Naapuri koko ajan meluaa yöllä. Tälläkin hetkellä siellä on pyykkikone päällä. Musiikkia myös yöllä kaiuttimesta kuuntelee isolla. Olen pari kertaa huomauttanut, eikä asia parane. Mitä pitäisi tehdä?
Naapuri meluaa yöllä
11
123
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen väkivaltaa ja takaa astumista poistoaukkoon.
- Anonyymi
Taas tuollainen kommentti,oletko 14? Pakko olla, aikuinen ei kirjoittele tuollaista,ellei sitten haaveile itse tuollaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuollainen kommentti,oletko 14? Pakko olla, aikuinen ei kirjoittele tuollaista,ellei sitten haaveile itse tuollaisesta.
Olen viestin lähettäjä (eri laitteella) Olen 15, eipä apuja sinulta ainakaan tarvi kysellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 38-vuotias mies ja "poistoaukon astuminen" tuntuu mukavalta, olin sitten ottavana tai antavana osapuolena. Tästä asiasta minulla on runsaasti kokemusta. Minua ei kuitenkaan pidä sekoittaa homoseksuaaleihin koska sellainen en ole.
- Anonyymi
Vika onkin aloittajan korvien välissä
- Anonyymi
Mitä naapuri tekee seuraavaksi?
- Anonyymi
Isännöitsijä?
- Anonyymi
Ei auta
- Anonyymi
Tuoksuva yllätys postiluukusta sisään...
- Anonyymi
Hä kiitos ku et auta
- Anonyymi
Isännöitsijät eivät hoida näitä asioita enää. Näitä on niin paljon, että ovat luovuttaneet . Polisi kyllä sanoo, että nämä asiat kuuluisivat isännöitsijän tehtäviin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039