Putkimiestä nähnyt kyllä koskaan. Ilo silmälle. Kesää odotellessa jos vaatteet edes välillä vähän vähenee 😄
T. Viattomasti vaan kattelen
En oo noin kuumaa
16
149
Vastaukset
- Anonyymi
Peilistäkö se näkyy? 🤣
- Anonyymi
Ei näy peilistä. Tuolla pihalla heiluu päivisin ja joskus sisälläkin😆 On meinaa sitte herkku. Salaa on kiva katsella kivannäköistä miestä (ja mukava) muutenkin.
Äh! Hyi minuu.
Yhdellä vs miehellä on kans aika hyvä bärse.
Huvinsa kullakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy peilistä. Tuolla pihalla heiluu päivisin ja joskus sisälläkin😆 On meinaa sitte herkku. Salaa on kiva katsella kivannäköistä miestä (ja mukava) muutenkin.
Äh! Hyi minuu.
Yhdellä vs miehellä on kans aika hyvä bärse.
Huvinsa kullakin.Niin ja aloittaja on hetero nainen 💄👛💍🌹🎀❤🚺
- Anonyymi
Saahan sitä katsella ja tällaisena aikana etenkin fiksua pysyä kauempana ellei ole "erityislupia." Turvallista. Lol.
- Anonyymi
Niin no hyvän maun rajat kaikessa, ei esimerkiksi sellaista tapaa kohdata ihminen mitä ei omalle kohdalleen hyväksyisi. Jos turvallisista rajoista yleisesti puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no hyvän maun rajat kaikessa, ei esimerkiksi sellaista tapaa kohdata ihminen mitä ei omalle kohdalleen hyväksyisi. Jos turvallisista rajoista yleisesti puhutaan.
Tietysti. Asiallinen käytös ja sellainen viaton flirttailu korkeintaan.
- Anonyymi
Ehkä tulevan kesän hyviä puolia, heteronaiset saa katella hyvännäköisiä putkareita kun ei pimeys ja liiat vaatteet haittaa B-)
- Anonyymi
Jes!!! 🥰😝
- Anonyymi
Tunnen monta tosi sexyä sähkömiestä. ❤️🤭
Olen sitten mies.- Anonyymi
Joo niitäkin nähty 🥰🥰🥳 Huomaa että valon määrä lisääntyy. Kevättä rinnoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niitäkin nähty 🥰🥰🥳 Huomaa että valon määrä lisääntyy. Kevättä rinnoissa.
Niin ollaan polleeta poikaa että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ollaan polleeta poikaa että
Oon nainen. En mies.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen. En mies.
T. AloittajaMutta lisätäkseni. Katselen vain yhtä. En silti sulje silmiäni muultakaan mieskauneudelta.
t. Alottajaa
- Anonyymi
eiköhän me aleta hommailee
- Anonyymi
Joo. Kesällä 😌😉 Kyl sä tiiät.
- Anonyymi
En oikeastaan kuuntele räppiä, mutta Elastisen Karataan tuli Spotifyssa vastaan. 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832