Stihl m-saha laskee bensat ulos

Anonyymi

Saha on 023. Saha toimii kyllä normaalisti, käy ja kukkuu. Mutta laskee bansat ulos ilmastointiputkesta, joka on bensatankin yläpuolella. Vaihdettu uuteen, ei auta. Vaikka saha on täysin kylmä, bensa tulee tuosta putkesta ulos sahaa kallistaessa. Ei auta vaikka korkkia aukoo ja ilmaa päästää tankkiin, jotta siellä ei ole ylimääräisiä paineita. Missä on syy tuohon ilmiöön?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko siellä kaksi ruuvia? Kyllä ne silti vähän vuotaa. Jos se häiritsee hae kaupasta uudemman mallin huohotinventtiili ja laita letkun päähän.

• Anonyymi

Kunpa se olisikin vähäistä. Arviolta noin puolet tankillisesta oli nyt viimeksi valunut ulos sitä kautta polttopuita tehdessä. Joku mystinen vika siellä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa se olisikin vähäistä. Arviolta noin puolet tankillisesta oli nyt viimeksi valunut ulos sitä kautta polttopuita tehdessä. Joku mystinen vika siellä on.

Ei sieltä niin paljoa tule. Polttoaineletkun läpivienti vuotaa. Tai ehkä primerin paluu liitos.

• Anonyymi

Ongelma ratkesi. Liekö syykin löytynyt? Vaihdoin sahaan bensansuodattimen. Ja kas kummaa, bensan vuotaminen loppui. Ja toki ehkä herkemmin saha ottaa nyt kierroksia, jotain tukkoisuutta siellä oli.

• Anonyymi

Eli kuten tuossa yllä arveltiin niin vuoto oli läpiviennissä, suodatinta vaihtaessa liikautit samalla letkua läpiviennnin kohdalta hieman niin että littaantunut kohta siirtyi pois läpiviennin kohdalta, vika todennäköisesti palaa joskus.

• Anonyymi

Aktivoidaan keskustelua kyselemällä että oliko tankissa pienkonebenzziiniä?

• Anonyymi

Ei ollut pienkonebensiiniä eikä ole koksaan ollutkaan. Itse sekoittelen. Viime syksyistä bensaa oli ja on edelleen, kun nyt pelaa hienosti. Tuota kommenttia , vuoto läpiviennissä, en ymmärrä, kun en ole mekaanikko. Bensa valui ulos vain ja ainoastaan sen ilmaventtiilin päästä. Ja kun vaihdoin bensansuodattimen, niin se loppui. Mitkään bensaletkut tankin ulkopuolella ei olleet edes kosteita. Mutta ilmeisesti se suodatin oli hieman tukkoinen. Nyt kone ottaa kierroksia herkemmin. Siitäkö tuo lie johtunut, mystinen vika.

• Anonyymi

Pienkone itku oli syönyt reiän letkuun, kalvotkin oli purukumia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe