Hei
Aloitan työt kehitysvammaisten palvelutalossa. Aikaisempaa kokemusta ei työstä ole. Kävin haastattelussa ja mainittiin sitten että asukkaat käyttäytyvät toisinaan hyvinkin haasteellisesti. Työ on perushoitoa ja osa asukkaistä näyttikin aika huonokuntoiselta.
Olisiko kenelläkään antaa mitään vinkkejä miten kohdata ja toimia haastavien kehitysvammaisten kanssa?
Varmasti asukkaat suhtautuvat minuun epäröiden, koska olen aivan uusi kasvo heille ja mietinkin miten tutustuminen onnistuisi parhaiten ja mitä asioita olisi hyvä ottaa huomioon?
Minua jännittää aika paljon se, että miten tulen tässä uudessa työssä pärjäämään. Haluan kuitenkin saada kokemusta ja oppia ja olen hyvillä mielin liikkeellä.
vinkkejä kehitysvammaisten kanssa työskentelyyn
Anonyymi
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
Käy kirjastossa etsimässä alan oppikirjaa.
- Anonyymi
Oletko lähihoitaja? Olet vain oma itsesi ja sopeudut joukkoon täydellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs521487- 1701275
- 611107
- 81082
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511057- 13965
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää31863Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55852Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti93839- 347785