Ei oikein menestynyt uusi sandero malli euro ncap testissä. Kyllä ottaisi päähän jos olisi tuon tilannut ennakkoon ja nyt tuon tiedon lukisi.
Mietinkin jo miten yhtälö toteutuu kun luin artikkelin jossa kerrottiin että käytetään ohuempaa ja halvempaan terästä kuin Cliossa käytetään. Minunn Dacia uskollisuus loppui nyt sitten tähän.
https://www.is.fi/autot/art-2000007919267.html?utm_medium=social&utm_content=android.is.fi&utm_source=whatsapp&utm_campaign=whatsapp-share
Euro ncap uusi sandero
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla ei saa aina hyvää. Toisaalta harmi, koska Dacia on onnistunut muotoilussa paremmin kuin jotku Saksalaiset tai Japanilaiset "premium autot".
- Anonyymi
Taasko täällä joku yrittää kitistä kuin dacia on parempi kuin premiumit. Veivaa köyhä polkupyörällä ja kerää pulloja. Ei tarvis alle nopeusrajotuksen ajavia dacia romuja katella. Niinku nykypäivän tojoterot.
- Anonyymi
Eniten pisteitä taisi pudottaa se että Sanderossa ei ole jalankulkijoita huomioivaa hätäjarrutusjärjestelmää. Muutenhan tuo pärjäsi ihan kohtalaisesti etu ja sivutörmäystesteissä.
- Anonyymi
Jo toinen floppi Dacialta lyhyellä aikaa. Ensimmäinen oli se ”kymppitonnin kansansähköauto” joka maksaakin 17 000 €, tehoa on 33kW ja kiihtyvyys 20 sekuntia. Monen alkuinnostus vaihtui joko huutonauruun tai pettymykseen.
Ja nyt tämä kehutun Sanderon ei-niin-kehuttava kolaritesti. Voi voi.- Anonyymi
Ei oikein menestynyt ::: Jos niitä Daciaan tulee myös näitä jalankilkulkijoita huomaavan jarrujärjestelmän keksintöjä niin Dacian hinta vain nousee ja nousee ja alkaa olla muitten hinnoissa. En kyllä usko kuinka moni tuosta jarrujärjestelmästä isoa numeroa tekee kun auto selvisi kohtalaisen hyvin muista kolaritesteistä. Moni haluaa tavallisen auton eikä mitään pirun kaistavahteja y.m.s. Ostakoot ne niitä finessejä jotka haluaa ja niitäkin autoja riittää haluaville,me tavalliset autoilijat jarrutamme ja vaihdamme kaistaa ,tai kuljemme sitä pitkin itse ja jos se menee epävarmaksi niin tilaamme vaikka Dacia taksin kyyditsemään !!!
- Anonyymi
Ei autoja kolareita varten osteta ja koska halvalla on saanut parasta laatua.
Tosin noissa testeissä laitetaan liilaa arvoa niille ylimääräisille elektroniikka leluille jotka ei aina toimi muutenkaan, ei ainakaan Toyotassa.- Anonyymi
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Eivät kaikki halua niitä "varusteita." Niillä kaikilla on hinta plus ALV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Höpsis::: Ostajia on muitakin jotka ei niitä tarvitse,usko vain vaikka huviksesi !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, uudet turvavarusteet ovat todelĺa tarpeen ja tulevaisuudessa ei saa vaihdossa hyvitystä, jos ei ole turvavarusteita. Siksi Dacia ei menesty markkinoilla, ihmiset kyllä haluavat varusteet.
Höpö höpö, ei ihmisiä turvavarusteet kiinnosta, vaan mukavuusvarusteet.
Vai kuinka tärkeänä pidät jotain hätäjarrutusta, risteävän liikenteen varoitusta tai vaikka kaistavahtia joka ajattaa autoa pahimmassa urassa?
- Anonyymi
Kaistavahti kauppakassissa = tärkeä varuste? No tähtiin sillä on vaikutusta.
Euro ncap on siinä mielessä huvittava testi, että siinä kaikki autot laitetaan nimellisesti samalle viivalle, riippumatta siitä, onko auton pääkäyttäjäryhmä 10 000 km vuodessa taajama-ajoa ajavat vai 70 000 km pääasiassa maantieajoa ajavat. Samat varusteet pitää löytyä, muuten kärry on vaarallinen?
Kuitenkaan testissä autoja ei oikeasti laiteta samalle viivalle, eli varsinainen törmäystesti on aina päin "paikoillaan olevaa rekkaa tai kalliota", eikä esimerkiksi 2000 kg pakettiauton muotoista kokoonpainuvaa ja paikalleen sitomatonta estettä päin. Alkaisi 5 tähden suorituksistakin erottua jyvät akanoista, kun auton kasvavalla massalla ei olisi testissä pelkästään negatiivinen merkitys...toki tämä ei parantaisi Sanderon tähtiä, mutta sinällään toisi autojen todelliset turvallisuuserot näkyville törmäystestissä.
Nykyään tietysti suurin osa tähdistä jaetaan varusteista eikä todellisesta törmäysturvallisuudesta.- Anonyymi
Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.
"""Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei olllutkaan kyse mistään kaistavahdista.
"""Ongelmaa aiheuttivat sen sijaan kojelaudan rakenteet. Niiden vuoksi erikokoisten ja eri asennoissa istuvien matkustajien vammat nousivat tasolle, jonka johdosta näiden kehon osien suojaus aleni tasolle ”marginaalinen”. Myös rintakehän suojaus luokiteltiin marginaaliseksi molemmille etuistuimilla matkustaville rintakehän puristuksen lukemien perusteella.""" (IS)Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Itkupotkuraivarit korkeintaan pääsee.
Ei näille daciapöllöille kannata faktoja yrittää jakaa. Muuta aihe !!
- Anonyymi
Löytyykö niin tyhmiä ihmisiä, että ne ostaa auton törmäilläkseen sillä toisiin.
Itse on selvinnyt hyvin jo yli 40 vuotta ilman törmäilyjä muihin.
Tosin muutama ajotaidoton premiumauton omistaja on aiheuttanut minulle pienoisia peltikolhuja, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta vankkaan terveyteeni. - Anonyymi
Mersut ja foordit ovat aivan huteroo tekoa ja kuolleita on pitkä liuta hautausmaalla!☠️☠️☠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle
"voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On7049849Suomi on täysin sekaisin
Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-20000104024266Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.
Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja902956Sano vain suoraan, että nyt riittää
ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh432845Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)
Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "2262640Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."
Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb552634- 1521833
Luokatonta toimintaa
Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista691676Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka
minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa141610Maailmankuulu homopingviini on kuollut
Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k61423