Olen yksinäinen mies.

Anonyymi

Tässä viimeaikoina tuntunut siltä, että mä olen yksinäinen. Arkisin käyn töissä, mut muuten ihan yksin. Töistä en ole saanut kavereita, eikä harrastuksia ole. Olen sinkku eikä mulla ole tyttöystävää.. mussa on kai jotain vikaa.

15

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on sentään duunia, mulla ei edes sitäkään, mutta otan osaa. Yksinäistä on!

      • Anonyymi

        Okei. Ihmisiin jotenkin hankala tutustua nykyään... ainaski täälä etelässä on jo kaikilla omia kavereita ja oma porukka.. tuntuu et on niin ulkopuolinen ku ei oo ketää elämässä.. käy vaa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ihmisiin jotenkin hankala tutustua nykyään... ainaski täälä etelässä on jo kaikilla omia kavereita ja oma porukka.. tuntuu et on niin ulkopuolinen ku ei oo ketää elämässä.. käy vaa töissä.

        Pitemmän päälle aika uuvuttavaa.. varsinkin kun vloppu lähestyy. Jotenkin tuntuu pahalta aina olla yksin.. en hirveästi töissäkään puhu kellekkään.


    • Anonyymi

      En tiedä miten tutustua ihmisiin.. jotenki on puun ja kuoren välissä..

    • Anonyymi

      Itse olen selviytynyt yksinäisyydestä ainoastaan sillä että olen mennyt ryhmätapaamisiin. Uimahallin vesijumppaan tai salille. Kunnan järjestämiin infotilaisuuksiin, kirjastoon. Seurakuntaan. Siellä ainakin on ihmisten joukossa ja voi muutaman lauseen keskustella kanssaihmisten kanssa. En usko että on enemmistönä sellaiset joilla olisi ystäviä, varsinkaan mitään sydäystäviä. Eiköhän ne emmän ole tuttavia, hyvänpäiväntuttuja, samaa harrastavia tai muuten vaan sellaisia joiden kanssa voi vähän smooltookkia heittää. Ei se ruoho naapurissa vihreämpää ole. Ja nyt puhun tietenkin normaaliajasta, tämä korona-aika on peestä.

    • Anonyymi

      Hei sinne! Minäkin olen ollut viime aikoina yksinäinen monista syistä varsinkin kun tullut elämässä muutoksia...haluatko juttuseuraa tai kirjoitteluseuraa siis, vertaistuki on parasta ja siis ihan kaikesta voi jutustella...jos haluat laita vaikka anonyymisposti niin kirjoitan sulle :) Joka tapauksessa tsemppiä kevääseen ja kaikkeen sinulle ja koita jaksaa!

    • Anonyymi

      Alkaa vaa jotenki riittää tää yksin olo.. ei oo ku mutsi jota nähä ja ei löydy edes seurustelukumppania mistään.

      • Anonyymi

        Syö kyllä ihmistä kun ei oo ketään ketä nähdä.


    • Anonyymi

      Mä kävin yksinäisenä baareissa , siellä tapaa mukavia ihmisiä ja lähestyminenkin on helppoa muutaman keventävän jälkeen , tuo oli mulle ihan parasta terapiaa sanottakoon mitä hyvänsä , elämä menee ohi jos jää kuvittelemaan että asia korjaantuu itsestään , koronan jälkeen palaan jälleen baarielämän pariin , kannattaa kokeilla , nostaa kyllä mielialaa valoisemmaksi ja osaa suhtautua elämään vähemmän vakavasti , se helpottaa kummasti.

    • Anonyymi

      Olen pärjännyt vallan mainiosti yksin todella pitkän aikaa. Sitten yhtäkkiä, ikäänkuin yksinäisyyden sietämisen polttoaine olisi loppunut, moottori sammui. On hirvittävä ajatus, että eläisin elämäni yksin loppuun saakka.
      Yksinäisyys on peto, joka syö ihmisen elävältä hitaasti nakertaen. Se turruttaa tunteet pitäen vain yhden niistä herkkänä: Tuskan.
      Tuska kumpuaa jostain tuolta sisältä levittäytyen kaikkialle kehoosi. Se kiristää otsasi, muumioittaa kasvosi, vetää sinua alaspäin. Kätesi saattavat täristä. Jossain vaiheessa tuska pursuaa yli ja sinun on pakko saada itkeä. Itket niin voimakkaasti, että sinun on pakko ottaa tukea jostain välttääksesi kaatumasta. Et pääse pakoon. Kipu on kokonaisvaltaista. Haluaisit vain jäädä yksin maahan makaamaan.
      Tätä taistelua käytyäsi riittävän pitkään alat ymmärtää olevasi pikkuhiljaa häviöllä. Vastustajasi ei anna armoa eikä se väsy. Olet tilanteessa, jossa sinun on jälleen kerran ylitettävä voimasi selvitäksesi tästä erästä vain päästäksesi erätauolle keräämään voimia entistä kovempaan taisteluun. Tiedät häviäväsi taistelun ellei joku, sitä ennen, heitä pyyhettä kehään.

    • Anonyymi

      Voisko olla mahdollista että ystävystyt erää toisen yksinäisen miehen kanssa joka kanssa on totaalisen yksinäinen. Voisitte sopia miten löytäisitte toisenne. Varmasti ymmärrätte toisianne.

      • Anonyymi

        Suurin osa täällä olevista kirjoituksista on kuolinkorahduksia, joiden tarkoituksena ei ole kysyä apua tai ratkaisua yksinäisyyden ongelmaan. Kirjoitukset ovat huutoja pimeydessä, tarjoten sivustakatsojille aitiopaikan tarkastella kipua, jota ihminen jolla on parisuhde / ihmissuhteet kunnossa, ei pysty ymmärtämään.


      • Anonyymi

        Voi olla seki ihan ok.


    • Anonyymi

      Minä olen kanssa yksinäinen ja laiska hoitamaan minkäännäköisiä ihmissuhteita, yksinäisten ihmisten pitäisi järjestellä jotain kerhotoimintaa tai vastaavaa sitten ei olisi yksinäistä.

    • Anonyymi

      Lehdessä on palsta: tapahtumakalenteri tai minne mennä.
      Siitä voi katsoa jonkin ryhmämenon, tutustumiskierroksen, musiikkiesityksen tai vaikka toritapahtuman. Vaikka ei nyt ensin niin kiinnostaisikaan. Kun alkaa mennä joukkoon, pikku hiljaa alkaa tutustua ihmisiin. Sanoo lauseen vieressä seisovalle. Siitä se lähtee. Näin itse olen aloittanut uudessa paikassa. Nyt kuulun muutamaan ryhmään, toiset jäsenmaksullisia, toiset ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe