Skoda, neljä pyörää ja loota. Isä ohjaa, äiti työntää, lapset pitelevät pohjaa.
Skoda, isä ohjaa, äiti kantaa pohjaa ja lapset kerää muttereita.
Skoda, lausutaan skeida.
Skoda - upee, kupee, kapee ja tosi nopee!
Osta Skoda, helppo koota, neljä pyörää ja loota. Äiti työntää, isä ohjaa, lapset kantaa pahvipohjaa.
Osta Skoda pottulooda. Isä ohjaa, äiti pitää pohjaa. Mummo kiertää muttereita, pappa puskee puskureita.
Skoda, neljä pyörää ja loota.
Tsekoslovakiassa järjestettiin rallikisa. Osanottajia oli vain kaksi, yksi Ford ja yksi Skoda. Ford voitti ja Skoda tuli toiseksi. Tsekinmaan sanomalehdet otsikoivat: - Skodalla jälleen rallimenestys, toinen sija ja Ford jäi viimeistä edelliseksi.
Skoda-aiheisia...
20
6307
Vastaukset
- Fabia 02
asiaa tälläkin palstalla!
- Ei ole väliksikään.
Asiaa?
Muilla säikeillä on moninkertaisesti enemmän lukijoita, tämä tuntuu olevan melkein rimanalitus siinä suhteessa ja syystäkin.
Esimerkiksi ylempänä oleva aihe on kerännyt toistakymmentä kertaa enemmän lukukertoja.
Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.
Ne on jo kuultu, tuhat kertaa. Useimmat ovat päässeet noista eroon jo silloin kun pysähtyneisyyden aika loppui yli 16 vuotta sitten. Hyvä merkkihän se autolle vain on, että kirjoitukset on hupijuttuja, eikä vaikka "Mersuja" eli takaisinkutsuja, ruostetta, laatuongelmaa, epäluotettavimmaksi valintaa yms ;-)
Tuokin merkki aikojen muuttumisesta. - tai suomen
Ei ole väliksikään. kirjoitti:
Asiaa?
Muilla säikeillä on moninkertaisesti enemmän lukijoita, tämä tuntuu olevan melkein rimanalitus siinä suhteessa ja syystäkin.
Esimerkiksi ylempänä oleva aihe on kerännyt toistakymmentä kertaa enemmän lukukertoja.
Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.
Ne on jo kuultu, tuhat kertaa. Useimmat ovat päässeet noista eroon jo silloin kun pysähtyneisyyden aika loppui yli 16 vuotta sitten. Hyvä merkkihän se autolle vain on, että kirjoitukset on hupijuttuja, eikä vaikka "Mersuja" eli takaisinkutsuja, ruostetta, laatuongelmaa, epäluotettavimmaksi valintaa yms ;-)
Tuokin merkki aikojen muuttumisesta.kolmanneksi persoonattomin "auto" ;-)))
- olla
tai suomen kirjoitti:
kolmanneksi persoonattomin "auto" ;-)))
kaverilla oikeasti tippa linssissä, kun pitää noin paljon noita vakinäisiä hymiöitä laittaa.
- huono ajatus
Ei ole väliksikään. kirjoitti:
Asiaa?
Muilla säikeillä on moninkertaisesti enemmän lukijoita, tämä tuntuu olevan melkein rimanalitus siinä suhteessa ja syystäkin.
Esimerkiksi ylempänä oleva aihe on kerännyt toistakymmentä kertaa enemmän lukukertoja.
Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.
Ne on jo kuultu, tuhat kertaa. Useimmat ovat päässeet noista eroon jo silloin kun pysähtyneisyyden aika loppui yli 16 vuotta sitten. Hyvä merkkihän se autolle vain on, että kirjoitukset on hupijuttuja, eikä vaikka "Mersuja" eli takaisinkutsuja, ruostetta, laatuongelmaa, epäluotettavimmaksi valintaa yms ;-)
Tuokin merkki aikojen muuttumisesta.'Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.'
Sehän on huomattu että tällä palstalla ei ainakaan skoda-aiheisia vitsejä saa heittää. Pitäis vaan jauhaa naama irvessä jostain TM:n testeistä ja hehkutella Skodan erinomaisuutta. - Kestää?
huono ajatus kirjoitti:
'Voimme vain päätellä vitseistä: EVVK.'
Sehän on huomattu että tällä palstalla ei ainakaan skoda-aiheisia vitsejä saa heittää. Pitäis vaan jauhaa naama irvessä jostain TM:n testeistä ja hehkutella Skodan erinomaisuutta.Todellisuus on tätä. Skoda elää ja menestyy. Vitsit taitaa olla vähissä?
