Luopumisentuska koettelee amaa

Anonyymi

Ihanasta kissastani jouduin luopumaan.
Eläinlääkärin tiedostojenmukaan,munuaisissa oli kasvaimia?
Tosin el lääkäri olisi myynyt omastakatraastaan kissan.
Vainoharhaisuus ei ole luonteenpiirteeni,mutta?

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tämä voi olla terroriteko,mutta minulle lähes sitäluokkaa

• Anonyymi

Pitääkö kissoistakin nykyisin maksaa? Ennen vanhaan ne saatiin naapurista ilmaiseksi.
      Minulla ei ole ollut kuin kaksi kissaa elämäni aikana. en osaisi kotieläintä hoitaa.
      Kyllä minä ystävieni kissoja ja koiria silittelen, mutta iloinen olen, että en ole siitä vastuussa.
      Lapsillani oli aikoinaan pari marsua. Ne olivat aika hauskoja veitikoita. Alkoivat hinkua, kun kuulivat jääkaapin oven äänen. Tai kun sanottiin "salaattia", niin innostus oli valtava.
      Ilta on mennyt pitkäksi, kun aloin katsoa ostoskanavalta ohjelmaa. Nyt on uni tiessään.

- Mkr. -

• Anonyymi

Aoittaja nyt suree kissansa kuolemasta, kun on jo parivuotta valittanut aikuisen (<60-v)poikansa kuolemasta "väkivaltaisesti", mutta ei sitä surua, kun nuorin tappoi itsensä , siis menehtyi "lääkkeisiin"?

Kyllähän näitä suruja mahtuu jokaisen elämään, mutta niistä on selvitty läheisten kanssa, eikä niitä levitellä yleisillä palstoilla.

• Kyllä palstalla saa käsitellä sekä ilojaan kuin surujaankin! Jos puhuminen, tai jakaminen helpottaa, miksi se olisi kiellettyä.

Kuuntelin juuri lapsuuden ystävääni, joka jäi leskeksi pari vuotta sitten. Tyttärensä toivat hänelle 3 kk sitten pienen liian aikaisin vieroitetun kissanrääpäleen ja niin syntyi molemminpuolinen kiintymys.

Nyt puhkesi allergia aika rajusti " kissaemossa" ja joutui jättämään pikkuisen hoitoon tyttärelleen. Autosta soitti ja kertoi itkevänsä tienposkessa, silmät kun turposin iin , ettei uskaltanut ajaa.

Jokaisen koiranikin menetystä olen surrut, joten ymmärrän todella Aman tunteen.

PS. Siihen suruun ei auta kuin uuden lemmikin hankinta. 😊))

• Valittanut,poikieni menetystä? Eiköhän surrut olisi oikea vogaali?
        Anteeksi jos olen loukannut jollain tavalla Sinun yksityisyyttäsi.
        Rukoilisin kylmän sydämesi puolesta,jos tietäisin kuka olet ja minkätähden
        lyötyä lyöt?
        Kaikella kunniotuksella ama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22