TÖLLÖPÖLLÖ, Alkaa 25.4. !!

Anonyymi

Töllöpöllö, eli ohjelma jossa näytetään hauskoja klippejä vuosien varrelta. Eli vanhoista komedia yms sarjoista pätkiä.. Odotan tätä sarjaa mielenkiinnolla. Voi olla hauska. Mut joo, Kommentteja tänne etenkin sit kun ohjelma on alkanut. #Pulttibois..

22

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Google = töllöpöllö mtv3

    • Anonyymi

      Alkais jo !

      • Anonyymi

        Sunnuntaina 24.4. Alkaa !!!


      • Anonyymi

        JESS, Tänään se sit alkaa !!


    • Anonyymi

      Odotan kanssa ohjelmaa ja vanhoja kasari-ysäri pätkiä legendaarisimmista ohjelmista.

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa museoidut ohjelmat.

    • Anonyymi

      Toivottavasti näytetään myös niitä Kolmoskanavan dokumentteja jotka katosi kuin tuhka tuuleen kun Kolmoskanava integroitiin maikkariin

    • Anonyymi

      Nuo pätkät mitä näyttävät löytynee melko varmasti youtubesta.

    • Anonyymi

      Kaikki pätkät löytyy varmuudella youtubesta. Taas turha ohjelma missä ei ole mitään järkeä. Ohjelma-ajan täytettä vain tällaiset.

      Pääsevätkö julkkikset muistelemaan omia näkemiään ohjelmia? Pitäähän tässä ohjelmassa julkkiksia olla.

      Ennemmin voisivat näyttää sellaisia ohjelmia jotka eivät jostain syystä päätyneet lähetykseen tai tuotantoon. Paljon mielenkiintoisempi olisi.

    • Anonyymi

      Enään muutama päivä ja sit alkaa..

    • Anonyymi

      Unnukaunnukalailaaloilaa.Lähethähän tunturihin.
      Mitäs mertsi, siehän kävelet kui hevoinen, lakkaa jo hyvä miees.
      Kuka on on kingi, rane on kingi.
      Mie saan ostaa kukkaa, heroiiinii, pirii mutt mie en saa ostaa viinaskii, tupakkii, kahvii.
      Teretulemast taas, ykskakskolineli.

    • Anonyymi

      Ai eläkeläismielenkiinnolla vai.

    • Anonyymi

      Mahtavaa taas uusi hullunhauska ohjelma ,kunpa maikkari saisi vielä isojalan jäljillä ohjelmistoonsa niin taivas aukeaisi.

    • Anonyymi

      Ihan järkyttävää kuraa. Julkkisten turhat höpinät voisi jättää kokonaan pois ja näyttää vain pätkiä vanhoista ohjelmista.

    • Anonyymi

      Mtv:n oman Sohvaperunat. Milloinkohan Janne Kataja ja Mikko Leppilampi ja Roope Salminen istuvat tuohon sohvalle? Paremmin näkee youtubesta noita vanhoja ohjelmien pätkiä. Onhan tämäkin ohjelmantäytettä ja mainosten esittelyohjelmaa.

      • Anonyymi

        Älä unohda Vappu Pimiää ja Pekka Poutaa.

        Eiköhän nuokin vielä sohvalle istu.


    • Odotin vähän enemmän mut huono oli. Ei jatkoa mun telkussa.

      • Anonyymi

        Hanski taisi olla melkoinen työpaikkakiusaaja aikoinaan eikä nuo itselleen hekottelut pahemmin naurattaneet


    • Anonyymi

      HeHEEEEE lauantaitanssit ja hietahousu :) #tapittaa silmät kolme metriä ulkona#

    • Anonyymi

      Oli kyllä pettymys. Olisin halunnut nähdä ennemmin näitä eri ohjelmia niin, että tekijöitä/tiimiä/näyttelijöitä oltaisiin haastateltu aikansa ohjelmasta.
      Oksettavaa kun joku Uotinen ja toinen vastaava istuu nokka pystyssä tyyliin häveten, että tällaista on tullut joskus "huonoon aikaan"
      Eli ei jäänyt mielitekoa katsoa toista jaksoa.

    • Anonyymi

      Olipa todella pettymys! Suurin osa ohjelma-ajasta oli näitten sohvalla rötköttävien lässyttäjien joutilasta höpinää. Seköhän se oli tarkoituskin?

    • Anonyymi

      liikaa lässyttäjähomoja kasattu tähänkin keitokseen niitä pitäisi pyrkiä vähentelemään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe