli se ”kymppitonnin kansansähköauto” joka maksaakin 17 000 €, tehoa on 33kW ja kiihtyvyys 20 sekuntia. Monen alkuinnostus vaihtui joko huutonauruun tai pettymykseen.
Ja nyt tämä kehutun Sanderon ei-niin-kehuttava kolaritesti. Voi voi.- Anonyymi
Ei oikein menestynyt ::: Jos niitä Daciaan tulee myös näitä jalankilkulkijoita huomaavan jarrujärjestelmän keksintöjä niin Dacian hinta vain nousee ja nousee ja alkaa olla muitten hinnoissa. En kyllä usko kuinka moni tuosta jarrujärjestelmästä isoa numeroa tekee kun auto selvisi kohtalaisen hyvin muista kolaritesteistä. Moni haluaa tavallisen auton eikä mitään pirun kaistavahteja y.m.s. Ostakoot ne niitä finessejä jotka haluaa ja niitäkin autoja riittää haluaville,me tavalliset autoilijat jarrutamme ja vaihdamme kaistaa ,tai kuljemme sitä pitkin itse ja jos se menee epävarmaksi niin tilaamme vaikka Dacia taksin kyyditsemään !!!
- Anonyymi
Ei autoja kolareita varten osteta ja koska halvalla on saanut parasta laatua.
Tosin noissa testeissä laitetaan liilaa arvoa niille ylimääräisille elektroniikka leluille jotka ei aina toimi muutenkaan, ei ainakaan Toyotassa.- Anonyymi
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Eivät kaikki halua niitä "varusteita." Niillä kaikilla on hinta plus ALV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Höpsis::: Ostajia on muitakin jotka ei niitä tarvitse,usko vain vaikka huviksesi !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Höpö höpö, ei ihmisiä turvavarusteet kiinnosta, vaan mukavuusvarusteet.
Vai kuinka tärkeänä pidät jotain hätäjarrutusta, risteävän liikenteen varoitusta tai vaikka kaistavahtia joka ajattaa autoa pahimmassa urassa?
- Anonyymi
Kaistavahti kauppakassissa = tärkeä varuste? No tähtiin sillä on vaikutusta.
Euro ncap on siinä mielessä huvittava testi, että siinä kaikki autot laitetaan nimellisesti samalle viivalle, riippumatta siitä, onko auton pääkäyttäjäryhmä 10 000 km vuodessa taajama-ajoa ajavat vai 70 000 km pääasiassa maantieajoa ajavat. Samat varusteet pitää löytyä, muuten kärry on vaarallinen?
Kuitenkaan testissä autoja ei oikeasti laiteta samalle viivalle, eli varsinainen törmäystesti on aina päin "paikoillaan olevaa rekkaa tai kalliota", eikä esimerkiksi 2000 kg pakettiauton muotoista kokoonpainuvaa ja paikalleen sitomatonta estettä päin. Alkaisi 5 tähden suorituksistakin erottua jyvät akanoista, kun auton kasvavalla massalla ei olisi testissä pelkästään negatiivinen merkitys...toki tämä ei parantaisi Sanderon tähtiä, mutta sinällään toisi autojen todelliset turvallisuuserot näkyville törmäystestissä.
Nykyään tietysti suurin osa tähdistä jaetaan varusteista eikä todellisesta törmäysturvallisuudesta.- Anonyymi
Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.
"""Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.
"""Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.
Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Muuta aihe !!
- Anonyymi
Löytyykö niin tyhmiä ihmisiä, että ne ostaa auton törmäilläkseen sillä toisiin.
Itse on selvinnyt hyvin jo yli 40 vuotta ilman törmäilyjä muihin.
Tosin muutama ajotaidoton premiumauton omistaja on aiheuttanut minulle pienoisia peltikolhuja, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta vankkaan terveyteeni. - Anonyymi
Mersut ja foordit ovat aivan huteroo tekoa ja kuolleita on pitkä liuta hautausmaalla!☠️☠️☠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405512Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602783Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801834Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from161812Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261807Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276411787- 971692
- 751519
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671515