- Lepolasse
Kestää? kirjoitti:
Todellisuus on tätä. Skoda elää ja menestyy. Vitsit taitaa olla vähissä?
Vitsit ja kaskut, vaikka olisi vähän ilkeitäkin, menettelee kyllä, ei ole mitään vaikeuksia sietää niitä.
Sensijaan henkilöihin kohdistuva irvailu ja automerkin panettelu on typerää ja sietää tulla sheriffin toimesta joka kerta siivotuksi pois. - valmistuskapasiteetti
Siksi tehdas ei pysty toimittamaan, kun autoja menee tänne itäblokkiin niin paljon. Mitä sitten jos länsikin alkaisi skodia ostamaan. Yksi pieni skodia valmistama tehdas olisi ihmeissään. Onneksi on lännessä vielä marginaalimerkki, muuten joutuisivat skodan tehtaalla siirtymään kolmee vuoroon. Nythän ne tehdään päivätöinä, pienellä porukalla, noin niinkuin ajankuluksi.
Kestää? kirjoitti:
Todellisuus on tätä. Skoda elää ja menestyy. Vitsit taitaa olla vähissä?
skoda kestää ja menestyy vain yhden henkilön sairaassa mielikuvituksessa. vuodessa tehtaalta paaliin skodan elämänkerta todellisuudessa.
- sairaat_hoitoon
Pentti.Mustonen kirjoitti:
skoda kestää ja menestyy vain yhden henkilön sairaassa mielikuvituksessa. vuodessa tehtaalta paaliin skodan elämänkerta todellisuudessa.
Olen tehnyt ilmoituksen holistin profiilista. Penti Mustosena esiintyminen on sairasta ja pyrkii solvaamaan erästä tiettyä henkilöä.
- Hintalaatumies
Vanhoja vitsejä kuin niissä kuvatut autotkin. Meneehän ne sellaisena esihistoriallisena pläjäyksenä ja lapsuuden muisteluna jolloin naama virneessä niitä toisilleen kertoiltiin. Nykyään ne ovat kuitenkin jo menettäneet pohjansa kuin takatuuppari-Skoda konsanaan...
- veijo-esso
heheh..heh heh..
- Anonyymi
SKODA neljä pyörää ja loota, jos ei starttaa nii oota!
- Anonyymi
Skoodaa startatessa kuuluu nikita nikita nikita nikita, kevväämmällä, kevväämmällä, kevvääämääälläää, kevväämm...
- Anonyymi
meillä on 2018 vuosimallin skoda octavia farkku eikä tarvii pohjaa pitää, pohjapelti putosi tielle jo helmikuussa.
- Anonyymi
Täällä pakasta vedetty karoq ja sama juttu, perhe sairaalassa tämän takia.
- Anonyymi
Skooda, neljä pyörää ja loota,
helppo purkaa ja koota. - Anonyymi
Miksi Škodan mukana tulee iso käyttöohjekirja?
– Että kuljettajalla olisi jotain luettavaa hinausauton odottelun aikana.
Miten tiedät, että Škoda on 100 % ympäristöystävällinen?
– Se pysyy korjaamolla niin paljon, että päästöt ovat todella pienet.
Miksi Škoda-kuski pysähtyy aina liikennevaloihin hyvissä ajoin?
– Hän ei halua testata, jaksavatko jarrut vielä.
Kuinka lisäät Škodan jälleenmyyntiarvoa?
– Tankkaat sen.
Jote - Anonyymi
missä hoitolaitoksessa olet.....
- Anonyymi
Miksi Škoda-kuljettaja rakastaa parkkihalleja?
– Koska siellä moottorin äänet kaikuvat niin hyvin, että hän voi kuvitella ajavansa urheiluautoa.
Mitä Škoda-kuski sanoi, kun auto vihdoin kiihtyi?
– “Mä tiesin, että mäen alla on voimaa!”
Miksi Škodan kojelauta on niin yksinkertainen?
– Jotta kuljettajan ei tarvitse miettiä liikaa… itse auto tekee sen puolesta.
Miten saat Škodasta sähköauton?
– Lataa takakonttiin aggregaatti.
Miksi Škoda-kuski ottaa aina kahvin mukaan matkaan?
– Jotta on jotain tekemistä 0–100 km/h -kiihdytyksen aikana.
Jore
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419