Emälän tosi asioita pojuille

On ilmennyt aivan vääränlaista matkailua Thaimaassa. Nyt tarvitaan emälää kokeneen miehen äändä ja kokemuksia, jottei ihan mene sivu raiteelle koko thaimaa.

Kun menet thaimaahan niin raportoi mulle tänne heti liput ja kerro mitä teet. Annan lisä ohjeita sitten mihin asentoon laitat vaimosi ja mitä rekvisiittaa sillä pitää olla käessänsä kuvissa jotka aijaat tänne.
Muista että aamu lenkkeily on varma narsismin merkki paitsi kun huahinin mies juoksee apina laaksossa vaimon kanssa ottaen hienoja kuvia hiekkapaperilla karhennetun linssin sumentimen läpi juostessaan.

Muista että jos sulla on jotakin ni paa siitä kuva. Kun oot laittannu sen kuvan ni annan lisä ohjeet mitä siihen kuvaan pitää liittää lisätodisteeksi.
Minä olen täällä se joka antaa ohjeet ja arvioi pohkeet. Omat pohkeeni ovat paljon paremmassa kunnossa. Täällä Thaimaassa kiinnitä huomiota vaimon peukaloon ja kynsi valliin. Jos on karvainen tai pureskeltu niin olet vaimonhaggaaja.
Ajo kortti kuvissa ei saa näkyä peukaloa lainkaan täällä Thaimaassa.

Golf on niille jotka ei ymmärrä aidosta thaimaasta ja helppohan se on siihe palloon osua sitte ku se on kokonaan pysähtyny. Kokeilepa resupetteri liikkuvaan ai ei onnistu oho ok. Ite pelasin kerran yhellä kentällä 27 sillee että pallo ei pysähtyny ollenkaan. Kärryn laajkeri kuumeni niin että tuli mehtäpalo.

Ku nouvatatte näitä ohjeita niin olen valmis kuvaamaan kuksan Chiang Maissa jahdin kannella kanavassa, kunhan neito seisoo sanojensa takana ja ripustaa vaimon juhannus koivuun tai savonlinnan sillan kaideeseen.

7

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdin erään vanhimmista viisauksista jonka opin heti kun tulin armeijasta thaimaahan: Älä tee kotona mitään minkä voit ostaa torilta halvalla.
      Älä mene ite torille, sillä siellä on jo joku toinen. Ole oma peräinen. Älä ole samanluinen kuin muut. Harrastukset on turhia koska ne on nähty jo aikoja sitten ja joku muu niitä kuitennii harrastaa

• Kuka hullu haluaa muutenkaan harrastaa kun kaikki harrastukset näkyy telkasta ilmaseksi?

• Tämä on huomattavasti viisaampi kaveri kuin senssu isoilla kirjaimilla, tämä kaverihan puhuu asiaa.!

• Anonyymi

Oletan että olen aivopessyt tämän kaverin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin juuri näitä ketjuja niin olisin erimieltä kuka on aivopessyt ja kenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HUOMAA: .!

• Tuo on ikäänkuin se totuus numerosenseistä ja oikea versio, eli versio 1.0. Tuo nykyinen versio on jo jotakin versio 3.4. Chlangmai ei valehtele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10189
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      230
      5888
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      90
      5003
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      16
      3290
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2662
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2562
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2394
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2204
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2171
    Aihe