Ollaanko vai ei, miten se nyt meni?

Hei 2010.! Ollaanko me yksi ja sama, mä en nyt oikein tiedä?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äitin kanssako olette yksi ja sama ?

    • Anonyymi

      Oletteko äiteen kanssa ulosotossa?

      Olette.

    • Anonyymi

      Voin vakuuttta että olemme täällä Thaimaassa.

      T Numpali & Sensukka

    • En oo varma mutta jos ollaan, niin eikös ole kohtuullisen hyvää viskiä? Eniten minua pelottaa että oloen kohta numerosensei tai hän minä tai me!

      Minulla on kotimaista kirjallisuutta tässä työn alla. Kokeillut myös äänikirjoja, mutta niille on käyttöä enemmänkin kun puuhastelee jotakin. Kirjaan pystyn keskittymään pelkästään, mutta äänikirjan aikaan en.

      • Anonyymi

        Minä olen...

        BÖÖ !!!

        - etpäs ole.

        Olenpa.

        - sitten lensit,.. säähavaintokuumailmapallollako?

        Haluatko kuulla tarinan lokista jonka nimi oli Joonatan?

        - En, en, en,...

        Mistä oletat että tämä lokki olisi ollut poikalokki?

        - ihan sama!


      • Niin, toivottavasti el koskaan ajaudu elämässä tuohon jamaan että ympärivuorokautisesti päivystää suomi24 palstalla suomen savossa. Mukavaa päivää, TÄÄLLÄ THAIMAASSA.. Vai mitä.


      • Anonyymi

        Hienoa että olet löytönyt kirjallisuuden, minä olen löytänyt sen jo 40-50 vuotta sitten, elisalla on hyvä valikoima joskin yksipuolinen valikoima kirjoja, jopa äänisellaisia... mutta painettua ei nämä kyllä voita, minulla on täällä jopa pahkasian jättijulkaisu... jotain vuodelta 2005 tai 2006.

        Voisin väittää että pelkosi on aiheeton, ei sinusta saa tekemälläkään minua tai Senssua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet löytönyt kirjallisuuden, minä olen löytänyt sen jo 40-50 vuotta sitten, elisalla on hyvä valikoima joskin yksipuolinen valikoima kirjoja, jopa äänisellaisia... mutta painettua ei nämä kyllä voita, minulla on täällä jopa pahkasian jättijulkaisu... jotain vuodelta 2005 tai 2006.

        Voisin väittää että pelkosi on aiheeton, ei sinusta saa tekemälläkään minua tai Senssua.

        Et ole kyllä oppinut mitään niistä kirjoista. Et edes lukemaan, kirjoittamaan etkä ymmärtämään lukemaasi. Olenko hyvin lähellä jos arvioin sinun olleen kansa / peruskoulussa sellainen 5,9 "tasoinen" oppilas? Jos oli enemmän, niin sitten ongelmasi ovat alkaneet aikuisiällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että olet löytönyt kirjallisuuden, minä olen löytänyt sen jo 40-50 vuotta sitten, elisalla on hyvä valikoima joskin yksipuolinen valikoima kirjoja, jopa äänisellaisia... mutta painettua ei nämä kyllä voita, minulla on täällä jopa pahkasian jättijulkaisu... jotain vuodelta 2005 tai 2006.

        Voisin väittää että pelkosi on aiheeton, ei sinusta saa tekemälläkään minua tai Senssua.

        Niin ja myönnät siis, että Senssu on sinun tekemäsi satuhahmo.


      • asiantravel kirjoitti:

        Niin, toivottavasti el koskaan ajaudu elämässä tuohon jamaan että ympärivuorokautisesti päivystää suomi24 palstalla suomen savossa. Mukavaa päivää, TÄÄLLÄ THAIMAASSA.. Vai mitä.

        Päivä on täällä Thaimaassa hyvä, joten hyvää päivää! Olen kyllä vieläkin ihan hajalla kun Hua Hinin ihmisnero kertoi eilen että olen kasvattanut kaiken turhaan https://aijaa.com/deGP6m

        Turhaan, aivan turhaan, koska saman saa torilta halvalla. En tiedä miten selviän tästä ja nyt ymmärrä olevani resupetteri. Joudun kertomaan asiasta lumppuvaimolleni ja pyytämään häneltäkin anteeksi tietämättömyyttäni. 8)


      • Anonyymi

        Tarkka ja tasokas kuva toisin kuin törkyturvan tuherrukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkka ja tasokas kuva toisin kuin törkyturvan tuherrukset.

        Tarkka on mutta kotona kyseiset kasvit istutetaan maahan sen jälkeen kun ne on ostettu ensin tuollaisissa pusseissa, joten tarkka on kuva puutarhamyymälästä.


      • Anonyymi

        Numpallin kuvat yhtä tärähtäneitä ollen kuin ottajansa 🐒


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        Päivä on täällä Thaimaassa hyvä, joten hyvää päivää! Olen kyllä vieläkin ihan hajalla kun Hua Hinin ihmisnero kertoi eilen että olen kasvattanut kaiken turhaan https://aijaa.com/deGP6m

        Turhaan, aivan turhaan, koska saman saa torilta halvalla. En tiedä miten selviän tästä ja nyt ymmärrä olevani resupetteri. Joudun kertomaan asiasta lumppuvaimolleni ja pyytämään häneltäkin anteeksi tietämättömyyttäni. 8)

        Se on poju ryhtyny pupu jussiksi ja kaalimaan kakaraksi... tiesitkö salaatti voi olla vaarallista aivoille. Yksi tuttu poliisi bäällikkö söi salaattia täällä ja sokeutui. Aimon sisko Hoppapor Kalagukko luopui nuudelista muutamaksi päiväksi ja sitten tuli veri tulppa. Oli lupaava pitsa lähetti sitä ennen mutta siihen loppu ura kehitys. Liimaa nykyään tomaatteihin pirkka tarroja Närpiössä kun ei ole muuta.

        Meillä on aimon nimissä kookos puiston vieressä makkara puita joissa erilaisia makkaroita päästään poiminaam jo jussina. Lauantai makkaran ja meedvurstin alkiot on jo näkyvissä. Jahti makkarassa menee vähän pitempään kun se on paksu ja pitkä pötkö.


      • Anonyymi

        ja sitten se doppari sai senssun kuksasta jonkun pöpön ja kuoli.?


      • Anonyymi

        Tänne saa kirjoittaa ”lumppus jako tuhansille persettään”.
        Tänne ei saa kirjoittaa ” Nxmbxn doppari nuoli Xmalian kuksaa”.

        Miksi näin on, voisiko vaikkapa T mode ystävällisesti kertoa?


      • Anonyymi

        sun = SenssuChlangMai.?


      • Anonyymi

        Hah hah hah ja viesti lähti kuin numpalli aimon kanssa lildo kävelylle.


      • Anonyymi

        ....ja sitte, se bäällikkö vihtasi, vastauksen ollen gombakyssäri....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkka on mutta kotona kyseiset kasvit istutetaan maahan sen jälkeen kun ne on ostettu ensin tuollaisissa pusseissa, joten tarkka on kuva puutarhamyymälästä.

        Sinulla on vielä ehkä toivoa, kun hoksottimesi toisinaan pelaa. Kuva todellakin on puutarhamyymälästä tuosta 5km päästä.

        On varma onnistuminen salaattien kasvatuksessa, kun ostaa taimet ammattilaisilta ja istuttaa ne maahan heidän ohjeidensa mukaisesti. Sama koskee puuntaimia ja kaikkea.

        Agrikulttuuri on lähes pyhä asia monille, eikä ruoan kanssa pelleillä. Hyvästä sadosta ollaan kiitollisia ja siunataan ruoka.

