Hei
Aloitan työt kehitysvammaisten palvelutalossa. Aikaisempaa kokemusta ei työstä ole. Kävin haastattelussa ja mainittiin sitten että asukkaat käyttäytyvät toisinaan hyvinkin haasteellisesti. Työ on perushoitoa ja osa asukkaistä näyttikin aika huonokuntoiselta.
Olisiko kenelläkään antaa mitään vinkkejä miten kohdata ja toimia haastavien kehitysvammaisten kanssa?
Varmasti asukkaat suhtautuvat minuun epäröiden, koska olen aivan uusi kasvo heille ja mietinkin miten tutustuminen onnistuisi parhaiten ja mitä asioita olisi hyvä ottaa huomioon?
Minua jännittää aika paljon se, että miten tulen tässä uudessa työssä pärjäämään. Haluan kuitenkin saada kokemusta ja oppia ja olen hyvillä mielin liikkeellä.
vinkkejä kehitysvammaisten kanssa työskentelyyn
Anonyymi
2
229
Vastaukset
- Anonyymi
Käy kirjastossa etsimässä alan oppikirjaa.
- Anonyymi
Oletko lähihoitaja? Olet vain oma itsesi ja sopeudut joukkoon täydellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101