Ihanasta kissastani jouduin luopumaan.
Eläinlääkärin tiedostojenmukaan,munuaisissa oli kasvaimia?
Tosin el lääkäri olisi myynyt omastakatraastaan kissan.
Vainoharhaisuus ei ole luonteenpiirteeni,mutta?
Luopumisentuska koettelee amaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tämä voi olla terroriteko,mutta minulle lähes sitäluokkaa
- Anonyymi
Pitääkö kissoistakin nykyisin maksaa? Ennen vanhaan ne saatiin naapurista ilmaiseksi.
Minulla ei ole ollut kuin kaksi kissaa elämäni aikana. en osaisi kotieläintä hoitaa.
Kyllä minä ystävieni kissoja ja koiria silittelen, mutta iloinen olen, että en ole siitä vastuussa.
Lapsillani oli aikoinaan pari marsua. Ne olivat aika hauskoja veitikoita. Alkoivat hinkua, kun kuulivat jääkaapin oven äänen. Tai kun sanottiin "salaattia", niin innostus oli valtava.
Ilta on mennyt pitkäksi, kun aloin katsoa ostoskanavalta ohjelmaa. Nyt on uni tiessään.
- Mkr. - - Anonyymi
Aoittaja nyt suree kissansa kuolemasta, kun on jo parivuotta valittanut aikuisen (<60-v)poikansa kuolemasta "väkivaltaisesti", mutta ei sitä surua, kun nuorin tappoi itsensä , siis menehtyi "lääkkeisiin"?
Kyllähän näitä suruja mahtuu jokaisen elämään, mutta niistä on selvitty läheisten kanssa, eikä niitä levitellä yleisillä palstoilla.Kyllä palstalla saa käsitellä sekä ilojaan kuin surujaankin! Jos puhuminen, tai jakaminen helpottaa, miksi se olisi kiellettyä.
Kuuntelin juuri lapsuuden ystävääni, joka jäi leskeksi pari vuotta sitten. Tyttärensä toivat hänelle 3 kk sitten pienen liian aikaisin vieroitetun kissanrääpäleen ja niin syntyi molemminpuolinen kiintymys.
Nyt puhkesi allergia aika rajusti " kissaemossa" ja joutui jättämään pikkuisen hoitoon tyttärelleen. Autosta soitti ja kertoi itkevänsä tienposkessa, silmät kun turposin iin , ettei uskaltanut ajaa.
Jokaisen koiranikin menetystä olen surrut, joten ymmärrän todella Aman tunteen.
PS. Siihen suruun ei auta kuin uuden lemmikin hankinta. 😊))Valittanut,poikieni menetystä? Eiköhän surrut olisi oikea vogaali?
Anteeksi jos olen loukannut jollain tavalla Sinun yksityisyyttäsi.
Rukoilisin kylmän sydämesi puolesta,jos tietäisin kuka olet ja minkätähden
lyötyä lyöt?
Kaikella kunniotuksella ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347900- 585880
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361388Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101