        Vanha edesmennyt kuningas on Thaimaan agrikulttuurin isä ja kehittäjä. Hankki tietämystä kaikkialla ja laittoi Thaimaan maaseudut kukoistamaan auttaen kaikessa, koneista, koulutuksesta ja rahoituksesta aina jälleenmyyntiin saakka.

        Thaimaalaiseen tapaan viljelyssä ja kasvatuksessa ei riehuta, vaan kaikki tapahtuu stressittömästi yhdeydessä luontoon kelloon katsomatta tarpeen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....ja sitte, se bäällikkö vihtasi, vastauksen ollen gombakyssäri....

        että minkäs laatu cameran kautta petteri* muailmaa tuhrustelet ja....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että minkäs laatu cameran kautta petteri* muailmaa tuhrustelet ja....

        nimi* muutettu koska täällä senssun senssuttelu sääntöjen vastaista ollen ;)


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Sinulla on vielä ehkä toivoa, kun hoksottimesi toisinaan pelaa. Kuva todellakin on puutarhamyymälästä tuosta 5km päästä.

        On varma onnistuminen salaattien kasvatuksessa, kun ostaa taimet ammattilaisilta ja istuttaa ne maahan heidän ohjeidensa mukaisesti. Sama koskee puuntaimia ja kaikkea.

        Agrikulttuuri on lähes pyhä asia monille, eikä ruoan kanssa pelleillä. Hyvästä sadosta ollaan kiitollisia ja siunataan ruoka.

        Vanha edesmennyt kuningas on Thaimaan agrikulttuurin isä ja kehittäjä. Hankki tietämystä kaikkialla ja laittoi Thaimaan maaseudut kukoistamaan auttaen kaikessa, koneista, koulutuksesta ja rahoituksesta aina jälleenmyyntiin saakka.

        Thaimaalaiseen tapaan viljelyssä ja kasvatuksessa ei riehuta, vaan kaikki tapahtuu stressittömästi yhdeydessä luontoon kelloon katsomatta tarpeen mukaan.

        Olet kovin aktiivi tällä palstalla sieltä thaimaastasi, eikö se syö aikaa kaikelta muulta aktiivitoiminnaltasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kovin aktiivi tällä palstalla sieltä thaimaastasi, eikö se syö aikaa kaikelta muulta aktiivitoiminnaltasi?

        Senssukan kuksa ei ole Thaimaassa.


    • Anonyymi

      Kun jonakin päivänä numpan ja sensein tiet eroaa suljetulla uuden lääkityksen avulla, se on haikea hetki. https://www.youtube.com/watch?v=JG8iMknRZB8
      Paven muistolle <3

      Katselen sua, sä näytät samalta
      Mut pakkopaidassas on jotain uutta?
      Onpa kiva pitkästä aikaa jutella
      Vaikka en tunne enää sinua..

      Koska me ei olla enää me.
      Ostetaan hindunorsut jollekin toiselle
      Jippoputki ei kuulu enää mulle
      Sua viedään osastolle perääsi en kävele
      Koska me ei olla enää me.

      Tsiigaa mun kuksaa, mut koske enää et
      Ei Aimo itkemällä pirttiin palaile
      Joten käänny ja kävele
      Tai ilmoitan vartijoille.

      Marraskuun viima hesan puhaltaa
      Tipassa jotain uutta moskaa
      Mulla on nälkä sen hoitaja huomaa
      Mutta tarjoo ei nuudelii ei nakkia..
      Koska me ei olla enää me.

    • Anonyymi

      Jos ymmärrät että et välttämättä ole olemassakaan silloin itse et välttämättä ole olemassa ollenkaan, eli kaikki on vain mielikuvitustasi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      190
      4303
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      234
      2262
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1321
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      178
      1075
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      79
      1036
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      964
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      68
      939
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      935
    Aihe