Olisi syytä jäädä kassaneidin sairaslomalle, kun siihen malliin rykii kassalla! Teinitkin snäppäilee, että varmaan saa koronan siltä myyjältä.
Jokaisella on oikeus sairaslomaan ja etenkin korona aikana on suotavaa jäädä sairastamaan kotia. Työt ei katoa ja kukaan ei ole korvaamaton!
Flunssainen kassaneiti
12
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ois hyvä varmaan tietää et missä tälläinen lunssainen työskentelee et osaa varoa?=??
- Anonyymi
Jyskin ja rajamarketin läheisyydessä. En vain ymmärrä miksi työntekijä ei itse tajua jäädä kotiin jos flunssa painaa päälle. Eihän se välttämättä mitään koronaa ole, mutta nyt pitäisi olla tarkkana etenkin palvelualoilla, joissa ollan ihmisten kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Ehkä sillä on vaan kevät allergia, korona testi käyty jne.
- Anonyymi
Niinpä. Eletään katupölyn ja siitepölyallergian aikaa. Itsekin pärskin aina keväisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Eletään katupölyn ja siitepölyallergian aikaa. Itsekin pärskin aina keväisin.
Jos yskä rohisee keuhkoissa, niin se ei ole katupölystä johtuvaa. Niin aivastelen minäkin🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yskä rohisee keuhkoissa, niin se ei ole katupölystä johtuvaa. Niin aivastelen minäkin🙂
Voi olla myös röökiyskää.
- Anonyymi
Koronaa pelkäävät voivat jäädä kotiinsa eristyksiin. Itse en ole 30 vuoteen sairastanut edes flunssaa. En käytä maskia tai käsidesiä, koska ne ovat epäterveellisiä.
- Anonyymi
Naurettavaa koko koronahysteria.
- Anonyymi
mut ei pidetä maskeja jooko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut ei pidetä maskeja jooko
ja jos pidetään, niin heitetään maahan käytön jälkeen jooko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos pidetään, niin heitetään maahan käytön jälkeen jooko
mut hostel elokuvas piti pitää maskei jos oli pahis
- Anonyymi
Niinhän se on jos ei kohdille satu silleen kunnolla? https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007918248.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662