Mulla on tosiaan elämä pilalla

Anonyymi

En pysty keskittymään mihinkään, motivaatio on poissa, ylipäätään syy elää on poissa. Jäin sinuun, nainen, kiinni. Rakastuin, mutta en saanut sulta mitään, ja tässä nyt ollaan. Paremminkin makaan raatona. Olen kuollut. Olit lähellä, mutta silti valovuosien päässä. Yritin tavoitella, mutta jäin haromaan vain kylmää ilmaa. Olit jotain kaunista, mutta silti minulle tyhjä, kuin hologrammi, heijastus, jota ei ole. Et ollut minua varten, et tarjonnut hetkeä, että olisin voinut kokea itseni tärkeäksi. Sanat rakkaus ja lämpö tuntuvat pilkalta, joka iskee haavoja minuun. Olisi ehkä ollut viisasta maalailla synkkiä tauluja tulevaisuudesta ja sinusta, olisin säästynyt niiltä pettymyksiä, joista jokainen oli liikaa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ollut sinuun yhteydessä, sanonut ne sanat, tehnyt asioita niiden eteen. Viimeisin yhteydenotto puuttuu, sillä ne edelliset minut niin alas painoivat. Otan yhteyttä. Yritän kirkastaa ajatuksen kuinka. Tunnen valtavasti rakkautta ja mitä tuskaisinta ikävää. Haluan viereesi pian.

      • Anonyymi

        Älä heitä pois toivoasi. Nostan sinut maasta. Laitan viestin.


    • Anonyymi

      Tarjoan sinulle hetken. Otatko vastaan?

    • Anonyymi

      Elämän kampittaessa on vain pyyhittävä loka kasvoilta, nieltävä katkera kalkki, koottava ne viimeiset arvokkuutensa rippeet ja jatkettava matkaa taakseen katsomatta. Jotkut on tarkoitettu pelkästään koettelemuksiksi joista ei ole muuhun kuin varoittavaksi tapausesimerkiksi vastakkaisen sukupuolen pahimmista luonteenvioista.

    • Anonyymi

      Oletko mies pettynyt minuun tai mitä oikein ajattelet nyt? Teinkö mielestäsi oikein vai väärin?

      • Anonyymi

        Haluaisin tietää. Ei minulla ole muuta väliä millään kuin sinun ajatuksesi. Toivottavasti saisin selvyyden edes täällä. Ei meistä taida irl mitään tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää. Ei minulla ole muuta väliä millään kuin sinun ajatuksesi. Toivottavasti saisin selvyyden edes täällä. Ei meistä taida irl mitään tulla.

        Älä puhu rakkaudesta, palstalla vaan pelleilet omissa tunteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu rakkaudesta, palstalla vaan pelleilet omissa tunteissa.

        Voitko vaan vastata. Ei ole kyse mistään rakkaudesta vaan tekemisestä.


    • Anonyymi

      Turhalta tuntuva tunteilu yleensä koituu omaksi tappioksi. Halusin uskoa jopa vuosia hyvään uskoen, et jossain vaiheessa tulisi hetki eteen, et nyt onnistun? Ei tullut, tuli syvä pettymys ja karvas totuus tuli julki pahimmalta mahdollisella tavalla. Tunteilut jätän jatkossa narikkaan ja suhtaudun eteen tuleviin asioihin enemmän järjellä.

      Elämä opettaa välillä karullakin tavalla asioita, niistä hyvä ottaa opiksi kerralla kuin lyödä päätä kiviseinään monesti, joka tuntuu turhaltakin pitkän päälle. Huonoista päätelmiä saa korkeintaan päänsärkyä. Yleensä kärsii koko ruumis ja mielikin. Paha maku jäi itselle, pahuus ja pahantahtoisuus on tietynlaisille ihmisille tunnusomaista. Sen opin.

    • Anonyymi

      Alottaja rakastui, mutta ei saanut toiselta mitään? Hmmm, Mitä olisi pitänyt saada? Lämpöä ja rakkautta vai kenties ilkeyttä. Läheisyyttä?

    • Anonyymi

      Nämä asiat keskustellaan IRL, eikö totta?

    • Anonyymi

      Olen myös palavasti rakastunut mieheen ja tunnen niin kovaa palavaa rakkautta ja ikävää ja kaipuuta hänen lähellensä että välillä itkettää tämä ikävä

    • Anonyymi

      Ota minuun yhteyttä💕

      • Anonyymi

        Älä ota, jollet ole täysin varma toisesta? Tällä anonyyminä heitettyjä vinkkejä ei kannata ottaa neuvona, jollei ole riittäviä tunnisteita, joilla pystyt toisen todentamaan sinulle oikeaksi tyypiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota, jollet ole täysin varma toisesta? Tällä anonyyminä heitettyjä vinkkejä ei kannata ottaa neuvona, jollei ole riittäviä tunnisteita, joilla pystyt toisen todentamaan sinulle oikeaksi tyypiksi.

        Tottakai voi ottaa. Miksi yrität estää jonkun yhteydenoton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi ottaa. Miksi yrität estää jonkun yhteydenoton?

        Niinkuin neuvoin edellä. Pettymysten välttämiseksi en suosittele, jollei ole varma et toinen on samoin tuntemuksin liikkeellä. Ilman tunnisteita ja varmuutta parempi välttää kontaktia, koska monet naiset osaavat olla tylyjä näitä yrityksiä kohdatessa, tuntemukset eivät aina kohtaa niin kuin omista mielikuvista voisi olettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin neuvoin edellä. Pettymysten välttämiseksi en suosittele, jollei ole varma et toinen on samoin tuntemuksin liikkeellä. Ilman tunnisteita ja varmuutta parempi välttää kontaktia, koska monet naiset osaavat olla tylyjä näitä yrityksiä kohdatessa, tuntemukset eivät aina kohtaa niin kuin omista mielikuvista voisi olettaa.

        Millaisin yrityksin olisi hyvä ottaa häneen yhteyttä? Laitoin viestin ja nyt mietin pitääkö sitä säätää..


      • Anonyymi

        Siis yt. tähän ja heti!


    • Anonyymi

      No jos nyt tosiaan teet asialle jotakin viimeinkin.

    • Anonyymi

      Ensin pitäisi tutustua ja tuntea että voit tuollaista vaatia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe