IS 17.4. paljastuslanka

Anonyymi

Tästä lähtee taas legendaarinen paljastelulanka, jossa ihan aikuisten oikeesti paljastellaan mitä ja miten sattuu.

10

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täältä tulee kuvasanat. Partaradikaali, tukkakoskelo ja viiksisiippa ne ovat.

• Anonyymi

Lenkki on saunamakkara ja luutulla käy soittelu.

• Anonyymi

Ideana kaiketi pään karvoitukset. Aluksi sitä ei hahmottanut, mutta hauska kokonaisuushan tästä syntyi. Parrakas mies on kaiketi Donald Sutherland?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ideana kaiketi pään karvoitukset. Aluksi sitä ei hahmottanut, mutta hauska kokonaisuushan tästä syntyi. Parrakas mies on kaiketi Donald Sutherland?

Maatiaiskana munii, häntä imarteleva on maire. Sama ä neljäntenä on yhtaikaisuus, vaikka vihjeen oikeellisuudesta voi olla montakin mieltä. Yläaste on nuorille. Taivas on isänkoti ja kunnian vuoksi tehdään harakiri. Tosiasia on kylmäkin ja tähdistä tulee galaksi.

• Anonyymi

Onkohan tuo vasen yläkulma nyt oikein, kun vastaus on " opeton" eihän eton ole opettajaton mutta vähän oudolta kuulostaa ainakin omaan korvaan tuo opeton. Eli mitä muilla siinä lukee.....

• Anonyymi

Siellä vissiin lukee ”EI OLE OP****” eli vastauksesi saattaa jopa olla oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä vissiin lukee ”EI OLE OP****” eli vastauksesi saattaa jopa olla oikein.

Joo sekava selitys, mutta sitä kohtaa tarkoitin. Tuo opeton on ainoa sana minkä siihen keksin niin, että risteävissä on jotain tolkkua, mutta nyt kun ajatus kiertää kehää niin olen jumissa ja sana opeton jotenkin mietityttää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sekava selitys, mutta sitä kohtaa tarkoitin. Tuo opeton on ainoa sana minkä siihen keksin niin, että risteävissä on jotain tolkkua, mutta nyt kun ajatus kiertää kehää niin olen jumissa ja sana opeton jotenkin mietityttää...

Sana on tavallaan ok, sillä, opettaja on arkikielessä "ope", joten opettajaton on arkikielellä periaatteessa "opeton". Sanaa "opeton" ei tunnuta käytettävän, mutta se on vain vihjeessä, joten ongelmaa ei pitäisi olla.

• Anonyymi

Kouluissa voi hyvinkin nykyisin olla opeton tunti jos normiopettaja on saanut taas sen viikoittaisen hermoromahduksensa ja apuope on vielä eilisen jäljiltä baarissa. Kun ketään ei siihen kiireeseen ehditä naapurikunnasta taksillakaan kuskaamaan niin luokka opiskelee itsekseen. Tai no, opiskelee ja "opiskelee".

• Anonyymi

Vihjehän on kerrassaan nerokas. Pallonen hallitsee nämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe