21v mies ettii seuraa vanhemmista naisista 40-55v ei väliä minkä kokoinen tai näköinen
20v mies ettii seuraa vanhemmista naisista 40-55v ei väliä minkä kokoinen tai näköinen
17
53
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu että kerrankin ennakoluuloton nuorimies, jolle ikä on pelkkä numero, eikä se haittaa lemmenasioissa millään lailla. Entä jos nainen sattuu olemaan pikkuisen varakkaampi, on omaisuutta ja on selvästi parempituloinen ja paremmin koulutettu kuin nuorimies, onko tästä asiasta jotakin estettä lemmensuhteelle? Toivottavasti ei ole.
- Anonyymi
⬆️😂😂
- Anonyymi
Milloin päästään tuhlaamaan ja nauttimaan?
Terv. Mahtisonni 21v
- Anonyymi
Eiköhän äiti ja mummo riitä sinulle.
- Anonyymi
Voi mikä typerys oletkin. Ensin olet 20v ja heti 21v,katso ilmoitus.
- Anonyymi
Jatka vain käsitöitä peräkammarinpoika.
- Anonyymi
Mulla on aika iso ja punainen.
- Anonyymi
Ai finnisi vai. Purista finni pois.
- Anonyymi
Nuori mies luulee, että vanhemmat naiset tykkää puumailla! Ei kyllä he pitävät oman ikäisestä miehestä ja haluavat rakastua ja elää yhdessä miehen kanssa loppuelämän ajan.
- Anonyymi
Olet sellainen tyyppi ettet koskaan tule saamaan naista.
- Anonyymi
Ei ole tainnut äitisi sinusta välittää kun on voimakas kaipaus äidistä.
- Anonyymi
Sellainen tuli minullekin mieleen. Ei vanhemmat naiset halua viettää aikaansa omien lastensa ikäisten kanssa. Ihan mahdoton ajatus!
- Anonyymi
Uudet sähköiset, imutoiminnalla varustetut naisten hieromavälineet tuo naiselle takuuvarman orgasmin. Mies ei pysty samaan, vaikka kielellään luulee jotakin osaavansa tehdä, mutta ei oikeasti pääse siinä lähellekään.
Sähköisen koneen tuoma nautinto lyö aina laudalta kömpelöiden 20-vuotiaisen pojankoltiaisten, varsin kaavamaiset yhdynnät ja seksileikit.- Anonyymi
Varsinkin tuollaisen, jolla vielä poikuus tallella.
- Anonyymi
taitaa äitiä ikävöidä eikä se mikään
tuomittava asia ole.
en saanut omaa lastani takaisin lastenkodilta🤮
joskus hän sieltä pois pääsee mutta
laosuus ja kainaloaika on iäksi menetetty🤮.
lapseni on vieroittunut kun kaikki muut
tunkevat väliin🤮
En toivu tästä ikinä enkä anteeksi anna
tätä häpeällistä tekoa.
Voimia sinulle ja löydät kyllä ikäisesi
tytön.,niin kuin minun lapsikin. - Anonyymi
Joko lapsi on löytänyt äidin?
- Anonyymi
Etsi ikäistäsi seuraa, vai oletko niin ujo kun on poikuus vielä tallella.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928415
- 926495
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586324Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593580- 453361
- 503305
- 482909
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846