Vastauksista kiitollinen pyytää vastauksia.

Anonyymi

Yritä vastata yhden kerran muutamaan kysymykseen. Copypastaa ja kirjoita vastaukset siihen väliin.

Miksi joku olisi sinulle kateellinen? Kerro muutama syy.

Miksi sinä uskot sensein tarinoita rikkauksista ja salaisista omaisuuksista ja Chiang Maista ilman mitään todisteita?

Hänhän puhuu aivan puutaheinää Thaimaasta muutenkin.

Miksi joku olisi kateellinen siitä että joku asuu Thaimaassa?
Tai jollakin on vaimo tai jollakin on talo?

Mitä teet täällä Pattayan palstalla ja onko sinulla muita harrastuksia?

Vastauksista kiitollinen.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritä vastata yhden kerran muutamaan kysymykseen. Copypastaa ja kirjoita vastaukset siihen väliin.

      Miksi joku olisi sinulle kateellinen? Kerro muutama syy.
      Ei kenenkään tarvitse olla minulle kateellinen, factaa on vaan se että joillakin on enemmän kuin toisilla, ainakaan jatkuva palstavaikuttaminen ei paranna sinun taloudellista asemaasi... ja jokainen ikäiseni osaa jo päätellä mistä kenkä puristaa.


      Miksi sinä uskot sensein tarinoita rikkauksista ja salaisista omaisuuksista ja Chiang Maista ilman mitään todisteita? Miksi en uskoisi jos joku väittää täällä olevansa vaikka uusi jeesus, sopii minulle.... onhan se epätodennäköistä, mutta mahdollista... Anonyymi palstalla todisteiden pyytäminen on lähes lapsellista, toki jotain seiskan kuitteja voi laitella tulemaan, jos haluaa...

      Hänhän puhuu aivan puutaheinää Thaimaasta muutenkin. Niin sinun mielestä minun mielestä taas ei, ja minulla lienee asiasta hieman enemmän kokemusta, kun sinulla.

      Miksi joku olisi kateellinen siitä että joku asuu Thaimaassa? Tuohan osaat varmasti itse vastata parhaiten, minä en osaa...
      Tai jollakin on vaimo tai jollakin on talo? tähänkin sinä olet paras kokemusasiantuntija, vastamaan.

      Mitä teet täällä Pattayan palstalla ja onko sinulla muita harrastuksia?
      Mitä sinä teet tällä palstalla mikä on sinun kontaktisi thaimaahan, onko sinulla muita harrastuksia, minulla kyllä on mutta olen jo 60 vuotias, ja nautin kotona olosta, Tosin kerran pari kuukaudessa käyn kauempana uimassa, noin 120 kilsaa edestakaisin, sekä kuntosalilla kerran pari viikossa, nyt harvemmin... minulla on kitarakokoelma sekä kotistudio.
      Vastauksista kiitollinen.
      Oletan sinun olevan jyväskylän kyselijä, en minä ole Senssusta yhtään huolissani, sinun hieman omalaatuisista kysymyksistäsi kylläkin, voisit kertoa mikä sinut on ajanut tälle palstalle...

      • Anonyymi

        Hyviä vastauksia, kiitos. Olen samaa mieltä kanssasi. Kenelläkään ei ole syytä olla kenellekään kateellinen. Oma elämä on jokaisen käsissä ja onnellisuus on niin laaja käsite ja jokaisen oma asia ja toive ettei siihen ole suoraa vastausta. Itse olen kokenut elämäni parhaat hetket perheenisänä lapsiarjessa. Siihen onneen ei ole tarvittu Thaimaata eikä mammonaa.
        Kysyin vain siksi että kirjoituksesi ovat yleensä varsin kitkerän katkeria ja perusnegatiivisia. Sellaiseen käytökseen tarvitaan jokin motiivi taikka mielenterveyden ongelma. Et vaikuta onnelliselta, etkä soisi muillekaan onnea. Se on outoa minun näkökulmasta. Minulla on taito iloita muidenkin menestyksestä ja onnesta, eikä se ole vittuilua vaan aitoa iloa.
        Juuri tässä iloitsin kuopiolaisporukan lottovoitosta. Onnea heille vilpittömästi!

