Luopumisentuska koettelee amaa

Anonyymi

Ihanasta kissastani jouduin luopumaan.
Eläinlääkärin tiedostojenmukaan,munuaisissa oli kasvaimia?
Tosin el lääkäri olisi myynyt omastakatraastaan kissan.
Vainoharhaisuus ei ole luonteenpiirteeni,mutta?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tämä voi olla terroriteko,mutta minulle lähes sitäluokkaa

• Anonyymi

Pitääkö kissoistakin nykyisin maksaa? Ennen vanhaan ne saatiin naapurista ilmaiseksi.
      Minulla ei ole ollut kuin kaksi kissaa elämäni aikana. en osaisi kotieläintä hoitaa.
      Kyllä minä ystävieni kissoja ja koiria silittelen, mutta iloinen olen, että en ole siitä vastuussa.
      Lapsillani oli aikoinaan pari marsua. Ne olivat aika hauskoja veitikoita. Alkoivat hinkua, kun kuulivat jääkaapin oven äänen. Tai kun sanottiin "salaattia", niin innostus oli valtava.
      Ilta on mennyt pitkäksi, kun aloin katsoa ostoskanavalta ohjelmaa. Nyt on uni tiessään.

- Mkr. -

• Anonyymi

Aoittaja nyt suree kissansa kuolemasta, kun on jo parivuotta valittanut aikuisen (<60-v)poikansa kuolemasta "väkivaltaisesti", mutta ei sitä surua, kun nuorin tappoi itsensä , siis menehtyi "lääkkeisiin"?

Kyllähän näitä suruja mahtuu jokaisen elämään, mutta niistä on selvitty läheisten kanssa, eikä niitä levitellä yleisillä palstoilla.

• Kyllä palstalla saa käsitellä sekä ilojaan kuin surujaankin! Jos puhuminen, tai jakaminen helpottaa, miksi se olisi kiellettyä.

Kuuntelin juuri lapsuuden ystävääni, joka jäi leskeksi pari vuotta sitten. Tyttärensä toivat hänelle 3 kk sitten pienen liian aikaisin vieroitetun kissanrääpäleen ja niin syntyi molemminpuolinen kiintymys.

Nyt puhkesi allergia aika rajusti " kissaemossa" ja joutui jättämään pikkuisen hoitoon tyttärelleen. Autosta soitti ja kertoi itkevänsä tienposkessa, silmät kun turposin iin , ettei uskaltanut ajaa.

Jokaisen koiranikin menetystä olen surrut, joten ymmärrän todella Aman tunteen.

PS. Siihen suruun ei auta kuin uuden lemmikin hankinta. 😊))

• Valittanut,poikieni menetystä? Eiköhän surrut olisi oikea vogaali?
        Anteeksi jos olen loukannut jollain tavalla Sinun yksityisyyttäsi.
        Rukoilisin kylmän sydämesi puolesta,jos tietäisin kuka olet ja minkätähden
        lyötyä lyöt?
        Kaikella kunniotuksella ama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe