Mitä nähdään tv:ssä?

Anonyymi

Katsoin tänään ohjelmainfoja enkä löytänyt YHTÄÄN MITÄÄN Philipin hautajaisista saatikka edes koko poppoosta. Eiko meillä todellakaan katsota mitään Englannin kuningaskuntaan liittyviä ohjelmia huomenna!!???

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat katsoa sanna-liibalaaba-marinia kun joku äänesti sdp-kusetuspuoluetta.

    • Anonyymi

      Hautajaisvieraiden joukossa on niiden kuninkaallisten jälkeläisiä, joille eduskunta reilu sata vuotta sitten päätti antaa Suomen kruunun.

    • Anonyymi

      se on valkoisen kolonialisimin ylivaltaa ja vastan transeksifeminismiä, Yle tarjoaa dokumentin värilisen feministin vaikeuksista löytää sopivanvärisiä sukkahousuja.

    • Anonyymi

      TV1 klo 16.25 näyttää hautajaiset tänään.

      • Anonyymi

        Ai kuinka kiva juttu! Eilen ei telkku.comissa ollut mitään mainintaa koko asiasta. En siis päässyt katsomaan. Toivottavasti Areenasta löytyy :(


    • Anonyymi

      Suora lähetys menossa. Toivotaan että Meghan myös katsoo ja oppii nöyryyttä ja kunnioittaa kuningaskuntaa jonne halusi väkisin liittyä avioliiton kautta, mutta jota sitten kehtaa parjata kaikin tavoin.

      • Anonyymi

        Ei persoonallisuushäiriöiset opi. Tekevät nytkin Oprahin lesborakastajan kanssa ohjelmaa Philipin kuolemasta. Kun ei ole normaalisen ihmisen häpeä kokemusta niin ei voi mitään.


      • Anonyymi

        Meghan ei opi mitään mistään. Mokomakin selittää kuinka hän ei halua olla keskipisteenä hautajaisissa ja kuinka vaikeina aikoina pitää osata olla hiljaa. Eipä ollut vaikeita aikoja kun lähetys tuli airiin ja Philip oli sairaalassa. Tyhmä tyttö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meghan ei opi mitään mistään. Mokomakin selittää kuinka hän ei halua olla keskipisteenä hautajaisissa ja kuinka vaikeina aikoina pitää osata olla hiljaa. Eipä ollut vaikeita aikoja kun lähetys tuli airiin ja Philip oli sairaalassa. Tyhmä tyttö!

        Miksi olisi ollut keskipisteenä hautajaisissa? Hovin mustamaalaaja. Julkisuustyrkky tiesi jäävänsä paitsioon leveine tekohymyineen. Varmaan kiellettiin tulemasta enempää nolaamaan kuningashuonetta.


    • Anonyymi

      Olipa kauniit ja koskettavat hautajaiset. Musiikki aivan taivaallista. En katsonut Yleä, jossa kuulemma puhuttiin jopa siunaustilaisuuden aikana vaan streemiä youtubesta.

      • Anonyymi

        Mä katsoin iltapäivä lehden kautta. Oli kyllä hyvä ettei kuulunut mitään selostusta. Kaikki tilaisuuteen kuuluvat äänet tulivat hyvin esiin. Sai selvää papinkin puheesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      500
      5137
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      238
      2086
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      58
      1381
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      89
      1289
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      1009
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      982
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      74
      960
    Aihe