Ihanasta kissastani jouduin luopumaan.
Eläinlääkärin tiedostojenmukaan,munuaisissa oli kasvaimia?
Tosin el lääkäri olisi myynyt omastakatraastaan kissan.
Vainoharhaisuus ei ole luonteenpiirteeni,mutta?
Luopumisentuska koettelee amaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tämä voi olla terroriteko,mutta minulle lähes sitäluokkaa
- Anonyymi
Pitääkö kissoistakin nykyisin maksaa? Ennen vanhaan ne saatiin naapurista ilmaiseksi.
Minulla ei ole ollut kuin kaksi kissaa elämäni aikana. en osaisi kotieläintä hoitaa.
Kyllä minä ystävieni kissoja ja koiria silittelen, mutta iloinen olen, että en ole siitä vastuussa.
Lapsillani oli aikoinaan pari marsua. Ne olivat aika hauskoja veitikoita. Alkoivat hinkua, kun kuulivat jääkaapin oven äänen. Tai kun sanottiin "salaattia", niin innostus oli valtava.
Ilta on mennyt pitkäksi, kun aloin katsoa ostoskanavalta ohjelmaa. Nyt on uni tiessään.
- Mkr. - - Anonyymi
Aoittaja nyt suree kissansa kuolemasta, kun on jo parivuotta valittanut aikuisen (<60-v)poikansa kuolemasta "väkivaltaisesti", mutta ei sitä surua, kun nuorin tappoi itsensä , siis menehtyi "lääkkeisiin"?
Kyllähän näitä suruja mahtuu jokaisen elämään, mutta niistä on selvitty läheisten kanssa, eikä niitä levitellä yleisillä palstoilla.Kyllä palstalla saa käsitellä sekä ilojaan kuin surujaankin! Jos puhuminen, tai jakaminen helpottaa, miksi se olisi kiellettyä.
Kuuntelin juuri lapsuuden ystävääni, joka jäi leskeksi pari vuotta sitten. Tyttärensä toivat hänelle 3 kk sitten pienen liian aikaisin vieroitetun kissanrääpäleen ja niin syntyi molemminpuolinen kiintymys.
Nyt puhkesi allergia aika rajusti " kissaemossa" ja joutui jättämään pikkuisen hoitoon tyttärelleen. Autosta soitti ja kertoi itkevänsä tienposkessa, silmät kun turposin iin , ettei uskaltanut ajaa.
Jokaisen koiranikin menetystä olen surrut, joten ymmärrän todella Aman tunteen.
PS. Siihen suruun ei auta kuin uuden lemmikin hankinta. 😊))Valittanut,poikieni menetystä? Eiköhän surrut olisi oikea vogaali?
Anteeksi jos olen loukannut jollain tavalla Sinun yksityisyyttäsi.
Rukoilisin kylmän sydämesi puolesta,jos tietäisin kuka olet ja minkätähden
lyötyä lyöt?
Kaikella kunniotuksella ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077