        Itselläni on myös sellainen taito, että jos olen turhautunut ja pahalla päällä, niin en pura sitä viattomiin sivullisiin vaan eristäydyn ja olen hiljaa. En ratkaise ongelmiani aukomalla muille päätäni syyttä suotta. Sensei on 1000% feikki ja en keksi mitään syytä miksi hänen pitää olla? Eihän siinä ole mitään järkeä. Valitettavasti uskon edelleen että olette sama henkilö, vaikka sinun osalta olen taipuvainen uskomaan että olet aito. Aito, erakoitunut ja eronnut kotinörtti Hua Hinissa. Älä välitä, minäkin olen eronnut kotinörtti Jyväskylässä ja tällä hetkellä flunssassa kotona. Kahden viikon päästä Bangkokiin karanteeniin ja siitä sitten etiäpäin.

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä vastauksia, kiitos. Olen samaa mieltä kanssasi. Kenelläkään ei ole syytä olla kenellekään kateellinen. Oma elämä on jokaisen käsissä ja onnellisuus on niin laaja käsite ja jokaisen oma asia ja toive ettei siihen ole suoraa vastausta. Itse olen kokenut elämäni parhaat hetket perheenisänä lapsiarjessa. Siihen onneen ei ole tarvittu Thaimaata eikä mammonaa.
        Kysyin vain siksi että kirjoituksesi ovat yleensä varsin kitkerän katkeria ja perusnegatiivisia. Sellaiseen käytökseen tarvitaan jokin motiivi taikka mielenterveyden ongelma. Et vaikuta onnelliselta, etkä soisi muillekaan onnea. Se on outoa minun näkökulmasta. Minulla on taito iloita muidenkin menestyksestä ja onnesta, eikä se ole vittuilua vaan aitoa iloa.
        Juuri tässä iloitsin kuopiolaisporukan lottovoitosta. Onnea heille vilpittömästi!

        Itselläni on myös sellainen taito, että jos olen turhautunut ja pahalla päällä, niin en pura sitä viattomiin sivullisiin vaan eristäydyn ja olen hiljaa. En ratkaise ongelmiani aukomalla muille päätäni syyttä suotta. Sensei on 1000% feikki ja en keksi mitään syytä miksi hänen pitää olla? Eihän siinä ole mitään järkeä. Valitettavasti uskon edelleen että olette sama henkilö, vaikka sinun osalta olen taipuvainen uskomaan että olet aito. Aito, erakoitunut ja eronnut kotinörtti Hua Hinissa. Älä välitä, minäkin olen eronnut kotinörtti Jyväskylässä ja tällä hetkellä flunssassa kotona. Kahden viikon päästä Bangkokiin karanteeniin ja siitä sitten etiäpäin.

        TT

        Meidän on turha jatkaa keskusteluamme jos et pysty edes erottamaan minua ja Senssua toisistamme, me emme ole sama henkilö, varmasti. Lisäksi kaikki arviosi minusta on puutaheinää... Eikä silläkään ole mitään merkitystä vaikka Senssu olisikin feikki, enkä usko että hön edes on...


    • Lukuisamman kerran, tervetuloa tänne Chiang Maihin vaikka te kaikki Pattayan rakkaat, kun joukkonne päämiehenä toimii Neito 2010 mieheksi ryhtyneenä ja taloutensa saattanut tasolle, että kykenee olemaan mies sanojensa takana.

      Mikäli Neito ei kykene aloittamaan miehisyyttään valokuvilla Thaimaan kauneimman ollen suomessa juhannuksena ja jouluna, niin vaihtoehtona on valokuva kylän komeimman talon vedenpudistushuoneesta hippitatuoinnilla ja sama uima-altaaltaan tatuoinnillaan ja taustalla talo, jonka olohuoneeseen mahtuu talo.

      • Anonyymi

        Nyt en ymmärrä yhtään. Miksi sinun oma elämäsi ja valokuvasi ovat riipuvaisia jonkin "neito 2010" tekemisistä tai tekemättä jättämisistä? Pitääkö sinun saada häneltä lupa keskustella muiden kanssa, vaikkapa minun kanssa ja miksi? Tuossakaan ei ole mitään järkeä. Miksi asettelet keskustelumme ulkopuoliselle henkilölle kummallisia vaatimuksia jotka sitten ovat ehtona meidän väliselle keskustelulle? En tunne teitä kumpaakaan joten en voi asiaan mitenkään vaikuttaa.
        Tuo on verrattavissa siihen että Biden ei suostu neuvottelemaan Putinin kanssa ennenkuin Paavo Väyrynyen lähettää aijaakuvan missä hän on avantouimassa Taiskan kanssa kolera-altaassa.

        TT


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä yhtään. Miksi sinun oma elämäsi ja valokuvasi ovat riipuvaisia jonkin "neito 2010" tekemisistä tai tekemättä jättämisistä? Pitääkö sinun saada häneltä lupa keskustella muiden kanssa, vaikkapa minun kanssa ja miksi? Tuossakaan ei ole mitään järkeä. Miksi asettelet keskustelumme ulkopuoliselle henkilölle kummallisia vaatimuksia jotka sitten ovat ehtona meidän väliselle keskustelulle? En tunne teitä kumpaakaan joten en voi asiaan mitenkään vaikuttaa.
        Tuo on verrattavissa siihen että Biden ei suostu neuvottelemaan Putinin kanssa ennenkuin Paavo Väyrynyen lähettää aijaakuvan missä hän on avantouimassa Taiskan kanssa kolera-altaassa.

        TT

        Ei sinuntarvitsekaan ymmärtää, enkä minä epäilyaiheestasi lähde sananvaitoon, kullakin omia mieliiteitä ja minun mielipiteeni sinusta on, että sinulla on vakavia ongelmia, olet feikki, etkä muuten kykene edes osoittamaan nyt letkauttamaasi kahden viikon päästä matkailuasi tapahtuvaksi millään kuvalla tänäpäivänä.
        Ole mitä mieltä tahansa mutta kun sinä ajattelet minua joka ikinen päivä tavallasi, niin varmuudella olen vaikuttanut sinun arkeesi, on se sitten a-pesua tai ei, mutta sinä ajattelet minua se on varma.

        Outo heppu ..... meidän väliselle keskustelulle ???? Sinähän keskustelet kahden eri henkilön kanssa pitäen kahta henkilöä yhtenä, ei sellainen toiminta nyt ihan järkevimmästä päästä ole.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ei sinuntarvitsekaan ymmärtää, enkä minä epäilyaiheestasi lähde sananvaitoon, kullakin omia mieliiteitä ja minun mielipiteeni sinusta on, että sinulla on vakavia ongelmia, olet feikki, etkä muuten kykene edes osoittamaan nyt letkauttamaasi kahden viikon päästä matkailuasi tapahtuvaksi millään kuvalla tänäpäivänä.
        Ole mitä mieltä tahansa mutta kun sinä ajattelet minua joka ikinen päivä tavallasi, niin varmuudella olen vaikuttanut sinun arkeesi, on se sitten a-pesua tai ei, mutta sinä ajattelet minua se on varma.

        Outo heppu ..... meidän väliselle keskustelulle ???? Sinähän keskustelet kahden eri henkilön kanssa pitäen kahta henkilöä yhtenä, ei sellainen toiminta nyt ihan järkevimmästä päästä ole.

        Tämä heppu on todennäköisesti sama hemmo joka niitä tuulimyllyjä vastaan taisteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä heppu on todennäköisesti sama hemmo joka niitä tuulimyllyjä vastaan taisteli.

        Mistä arvasit olen todella Don Quijote. Sancho Panza on minun uskollinen aseenkantaja(aisankannattaja).


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ei sinuntarvitsekaan ymmärtää, enkä minä epäilyaiheestasi lähde sananvaitoon, kullakin omia mieliiteitä ja minun mielipiteeni sinusta on, että sinulla on vakavia ongelmia, olet feikki, etkä muuten kykene edes osoittamaan nyt letkauttamaasi kahden viikon päästä matkailuasi tapahtuvaksi millään kuvalla tänäpäivänä.
        Ole mitä mieltä tahansa mutta kun sinä ajattelet minua joka ikinen päivä tavallasi, niin varmuudella olen vaikuttanut sinun arkeesi, on se sitten a-pesua tai ei, mutta sinä ajattelet minua se on varma.

        Outo heppu ..... meidän väliselle keskustelulle ???? Sinähän keskustelet kahden eri henkilön kanssa pitäen kahta henkilöä yhtenä, ei sellainen toiminta nyt ihan järkevimmästä päästä ole.

        Jaa ja.. Ok.. Ahaa? Että nyt sitten minunkin tarvii laittaa todisteita tulevista matkoista sekä menneistä matkoista ja vaatia "neitoa" laittamaan sinun vaatimia kuva-asetelmia....?
        Minulla on vain yksi kysymys enää. Miksi? Mitä hyödyt? Noin hullun ihmisen kanssa kun keskustelee niin menee omatkin aivot jo solmuun, joten pakko lopettaa.

        TT


    • Anonyymi

      Hei!
      Nyt on niin tiukan totista sanailua puolin ja toisin, että tohtiiko tämän soppan hämmentämiseen osallistua laisinkaan.
      Olisi tokihan muutama oletus minullakin siitä, kuka on kukin ja jne. mutta haluaakohan kukaan näitä oletuksiani kuulla vai pitäisiköhän minun vain pitää turpani kiinne?
      Kaikkea hyvää kuitenkin kaikille.
      Kiitos.

      • Totuustarkkailija on erittäin arvovaltainen henkilö päättämään kuka kukin on jopa yhdistäen kaksi yhdeksi ja päättäen että he asuvat suomessa, sekä vaatii todisteita kaikesta mahdollisesta vetäen herneen nenäänsä kun kyseenalaistetaan hänen omaa matkailuansa kahden viikon kuluttua.
        Ei toki, turpaile tavallasi,olethan sinä jopa mersumme tilanteen kartoittanut todisteena jopa omat sanasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Totuustarkkailija on erittäin arvovaltainen henkilö päättämään kuka kukin on jopa yhdistäen kaksi yhdeksi ja päättäen että he asuvat suomessa, sekä vaatii todisteita kaikesta mahdollisesta vetäen herneen nenäänsä kun kyseenalaistetaan hänen omaa matkailuansa kahden viikon kuluttua.
        Ei toki, turpaile tavallasi,olethan sinä jopa mersumme tilanteen kartoittanut todisteena jopa omat sanasi.

        Hei Senssu!
        Kiitos vastauksestasi. Oletan vastauksestasi, että saan osallistua tähän keskusteluun.
        Muistaakseni, voin toki muistaa väärin, että sinä olet vakuuttanut kautta kiven ja kannon, että asiantravel ja 2010 ovat yksi ja sama henkilö. Minä puolestani oletan, että eivät ole.
        Voisin olettaa että, seuraavaksi väität minun olevan toinen tai jopa molemmat mainituista henkilöistä, mutta siinäpähän väität ja koetahan vaan todistaa väitteesi todeksi.
        En oleta, että jostakin minulle käsittämättömästä syystäsi olet kateellinen, katkera ja jopa vihamielinen näitä henkilöitä kohtaan. En, koska tämä on fakta.
        TT on jo kysynyt sinulta että mistä tämä kateus, katkeruus ja vihasi juontaa? Kysyisin tätä samaa ystävällisesti ja mitenkään tarkoituksella turpailematta.
        En oleta, että kykenet analyytiseen ja asialliseen vastaukseen.
        Kiitos kuitenkin ja kaikesta huolimatta olettamastani vastauksestasi jo etukäteen.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Senssu!
        Kiitos vastauksestasi. Oletan vastauksestasi, että saan osallistua tähän keskusteluun.
        Muistaakseni, voin toki muistaa väärin, että sinä olet vakuuttanut kautta kiven ja kannon, että asiantravel ja 2010 ovat yksi ja sama henkilö. Minä puolestani oletan, että eivät ole.
        Voisin olettaa että, seuraavaksi väität minun olevan toinen tai jopa molemmat mainituista henkilöistä, mutta siinäpähän väität ja koetahan vaan todistaa väitteesi todeksi.
        En oleta, että jostakin minulle käsittämättömästä syystäsi olet kateellinen, katkera ja jopa vihamielinen näitä henkilöitä kohtaan. En, koska tämä on fakta.
        TT on jo kysynyt sinulta että mistä tämä kateus, katkeruus ja vihasi juontaa? Kysyisin tätä samaa ystävällisesti ja mitenkään tarkoituksella turpailematta.
        En oleta, että kykenet analyytiseen ja asialliseen vastaukseen.
        Kiitos kuitenkin ja kaikesta huolimatta olettamastani vastauksestasi jo etukäteen.
        Kiitos.

        Moi NumBall!
        Anteeksi etten sinua maininnut tuossa edellä.
        Mitenkään tarkemmin ystäväsi Senssun mielentilaa analysoimatta kysyisin sinulta, että onkohan tuo ystäväsi Senssu M1-lähetteen arvoinen?
        Kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Senssu!
        Kiitos vastauksestasi. Oletan vastauksestasi, että saan osallistua tähän keskusteluun.
        Muistaakseni, voin toki muistaa väärin, että sinä olet vakuuttanut kautta kiven ja kannon, että asiantravel ja 2010 ovat yksi ja sama henkilö. Minä puolestani oletan, että eivät ole.
        Voisin olettaa että, seuraavaksi väität minun olevan toinen tai jopa molemmat mainituista henkilöistä, mutta siinäpähän väität ja koetahan vaan todistaa väitteesi todeksi.
        En oleta, että jostakin minulle käsittämättömästä syystäsi olet kateellinen, katkera ja jopa vihamielinen näitä henkilöitä kohtaan. En, koska tämä on fakta.
        TT on jo kysynyt sinulta että mistä tämä kateus, katkeruus ja vihasi juontaa? Kysyisin tätä samaa ystävällisesti ja mitenkään tarkoituksella turpailematta.
        En oleta, että kykenet analyytiseen ja asialliseen vastaukseen.
        Kiitos kuitenkin ja kaikesta huolimatta olettamastani vastauksestasi jo etukäteen.
        Kiitos.

        Jos ihminen kirjoittaa yhteensä 100 ja aloitusta ja kommenttia yhteensä päivässä ja niissä ei ole mitään positiivista asiaa niin onko syytä hakeutua päälääkärin pakeille.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Jos ihminen kirjoittaa yhteensä 100 ja aloitusta ja kommenttia yhteensä päivässä ja niissä ei ole mitään positiivista asiaa niin onko syytä hakeutua päälääkärin pakeille.?

        Hei asiantravel!
        Tavallani ja toki tosissani turpailua vältellen yritin tuota samaa tuossa yllä ystävällisesti ystävälliseltä NumBallita kysäistä.
        Tokihan en oleta, että Senssu olisi yksi NumBallin lukuisista sivupersoonista.
        Enhän toki... (heh heh heh).
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Senssu!
        Kiitos vastauksestasi. Oletan vastauksestasi, että saan osallistua tähän keskusteluun.
        Muistaakseni, voin toki muistaa väärin, että sinä olet vakuuttanut kautta kiven ja kannon, että asiantravel ja 2010 ovat yksi ja sama henkilö. Minä puolestani oletan, että eivät ole.
        Voisin olettaa että, seuraavaksi väität minun olevan toinen tai jopa molemmat mainituista henkilöistä, mutta siinäpähän väität ja koetahan vaan todistaa väitteesi todeksi.
        En oleta, että jostakin minulle käsittämättömästä syystäsi olet kateellinen, katkera ja jopa vihamielinen näitä henkilöitä kohtaan. En, koska tämä on fakta.
        TT on jo kysynyt sinulta että mistä tämä kateus, katkeruus ja vihasi juontaa? Kysyisin tätä samaa ystävällisesti ja mitenkään tarkoituksella turpailematta.
        En oleta, että kykenet analyytiseen ja asialliseen vastaukseen.
        Kiitos kuitenkin ja kaikesta huolimatta olettamastani vastauksestasi jo etukäteen.
        Kiitos.

        Katsos porukka lisääntyy, henkilö määrä taas ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos porukka lisääntyy, henkilö määrä taas ei.

        Kivat sulle vai ei?
        Oikeesti.


    • Anonyymi

      Muistoja 1,5 vuoden takaa ennen pintaa... diu diu diu... numerosensei tietää mistä puhutaan ja kuka puhuu. Hyvää yötä, olkoon onni myötä!
      https://aijaa.com/fi6Gdu

      • Anonyymi

        Tuskimpa nämä sinun diu diut yli kuuskymppisiä kiinnostaa, juttus sopii murkkupalstalle ja oikeinko 1,5 vuoden takaisia, taas yksi haaveilluusio lisää kahden viikon päähän, sinä poju pysyt suomessa ja olet nössö kihlautunut huuhaa tinderit on ja pysyy thaimaassa.


      • Anonyymi

        Ohoh ja diu diu diu... saata en olla sanomatta, mitä mieleeni tullee, tuosta kuvasta...

        hallux dillux.!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe