Mikä olisi lintukuvaajalle paras kamera mielellään alle 600€ budjetilla? Omasta takaa löytyy Canoniin sopiva Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD -objektiivi, johon olen ollut ihan tyytyväinen, mutta toki olen sen valmis myymään, jos päädynkin vaihtamaan toiseen kameramerkkiin.
Mikä kamera lintukuvaajalle?
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hinta siis käytettynä. T. Ap
- Anonyymi
Tätä Canonia lintukuvaajatkin käyttävät:
Canon EOS 7D Mark II -järjestelmäkamera KÄYTETTY , Rajalassa 799 €- Anonyymi
Jep, mutta sen jälkeen pitää vielä tuo Tamron vaihtaa f/4.0 300 mm objektiiviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mutta sen jälkeen pitää vielä tuo Tamron vaihtaa f/4.0 300 mm objektiiviin.
Samassa paikassa kolmisatasen hinta pyörii 700 - 900 €. Eli halvimmillaan runko ja lasi on 1500 €. Vanhasta rungosta saa jotain ja tuosta Tamronistakin jonkun kympin.
- Anonyymi
Tietämättä mikä runko on nyt käytössä, on vaikea päätellä, pitäisikö ensin vaihtaa tele kolmesataseen vai runko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136