Skoda-aiheisia...

vitsejä :))

Skoda, neljä pyörää ja loota. Isä ohjaa, äiti työntää, lapset pitelevät pohjaa.

Skoda, isä ohjaa, äiti kantaa pohjaa ja lapset kerää muttereita.

Skoda, lausutaan skeida.

Skoda - upee, kupee, kapee ja tosi nopee!

Osta Skoda, helppo koota, neljä pyörää ja loota. Äiti työntää, isä ohjaa, lapset kantaa pahvipohjaa.

Osta Skoda pottulooda. Isä ohjaa, äiti pitää pohjaa. Mummo kiertää muttereita, pappa puskee puskureita.

Skoda, neljä pyörää ja loota.

Tsekoslovakiassa järjestettiin rallikisa. Osanottajia oli vain kaksi, yksi Ford ja yksi Skoda. Ford voitti ja Skoda tuli toiseksi. Tsekinmaan sanomalehdet otsikoivat: - Skodalla jälleen rallimenestys, toinen sija ja Ford jäi viimeistä edelliseksi.

20

6307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fabia 02

      asiaa tälläkin palstalla!

      • Ei ole väliksikään.

        Asiaa?

        Muilla säikeillä on moninkertaisesti enemmän lukijoita, tämä tuntuu olevan melkein rimanalitus siinä suhteessa ja syystäkin.

        Esimerkiksi ylempänä oleva aihe on kerännyt toistakymmentä kertaa enemmän lukukertoja.
        Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.

        Ne on jo kuultu, tuhat kertaa. Useimmat ovat päässeet noista eroon jo silloin kun pysähtyneisyyden aika loppui yli 16 vuotta sitten. Hyvä merkkihän se autolle vain on, että kirjoitukset on hupijuttuja, eikä vaikka "Mersuja" eli takaisinkutsuja, ruostetta, laatuongelmaa, epäluotettavimmaksi valintaa yms ;-)

        Tuokin merkki aikojen muuttumisesta.


      • tai suomen
        Ei ole väliksikään. kirjoitti:

        Asiaa?

        Muilla säikeillä on moninkertaisesti enemmän lukijoita, tämä tuntuu olevan melkein rimanalitus siinä suhteessa ja syystäkin.

        Esimerkiksi ylempänä oleva aihe on kerännyt toistakymmentä kertaa enemmän lukukertoja.
        Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.

        Ne on jo kuultu, tuhat kertaa. Useimmat ovat päässeet noista eroon jo silloin kun pysähtyneisyyden aika loppui yli 16 vuotta sitten. Hyvä merkkihän se autolle vain on, että kirjoitukset on hupijuttuja, eikä vaikka "Mersuja" eli takaisinkutsuja, ruostetta, laatuongelmaa, epäluotettavimmaksi valintaa yms ;-)

        Tuokin merkki aikojen muuttumisesta.

        kolmanneksi persoonattomin "auto" ;-)))


      • olla
        tai suomen kirjoitti:

        kolmanneksi persoonattomin "auto" ;-)))

        kaverilla oikeasti tippa linssissä, kun pitää noin paljon noita vakinäisiä hymiöitä laittaa.


      • huono ajatus
        Ei ole väliksikään. kirjoitti:

        Asiaa?

        Muilla säikeillä on moninkertaisesti enemmän lukijoita, tämä tuntuu olevan melkein rimanalitus siinä suhteessa ja syystäkin.

        Esimerkiksi ylempänä oleva aihe on kerännyt toistakymmentä kertaa enemmän lukukertoja.
        Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.

        Ne on jo kuultu, tuhat kertaa. Useimmat ovat päässeet noista eroon jo silloin kun pysähtyneisyyden aika loppui yli 16 vuotta sitten. Hyvä merkkihän se autolle vain on, että kirjoitukset on hupijuttuja, eikä vaikka "Mersuja" eli takaisinkutsuja, ruostetta, laatuongelmaa, epäluotettavimmaksi valintaa yms ;-)

        Tuokin merkki aikojen muuttumisesta.

        'Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.'
        Sehän on huomattu että tällä palstalla ei ainakaan skoda-aiheisia vitsejä saa heittää. Pitäis vaan jauhaa naama irvessä jostain TM:n testeistä ja hehkutella Skodan erinomaisuutta.


      • Kestää?
        huono ajatus kirjoitti:

        'Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.'
        Sehän on huomattu että tällä palstalla ei ainakaan skoda-aiheisia vitsejä saa heittää. Pitäis vaan jauhaa naama irvessä jostain TM:n testeistä ja hehkutella Skodan erinomaisuutta.

        Todellisuus on tätä. Skoda elää ja menestyy. Vitsit taitaa olla vähissä?


      • Lepolasse
        Kestää? kirjoitti:

        Todellisuus on tätä. Skoda elää ja menestyy. Vitsit taitaa olla vähissä?

        Vitsit ja kaskut, vaikka olisi vähän ilkeitäkin, menettelee kyllä, ei ole mitään vaikeuksia sietää niitä.

        Sensijaan henkilöihin kohdistuva irvailu ja automerkin panettelu on typerää ja sietää tulla sheriffin toimesta joka kerta siivotuksi pois.


      • valmistuskapasiteetti

        Siksi tehdas ei pysty toimittamaan, kun autoja menee tänne itäblokkiin niin paljon. Mitä sitten jos länsikin alkaisi skodia ostamaan. Yksi pieni skodia valmistama tehdas olisi ihmeissään. Onneksi on lännessä vielä marginaalimerkki, muuten joutuisivat skodan tehtaalla siirtymään kolmee vuoroon. Nythän ne tehdään päivätöinä, pienellä porukalla, noin niinkuin ajankuluksi.


      • Kestää? kirjoitti:

        Todellisuus on tätä. Skoda elää ja menestyy. Vitsit taitaa olla vähissä?

        skoda kestää ja menestyy vain yhden henkilön sairaassa mielikuvituksessa. vuodessa tehtaalta paaliin skodan elämänkerta todellisuudessa.


      • sairaat_hoitoon
        Pentti.Mustonen kirjoitti:

        skoda kestää ja menestyy vain yhden henkilön sairaassa mielikuvituksessa. vuodessa tehtaalta paaliin skodan elämänkerta todellisuudessa.

        Olen tehnyt ilmoituksen holistin profiilista. Penti Mustosena esiintyminen on sairasta ja pyrkii solvaamaan erästä tiettyä henkilöä.


    • Hintalaatumies

      Vanhoja vitsejä kuin niissä kuvatut autotkin. Meneehän ne sellaisena esihistoriallisena pläjäyksenä ja lapsuuden muisteluna jolloin naama virneessä niitä toisilleen kertoiltiin. Nykyään ne ovat kuitenkin jo menettäneet pohjansa kuin takatuuppari-Skoda konsanaan...

    • veijo-esso

      heheh..heh heh..

    • Anonyymi

      SKODA neljä pyörää ja loota, jos ei starttaa nii oota!

    • Anonyymi

      Skoodaa startatessa kuuluu nikita nikita nikita nikita, kevväämmällä, kevväämmällä, kevvääämääälläää, kevväämm...

    • Anonyymi

      meillä on 2018 vuosimallin skoda octavia farkku eikä tarvii pohjaa pitää, pohjapelti putosi tielle jo helmikuussa.

    • Anonyymi

      Täällä pakasta vedetty karoq ja sama juttu, perhe sairaalassa tämän takia.

    • Anonyymi

      Skooda, neljä pyörää ja loota,
      helppo purkaa ja koota.

    • Anonyymi

      Miksi Škodan mukana tulee iso käyttöohjekirja?
      – Että kuljettajalla olisi jotain luettavaa hinausauton odottelun aikana.

      Miten tiedät, että Škoda on 100 % ympäristöystävällinen?
      – Se pysyy korjaamolla niin paljon, että päästöt ovat todella pienet.

      Miksi Škoda-kuski pysähtyy aina liikennevaloihin hyvissä ajoin?
      – Hän ei halua testata, jaksavatko jarrut vielä.

      Kuinka lisäät Škodan jälleenmyyntiarvoa?
      – Tankkaat sen.

      Jote

    • Anonyymi

      missä hoitolaitoksessa olet.....

      • Anonyymi

        Miksi Škoda-kuljettaja rakastaa parkkihalleja?
        – Koska siellä moottorin äänet kaikuvat niin hyvin, että hän voi kuvitella ajavansa urheiluautoa.

        Mitä Škoda-kuski sanoi, kun auto vihdoin kiihtyi?
        – “Mä tiesin, että mäen alla on voimaa!”

        Miksi Škodan kojelauta on niin yksinkertainen?
        – Jotta kuljettajan ei tarvitse miettiä liikaa… itse auto tekee sen puolesta.

        Miten saat Škodasta sähköauton?
        – Lataa takakonttiin aggregaatti.

        Miksi Škoda-kuski ottaa aina kahvin mukaan matkaan?
        – Jotta on jotain tekemistä 0–100 km/h -kiihdytyksen aikana.

        Jore


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe