Mikä olisi lintukuvaajalle paras kamera mielellään alle 600€ budjetilla? Omasta takaa löytyy Canoniin sopiva Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD -objektiivi, johon olen ollut ihan tyytyväinen, mutta toki olen sen valmis myymään, jos päädynkin vaihtamaan toiseen kameramerkkiin.
Mikä kamera lintukuvaajalle?
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
Hinta siis käytettynä. T. Ap
- Anonyymi
Tätä Canonia lintukuvaajatkin käyttävät:
Canon EOS 7D Mark II -järjestelmäkamera KÄYTETTY , Rajalassa 799 €- Anonyymi
Jep, mutta sen jälkeen pitää vielä tuo Tamron vaihtaa f/4.0 300 mm objektiiviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mutta sen jälkeen pitää vielä tuo Tamron vaihtaa f/4.0 300 mm objektiiviin.
Samassa paikassa kolmisatasen hinta pyörii 700 - 900 €. Eli halvimmillaan runko ja lasi on 1500 €. Vanhasta rungosta saa jotain ja tuosta Tamronistakin jonkun kympin.
- Anonyymi
Tietämättä mikä runko on nyt käytössä, on vaikea päätellä, pitäisikö ensin vaihtaa tele kolmesataseen vai runko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000